Kuljettaja/Kilpailija esittelyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Sapru, 30.4.2007.

  1. Sapru

    Sapru 1st gear

    Saa aktivoitua.. ois yhteensä tänään laskettuna nelipyöräpuolella 20:n kuljettajan tiedot...

    Tiedoksi niillekin jotka eivät tiedä, että ei, tämä esittely ei päivity niiden lappujen mukaan jotka tulevat kisakuoressa (ne on tornin / kuulutuksen käyttöön), enkä lisää sinne kuljettajia omien tietojeni perusteella (vaikka siten siitä saattaisikin tulla melko hilpeää luettavaa...)Vaan mulle tars tuupata tota lomaketta mikä sieltä sivuilta löytyy. (ja ihan vaikka vaan meilissä tiedot niin päivitetään)

    Kuveja napsitaan sitten pitkin kesää ja lisään niitä sinne pyytämättä :)

    Hanski

    ps. Wappusimoja kaikille!
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Vaatimattomuus kaunistaa, tällä jengillä tuntuu olevan sille tarvetta. :rotfl:
     
  3. Sapru

    Sapru 1st gear

    ai se on sitä...

    Mää oon aina luullu että se tehään juomalla se kauneus, mutta nythän hokasin että tartteeki alkaa vaatimattomaksi! Hitsi, vaikee rasti tuokin, kellään vinkkejä miten se tehdään?
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Muiden kauneus htedään juomalla, oma vaatimattomuudella. Kai.
     
  5. coupe devil

    coupe devil Gearhead

    Suurimman osan onneksi laji on räkreising eikä missi/mister kisat :poff: :rotfl:
     
  6. Mrs Sippi

    Mrs Sippi 1st gear

    Mä olen sen verran hartaasti pykännyt noita meirän sivuja, että nyt kun päivitin just uusimmat uutimet, haluan vaatimattomasti julkituoda ja esitellä Flat Out Junior Racing Teamin kuljettajat. http://www.elisanet.fi/jari.hansalahti/
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kattelin tossa noita kuljettajien esittelyjä tuolla sille pyhitetyssä osiossa ja yllätyksekseni huomasin kuinka Herrasmiehet laittoivat syntymävuotensa näkyviin mutta ne Kaksi naiskuljettajaa ei moiseen vaivautunut :eek:

    Mistähän tämä johtuu :poff:
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ai niin, tonkin vois täyttää kunhan saadaan meidän laajat sponsorineuvottelut päätökseen :rotfl:
     
  9. Sarah

    Sarah 1st gear

    Hmm...miksiköhän me emme ole laittaneet niitä esille...

    No mä ainakin oon 25-v. ja tämän näköinen :pinup:

    :poff: :poff: :poff:
     
  10. kime2

    kime2 Gearhead

    Mikäli tunnistan tuon nimimerkin takaa olevan henkilön siksi miksi luulen niin,niinhän sä olet tai ainakin näytät sille :wink:

    Tästä ei toivottavasti ota kukaan paineita,tai ehkä sen verran et voi käydä ostamassa vaikka kukkia tms. omalle mielitietylleen,itse kukin vois sen muuten tehdä omalleen...
     

Kerro tästä muillekin!