Jousitustyypeistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Taunus2.6, 11.2.2002.

  1. Taunus2.6

    Taunus2.6 1st gear

    onko jousitustyypin muutos jos korvaan kahdella kolmiotukivarrella toteutetun pelkässä apurungossa kiinni olevan jousituksen Mcphersoneilla? entä onko jousitustyypin muutos jos korvaan takakierrejouset ja iskarit coil overeilla?

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Taunus2.6 2002-02-12 11:57 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    kyllähän tuo tukivarsien muuttaminen on jo jousituksen muuttamista...ne coiloverit lienee jo rajatappaus.....
     
  3. '69 Capri

    '69 Capri Gearhead

    Coil-overit normaalien kierrejousien tilalle ei ole jousitustyypin muutos -kummassakin kun on kierrejouset, vain eri tavalla toteutettu.
     
  4. Taunus2.6

    Taunus2.6 1st gear

    niin aattelinki. eikös jousitustyyppejä ole periaatteessa kolme eli lehti, kierre ja sauva-tyypit. Mcphersoneissa eli tolpissa on kanssa kierrejouset, tyyppi ei muutu... en tiiä miten konttorilla tulkittevat,jos tekis siististi niin eivät ehkä ees huomais.
     
  5. Rubberduck

    Rubberduck 1st gear

    Coil overissa itse jousi/iskari -paketti ei osallistu pyörän tukemiseen, "Perssonissa" iskari on pyöränripustuksen osa - se, että kummassakin on kierejousi on pelkkää sattumaa. Olenpa nähnyt McPherssonin, jossa on vääntövarsijouset...
     

Kerro tästä muillekin!