Lasikuitumuotteja vuokralle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja herrakani, 4.12.2008.

  1. herrakani

    herrakani 1st gear

    Hei.
    Jengillä on varmaan lasikuitumuotteja ovista, konepelleistä, scoopeista ja puskureista etc. jouten tallien kätköissä. Tässä threadissa kerrotaan niistä. Päivitän tähän ensimmäiseen viestiin mitä muotteja kelläkin on, kyselkää hintoja ja ehtoja vaikka yksityisviesteillä jos omistaja ei sitä ilmoita.

    Esimerkiksi:
    1971 Chevelle etulokarit ja takaluukku, Mäntsälä. Myyn 300e, vuokra 25e/viikko pärstäkertoimen mukaan
    Lista: (päivitetty 10.01.2009)
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei lainkaan huono idea ja vois laittaa vaikka stickeriks joko tänne tai johonkin myydään osastolle. Meiltä löytyy '67-'68 furyyn sopivat konepelti-, ovi- ja etupuskurimuotit, sekä '67:n takapuskurimuotti.
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Jos saat/teet muotin,niin tekisitkö asian mukaista korvausta vastaan allekirjoittaneelle väh.4" scoopilla "pellin" tai sit jos vuokraisit muottia niin jospa saisin tuon sun kaiman tekemään mulle pellin(toimi aiemmin lujitemuoviasentajana teollisuudessa)!

    Mulla olis kyllä kaikki nuo sun nyt tarvitsemat peltiosat muoteiksi,mut niin kauan olen kuvitellut et joku alkais niistä tekeen muotteja täällä...
     
  4. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Löytyy chevy II 1962-67 etulokasuojien muotit.pontiac firebird konepeitton chevy II konepeitton muotit mustsng 65 konepeittoon myös .Joutaisivat kierrätykseen kohtuhinnalla(ei Chevyn lokasuojien muotit.Ovat yksityisomaisuutta vuodelta jotakin ennen jeesusta,kuitenkin ehjiä.Carreran takaspoilerin/luukun muotti ja mitä lie Chevyn ja Swingerin 1970? takaluukun muotit ,1965 GT Dartin flipin muotit kaikki alta tonnin.
     
  5. kuula

    kuula Gearhead

    Minkähän ikäseen firebirdiin löytyy luukun muotit?
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ja mites toi chevy II konepeiton muotti, 62-65 vai 66-67?
     
  7. studio57

    studio57 Gearhead

    siirosella on nuot muotit, osti ne multa joskus... siltäkin voi asiaa kysellä
     
    MadMike tykkää tästä.
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Toki,mut taitaa vaan olla niin kiireinen mies nykyään mut kysätään jossain välissä sillä sen verran hyvä se mun häneltä lunastama etupuskuri oli,siis SE jota täällä mollattiin aiheetta :soosoo:
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Multa pitäis löytyä seuraavanlaisia muotteja:

    -65 442 ja Cutlass: Konepelti, etulokarit, puskurit ja takaluukku :rotfl:

    Noi on mun itte tekemiä ja kohtuu hyviä :rotfl:

    - 1970-73 Camaro konepelti, lokarit, keulapala ja ovien muotit.

    Nää tuli auton mukana aikoinaan, eikä oo mitenkään kummoset, mutta kyllä noistakin tekee :eek: Ainakin mulla noi jo on :-?

    - Lisäksi löytyy VALMIITA 70-73 Camaron etupuskureita KROMATTUNA jos jotakuta kiinnosta :odroll:

    Paa YV jos ..........:rotfl:
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tarttisin Hornetin etu ja taka kuitupuskurit. Tai jos jollain on muottia niin sekin ajaa asiaa etteenpain.
    Siis -73 mallia on vankkuri. Nii, ja kait tossa Gremlinissa on sama takapuskuri kun Hornetissa? Ainakin etu puksuri on sama.


    Hyva thread, kuitetaan pitaa taas juttu aisoissa niin yllapito vois vaikka pistaa tan stickyksi.

    Siironen varmaan vois kans laittaa tanne mita kaikkia muotteja silla on, ja tietenkin muutkin :wink:
     
  11. herrakani

    herrakani 1st gear

    Joo laitan laitan stickyks kunhan keksin miten se tehdään.. :)

    Mulla on itellä takapuskuri siinä kunnossa et siit ei saa kyllä muottia enää, tai se vaatii ainakin hirveästi työtä. Konepelti ja etupuskuri olis kunnossa, lokarit ja ovet aattelin pitää peltisenä jos ei jostain ilmene erittäin edullista prepreg-hiilikuitua.
     
  12. nikke

    nikke Gearhead

    täältä löytyy 70 chargeriin sixpack scoopilla oleva konepeiton muotti
     
  13. panhead

    panhead 1st gear

    Mulla olis tarvetta -69 Barracudaan:eek:vet,koko keula ja takaluukku.
     
  14. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Löytyy muotit:
    -Maxwedge scoop
    -63 Plymouth B-body puskurit, takaluukku, konepelti. Takaluukku ja- puskurihan käy 63-65
    -70's Camaro/ Firebird takaspoileri
     
  15. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    -66-67 Novan konemuovin muotti löytyy. Ja voin sellaisen myös tehdä jos ei ite haluu.
     
  16. vw 65

    vw 65 1st gear

     
  17. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Chevyn 62 konepeiton muotti sisäosineen ja Pontiac 74 myös sisäosineen .Sitten olis nämä Chevyn avolavan muotit peräkärryä varten.Tehty 1 kpl ja se lienee hesassa,ainakin saman näköinsen olen nähnyt kokoontumisajo kuvissa
     
  18. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    No jos sen mäyriksellä sait, niin sitten on ollut ihan aiheetonta ja vieläpä "mollaamista". Sillä hinnalla kyllä hioo ja paklaa ihan mielellään ostettua tuotetta.
     
  19. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Mulla noita muotteja on jonkin verran,kun vaan muistaisi/jaksaisi käydä kattomas kunnolla mitä siellä on.
    Muutama joskus kyseli jotain buickin muotteja mutta pakko myöntää,on ollut niin paljon touhaamista ettei ole kerinnyt käydä kurkkimas mitä siellä pinossa on.Anteeksi heille jos tätä lukevat.

    Mutta tässä listaa niistä mitä muistan että siellä on:
    -70 ss chevelle konepelti
    -78/84 camino-malibu konepelti 1-2" cowlilla.
    -sama auto etupuskuri
    -taitaa olla caminon rolled panikin.
    -pikappi chevy 88- rolled pan
    -joku 68-72 cheva pikappi konepelti
    -70-80 camaro konepelti
    -62-65 novan etupuskuri ja konepelti(konepelli ei 100% varma)
    -64-66 dartin lokarit
    -67-69 camaro cowlilla 2"
    -70 duster konepelli.

    Jos intoa piisaa,voin tehdä osia valmiiksi(kelivaraus).Vuokrasta ja myymisestä voidaan neuvotella.



    Ja ostan muotin tai valmiit kappaleet:
    -57 chevyn konepelti,puskurit
    Vatanen 040-5243533/stuubi at yahoo piste com
     
  20. studio57

    studio57 Gearhead

    66-67 novan puskurit, takaluukku.
     

Kerro tästä muillekin!