Perää A-body Mopariin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja viridia, 26.9.2006.

  1. viridia

    viridia Gearhead

    oletteko muut laittanu moparin A-bodyyn muita kun moparin periä? suunnitteilla olisi laittaa joku vanhan volvon perä jossa levyjarrut. kestääkö tuommoinen pikkulohko kasin tehot? ~250-300 hv?

    auto on siis 62' dodge lancer
     
  2. c-305

    c-305 Gearhead

    Kai sen volvonkin perä tommoisen kestää mutta hiacen periä noihin "menestyksekkäästi" laiteltu
    Omaa kokemusta useammalla tuttavalla ollut
    ja lisää löytyy varmaan haulla
     
  3. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Noissa on tietysti aika tiuhat välitykset. Matka-ajo ei ole erityisen kivaa, kun kone huuutaa kuin viimeistä päivää..
     
  4. America

    America Gearhead

    www.volvolandia.com tuolta pitäis löytyä lisää asiaa peristä. Hyväähän noissa on se, että niitä on aika paljon tarjolla ja niissä on juuri noi levyt. Nyt menee kyllä mutuiluksi, mutta muistaakseni noissa joissakin volvon perissä aika yleinen välitys ois 3,31. Ei oo kyllä varmaa tietoa :-? .
     
  5. OL

    OL Gearhead

    5 pyöranpultti jakoinen Hiasen perä varmaan kestää katukäytössä 300hp jopa enemmänkin varsinkin lukolla.
    joken kiinitys laipalla ja jousikiinikkeet uusiks, eli puuhastelua
    tiedossa . leveys menee vanhaan A- ja B koppaiseen
    leveemmiläkin vanteilla ja renkailla ja välkät on 3.89 ja 4.11
    eli korkeempaa rengasta jos ei välitykset häiritse maanteillä..
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Taitaa toi 4.3 olla yleisin haisulin välitys. Lisäjumppa aiheuttaa käsijarrun rakentaminen.
     

Kerro tästä muillekin!