O: 70 Challengeriin, päivitetty 28.1.10

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja harri_pe, 22.1.2008.

  1. harri_pe

    harri_pe Gearhead

    Haussa 70 Challengeriin:

    - Tuulilasin pyyhkijän moottori, 3-nopeuksinen. Mielellään toimiva, mutta kunnostuskelpoinenkin käy.

    Yhteydenotot yv, harri.pekkala@luukku.com tai 040-8392563.

    Harri.
     
  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    - Ilmastointikojetaulun alle, keskeltä vas. reunaan menevä ilmaputki


    hoblaa, mulla on kolme erilaista muovitörpelöä mitkä on -70 A/C Challengerista mitä luultavimmin.otatan niistä digikuvat alkavalla viikolla. jos kiinnostaa niin laita e-mail osoitteesi vaikka yyvee:nä.

    ovat halvempia kuin sylvain stampin reprot.
     
  3. Cha

    Cha 3rd gear

    olisi tarjolla se konsolin levy, päällystetty puuviilulla, mikä reunoista jostain vähän huono, kai sinne uuden viilun liimaus onnistu aika helposti
     
  4. Vieläkö bensatankki on hakusessa. Mulla on 1 ylimääräinen. 85 €. 0405617750/yv.
     
  5. niklas_

    niklas_ 1st gear

    mulla ois se ilmastointimallin musta alalista. se on halki mutta niin nätisti että saa liimattua ettei näy. 50e

    ehjä virheetön lista on oikeesti vaikea löytää.(mulla meni 3v)

    Niklas 0405052936
     

Kerro tästä muillekin!