rengaskoko?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja rokapilirepeli, 27.6.2016.

  1. rokapilirepeli

    rokapilirepeli Gearhead

    Tuli hommattua 14" / 7" leveet aluslotit, varmaan täällä osattas sanoo mikä ois fiksu rengaskoko? Kenties joku 205/70? Sit pitäs löytää vielä kahteen vanteeseen mutterit(oikee ja vasen kierteiset), mikähän lie kierre pikkujaossa? Eikä siinä vielä kaikki: tartteis vielä soviterenkaat ku vanteissa about 70mm reikä ku pitäs olla joku 60mm, nuin äkkiä metrimitalla katottuna...mistäpä ootta tuommosia hommailleet? Mie ja 64 valsu kiittää jo valmiiks
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Soviterenkaat.fi
    Nippelit.fi

    Nippeleiltä löytyy ainakin muttereita, kierre on 7/16". Mulla on kuusvitosessa 195/60/15 edessä ja 225/60/15 takana, omasta mielestä ainakin halkasijat passaa hyvin. 205/70/14 on laskurin mukaan noiden minun kumien väliltä, lähempänä takarenkaan halkasijaa. Eteen laittasin ehkä vähä pienemmän.
     
    rokapilirepeli tykkää tästä.
  3. Mr Dart

    Mr Dart Gearhead

    Mulla on sekä edessä että takana 205/70-14 eikä ole ollut ongelmia/valittamista. Mulla saattaa olla 9 kpl vasenkätisiä aluperäisiä muttereita vielä tallessa.
     
  4. Catiska

    Catiska Gearhead

    Käytetään tätä samaa ketjua omaan kysymykseen. Onko läpihuutojuttu saada Trafista muutosluvat leveämmille takarenkaille vai pitääkö tehdä jotain taikoja nuotion ympärillä jotta lupa heltiäisi.

    Nyt on otteessa 275-/60R15 mutta tarvitsisin 355 ja 325 leveydet.
     
  5. Barracuda-65

    Barracuda-65 3rd gear

    mulla on 225/60-14 ja 245/60-14 juur mahtuu, tilaa on yhden nakin verran lehden ja renkaan välissä
     
    rokapilirepeli tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!