Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

    mahtaa melko pian olla arvoa sillä vanhalla eskolla enemmän kuin kiinan letukalla? :rotfl:
     
  2. willalande

    willalande 2nd gear

  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  4. Quest

    Quest Gearhead

    Hienoja nörttien I-podeja saa kaupasta pikkurahaan
    Äijien A-podeja ei tuu lisää
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Näinhän se on. Tosin jos tuollaisia rahoja olis, niin sit laittaisin ne kyl tähän: http://www.nettiauto.com/plymouth/signet/2892589 Ja ekana repisin noi v*tun pölärit mallia biltema h**vettiin ja tekisin niistä nuotion.
     
  6. Elevator

    Elevator 1st gear

    Tossa se o sellanen auto kyl että itte oon ihaillut että ton ostaisin jos nyt rahaksi saisin itteni muutettua. Kai sille syynsä on että kiertopalkinnoksi joutuu, mutta vaikka kuinka olis jotain vikaakin, tekniikkaa ja peltiä saa uutta. Hyvät aihiot on vaan harvassa.
     
  7. Kaljanen

    Kaljanen Gearhead

     
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ilmeisesti ne maalauskustannukset yritetään saada sit tuossa myyntihinnassa pois. Tai jotain. Ite kyllä tykkään noista a-koppasista, mut en noin paljoa. Tai jos toi olis mallia GT 273:lla niin sit toi hinta olis osapuilleen kohdillaan mun makuun. 8) Mut onneks ei persaukisena tarvii ku haaveilla ton hintaisista autoista yleensäkään. :(
     
  9. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Vähän harmittaa, kun jokkut ei laita siitä autosta sitä kuvaa... Laittasivat etes saman näkösistä nii välttäis.
    Soitin meinaan tuossa yhestä capricesta, joka oli kuvassa ihan selevä sedani, niin kyseessäpä olikin FARMARI :mad:
    Eikä sitä oltu ilimotuksessa mainittu. No, olis ehkä pitäny kattoa että oviluku on 5 eikä 4 mutta kuitenkin.
     
  10. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Yhdessä lauluautoks luettavassa (tai siinä käytössä se meillä oli :) ) Caprice-farkussa oli vastaavat muovirämmäleet kiinni ostettaessa, pojat ei edes vaivautunu irrottamaan niitä vaan ne potkittiin paskaks :rotfl:
     
  11. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

  12. rainbow6

    rainbow6 3rd gear

    Mikäköhän se on tämän Royal Monacon NCX-5 kanssa kun se kiertää ja kiertää...oli mulla hetken aikaa, ihan siisti se mun mielestä oli silloin. Alunperin ollut kuulemma valkoinen, mun aikana punainen ja nyt yllätys-yllätys Matssonnin mattamusta. Kyllä se mun mielestä pinnasta oli kokolailla perussiisti...pohjaan en kerinnyt edes vilkaista. Totesin ettei mahdu talliin ja oli luovuttava.
     
  13. Kapok

    Kapok 1st gear

  14. ttakatal

    ttakatal 1st gear

    Taitaapi olla melkonen työmaa, ainakin kun tarkemmin tuota takapäätä kattelee (esim. lasin ympäriltä)...saattaa tulla ens kesäks kiire.
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Toi pitäs saada aika paljon vastaavankuntosta orggista halvemmalla kun olis tossa iso työ saada se takas auton näköseks :odroll:
    Orggis kun tommosessa on vaan niin hyvän näköinen että tollasilla jutuilla se menee kyllä pilalle.
     
  16. mke77

    mke77 Gearhead

    mahtaa olla autot jenkeist loppu ku tommosii täytyy tänne raijaa... kauhee työmaa :eek:
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Samaa mieltä. Toi wannabe fury/belvedere keula ei todellakaan sovi tohon autoon. :x Tää on muutenkin yks niistä autoista, joita ei mun mielestä saa millään tehdastekoista kauniimmaks! Sama juttu ku esim. a-mopareiden choppaamisen kans; näyttää aivan v*tun rumalta... :odroll:
     
  18. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    jos a moparin choppaa maltilla niin on paremman näkoinen 1-2 tuumaa max ja takatolppaa kallistaa eteen.

    Mielipidekysymys.

    en oo toki livenä nähny yhtäkään maltilla chopattua :rotfl:
     
  19. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Kuvat ei oikein anna todellista kuvaa tuosta. Makuasioista on turha kiistellä mutta livenä aika härskin näköinen ihan hyvälläkin tavalla.
     
  20. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tuollaisia tuntuvat olevan kaikki? Tiedän lahommankin tapauksen, mistä maksettiin yli 10t.€... :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!