Mopar mittarin takalevy/pinnit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja HÖTSÖ, 15.9.2019.

  1. HÖTSÖ

    HÖTSÖ Gearhead

    Olisko jollain konstia tai tietoo millä liittimen pinnit sais tehtyä mittarilevyyn,.
     
  2. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Jos sulta on siis irronnut vanhat pinnit niin juottaa vaan takas. Jos se piirilevyn liitos on hajonnut niin tunge pinniin sopivan paksunen kuparilanka ja juota se kiinni piirilevyyn takaa. Varaosapinnejä saa saman ikäistä rikkinäisistä mittaristoista. Uusia ei taida saada mitään.
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Jossain oli muistaakseni vinkki että loisteputkilampun tinni olisi sopiva? En ole itse mittaillut tai kokeillut.
     
  4. blacklabel

    blacklabel 3rd gear

    Onko kyseessä A-body ja ne pyöreän liittimen pinnit? Muistaakseni sillai sai korjattua että poraa siihen piirilevyyn vanhan pinnin kohtaan 3,2mm reiän ja laittaa siihen popniitin, muttei vedä sitä "loppuun" asti, sen verran vain että kiristyy kunnolla, ja sitten katkaisupihdeillä tms. katkaisee sen niitin varren sopivan pituiseksi?
     
    Poke tykkää tästä.
  5. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Oon korjannut yhden liittimen pinnit tuolla popniitti-tavalla. Ei tarvi edes porata kun hankkii sopivan pienet popniitit.
    Kesällä myin yhden c-bodyn käyttömättömän taustalevyn ehjine pinneineen jonnekin Salon suunnalle.
     
    Poke tykkää tästä.
  6. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    A- ja B-korisiin saa reprona mittariston piirilevyjä nykyään, sekä rallye- että vakiomittaristoihin. C-korisiin taitaa olla vähän hiljaisempaa...
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  7. Poke

    Poke Gearhead

    C-bodyyn hiljaisempaa, mutta etsivä löytää vielä ja jopa kiihtyvään tahtiin käytettyjä ja käyttämättömiä - joko nos tai repro. Itse olen parsinut omaani vielä sinnikkäästi. Juotetta, lämpöä, tinaa.
     
  8. HÖTSÖ

    HÖTSÖ Gearhead

    Hyvä Kiitos tästä,. Kyseessä -66 Crysy
     

Kerro tästä muillekin!