REAL STREET CUP!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja nysse1, 29.2.2012.

  1. 440

    440 Gearhead

    Siis nimenomaan soitot suoraan Börjen numeroon niin tietää osallistujamäärän. :wink:
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Ei kait kaasujen käyttö voi olla sallittua, kun ne on kadulla kielletty. Sehän ei olisi real streetiä. :wink:
     
  3. chevy thunder

    chevy thunder Gearhead

    Eli siis et street
     
  4. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Mulle voi myös kirjoitta yv:nä tai soittaa realstreet hommasta.Olen siis nysse1 ja salasanan uusimisessa en muistanu salasanaa ja nysse1 huilailee nyt ja tää on nykyinen.

    0400-391501/Toni
     
  5. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Nii putte,yhtä vähän ne fyyran streetit on katuautoja :poff:
     
  6. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ei kait se kaasu siellakaan ole sallittua?
    ET Bracketissa se on sallittua, ja siellahan on nyt uusi indeksi ylaraja 14.5s.
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    Mutta tosiaan, nyt ukot, ja neidot, sanoista tekoisiin. Jos homma toimii niin ensvuonna paastaan jatkamaan ja kehittamaan meininkia!
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tai yhtä paljon, ihan hyvinhän se Miamiracingin valianttikin seuraili liikenteessä Isoo Sinistä, ei sillä näyttäny peileistä olevan katuliikenteessä suuriakaan vaikeuksia. :rotfl:
     
  9. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Oli kato se lainakuski..:))Ja lähinnä tarkotinkin tota leimapuolta :D
     
  10. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Taisin olla muuten lajittelujen 3 ol:llässä katuautolla ajalla 10.7.Monesko sä olit sun turbohirmulla ja mikä oli aika :rotfl:
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    En kyl muista, mut loppunopeus oli jotain 235 mikä on ihan jees parin sekunnin kaasunpainamisella.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Mut eikös näiden pitänyt Fyyrasta poiketen olla niitä oikeita katuautoja?
     
  13. gremlin

    gremlin Gearhead

    Niinhan ne onkin. Katsastukset voimassa ja tuhkakuppi taynna. :D
     
  14. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Tais se kaasu olla yli pari sekunttia auki vai ajoinko mä vaan ykkösellä..:))
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Jos laittomuudet hyväksytään, niin eivät ne silloin ole muuta kuin muodollisesti katuautoja.
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Laittomuuksia on harrasteautot, tai vanhat autot ylipäätään täynnä. Osia vaihdettu enemmän kuin otteessa lukee, monissa jopa enemmän kuin laki salii. Oleellista mun mieelstä, oleellisempaa kuin leoma, on se että laitteella ajetaan kadulla. Tokihan se on ihan hyvä supergas kriteeri sekin, et vilpillä ja vilungilla on leima saatu, mut aika harva kapistus kestää vaikkapa AKE:n tarkastuksen siitä et onks asiat niinku pitää. Viimeistään se tyssää siihen 7 kg/kw, eli sit ollaan yhtä laittomissa virityksissä kuin niillä kaasuilla tai turboillakin, jos ei otteessa lue tehon kohdalla jotain muuta. Mut toivotaan et homma ottaa tuult purjeisiin.
     
  17. Jza

    Jza Double Gearhead

    Tuosta 7kg/kw -kriteeristä kaverin kanssa juteltiin, ja eikös se riitä että leimalla on tarpeeksi pieni kide rajoittimessa kiinni. Oli se sitten vaikka tonnissa :lol: Se on sitten eri asia, jos jossain tilanteessa autoa ruuvataan kisavireeseen vaihtamalla namiska toiseen...
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    Onks niin pienii rajoittajia?
    Noinhan se kuitenkin periaatteessa menee, erilaisilla kikkailuilla on niissä autoissa joissa tota rajaa on vaadittu päästy sen alle. Niissä joissa sitä ei ole vaadittu, se olis pitänyt vaatia. Mut hiustenhalkomista, esimerkiks Hyvinkäällä on ollut hyvä linja. Jos noit kriteereit vedetään liian tiukalle ei yleisölle paljo nähtävää jää.
     
  19. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

    Mä kans joskus leimalle vaihdoin rajottajan nappia mut en enää nykyään kun
    ei ne oikeen oo halukkaita ajaa lenkkiä tolla :)
    Pitää varmaan kokeilla taas tota tupakin polttoa että saa tuhkiksen täyteen :D Pitääks alkuperäisen tupakansytkärin toimia? ALkuperäinen rättinivel oli
    vähän antautunut viime leimalla, muuten OK!
     
  20. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Kyllä mun vallulla inssi ainaki ajoi ihan normi lenkin!
     

Kerro tästä muillekin!