Lasikuitumuotteja vuokralle?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja herrakani, 4.12.2008.

  1. ip

    ip 3rd gear

    Moro multa löytyy Mussen 66vm etupään muotit nokkapelti, lokaritt puskuri,etuhelmapellin, kehyksien. elikkä täydellinen etupää. puh 0400762676 Hyvinkäällä!
     
  2. chevy 2

    chevy 2 Gearhead



    Joo niin oli,hain ne vuokralle ja nyt oon tehnyt omat puskurit,konepelti pitäis vielä valaa.
    huomaa että vanhat muotit,ja puskuri aihio oli vissiin kolaroitu?
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

    juu. muotit on tehty joskus 90-luvun alussa. ei voi muistaa oliko kolaroitu. nehän tehtiin jostain vanhoista osista.
     
  4. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Chevy -57 muotot tehtiin mun auton osista 94/95. Auto oli 2d tolppa.
    Ovista ei tehty muotteja mut lähes kaikki muut tehtiin.
    Listat oli 210 mallisen siipien päälle.
    Konepeitosta poistettiin korieteet ja se oli muistaakseni osa jota piti jonkin verran kittailla.

    Multa PITÄÄS löytyä -57 takavalojen muotit.
     
  5. studio57

    studio57 Gearhead

    jaa, eikö me sit tehtykkään ovia. aika kultaa muistot. itte oisin veikkaillut 92:sta mut varmaan oot oikeessakin.
     
  6. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Kyllä se konepeltikin vaatii kittiä,mutta se oli tiedossa kun Siirosen kanssa oon asiasta puhelimes puhunut.Samoin tuo puskuri-asia.Takapuskuri on ihan ok,etu vaatiikin sitten vähän enemmän.

    Mulle toi kittailu yms ei tuota ongelmia,eli en ole moittimassa mitenkään,En Siirosta,Studio57,tai Pannu H-D:tä.

    Uskon että saan noista tehtyä ihan mulle piisaavat osat.

    Mutta tommoinen 57:n puskuri on 3-4mm paksua tavaraa,ja siihen ei saa lommoja tai vekkejä ilman melko hyvää osumaa...

    Summasummarum,sain tehtyä omani,kittaaminen ei ole maailman loppu,itsetehdyissä se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus:)

    Ja jos tuo ny kevenis sen 50-60kg niin saattaa se kelloissa näkyä...ehkä...
     
  7. studio57

    studio57 Gearhead

    tuo 50-60kg kevennys antaa mahdollisuuden lihottaa itteensä niin ettei ajat huonone :rotfl:
    nimimerkillä 15kg pitäis pudottaa ennen kevättä että mahtuu edes kypärä päähän :rotfl:
     
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Voi kyllä susta -15kg tehdä tiukkaa,ei lähde pelkällä "kotiliikunnalla" :lol:
     
  9. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    osta isompi kypärä...
     
  10. chevyfreak71

    chevyfreak71 3rd gear

  11. studio57

    studio57 Gearhead

    juu.. katos kun on ritariässän pohkeet ja vitun moinen maha ja valtava pää niin niistä kun pudottaa hiukan niin mitä jäljelle jää ... hieno runo :rotfl:
     
  12. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    miten olis ritari ässän tukka,valtava pää???Riittääkö kypärä?
     
  13. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Re: oliskos kellään muotteja SS caminon muovikeulalle?


    Ei ainakaan mulla ole ChooChoo Caminon keulaa...Konepelli ja etu puskuri taitaa olla.
     
  14. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead


    Ei tehty ainakaan mun osista ovia kun mulla oli tosi huonot ovet jotka laitoin kiertoon ja ostin jenkkipoijan tekemät kuituovet jostain turun suunnalta.
     
  15. nyman

    nyman Gearhead

    satellite/belvedere 66-67 lasikuitu puskurit.
    valmis takapuskuri 50e
    muotit löytyy eteen ja taakse 50e/kpl
     
  16. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Tommonen kävis omaan olssiin? Mikähän olis noutohinta? Siis jos leipoisit moisen pellin ja minä noutaisin paikan päältä? Tahtoo nyt olla itellä vapaa-aika niin kortilla ettei kerkeis mitään ylimääräisiä tekemään. Kyseiseen koppaan (Olds Cutlass) pitäis kyllä myös tehdä sellanen "customoitu" eli kavennettu etupuskuri josta ottais muotin. Itse asiassa sellainen jopa löytyy omasta tallista, mutta pitäis puhaltaa ja oikaista suoraksi että olis muottiainesta.
     
  17. studio57

    studio57 Gearhead

    kandee se lyhyt malli tehä kuitusesta orkkis mittasesta. on meilnaan sillon helppo homma ja saatietty just sen levysen kui tahtoo
     
  18. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Joo olin jossain vaiheessa miettiny tehdä koko keulapala puskureineen silleen "yhdestä puusta" eli jonkinlaista käytännön kustomointia. Tuo olssin keula on vain orikinaalina niin susiruma kuin mikään voi olla joten kaikki muutokset menöö kotiappäin!
    No, jostain on aloitettava. Jos löytyy alkuperänen malipu/kamino/kutlassi etupuskuri nii parilla laikan vedolla ja paikkalapun leipomisella se olis kuin uusi. Päk tö te sikstiis vaimitensemeni.. :lol:

    Ei edessä mitään mattolaituria tarvita.. :poff:
     
  19. bishop

    bishop 1st gear

    70 dusterin konepeiton muotti löytyy oulusta
     
  20. Fairlane66

    Fairlane66 Gearhead

Kerro tästä muillekin!