rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jos eivät ymmärrä niin PUHUT ISOMMILLA KIRJAIMILLA PRKL!
     
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ja että tietävät kenestä Karpovista puhutaan niin "Karpov of Finland".
     
    Charger´69, riviera56, viikinki75 ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. speedy

    speedy Double Gearhead

    Mulle on tullu niinpaljon jeekaappimakneetteja, että meni jääkaapinovesta saranat. Aion vaatia rokkiautolta uuden kaapin.
     
    palontie tykkää tästä.
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla on uspartsin lasku kiinni rockauton magneeteilla mutta on niin saatanan painava ettei pysy
     
    Impalas, palontie ja xarper tykkäävät tästä.
  5. 0132

    0132 Gearhead

    Mun puolesta ei tartte käydä lyömässä mitään tai ketään. Paketti saapui tänään. Eli tuli se expressillä vähän nopeemmin. Tosin ei kyll kerkeekkään tehä remonttia viikonloppuna, niin ihan sama vaikka oiski tullu alkuviikosta:D
     
  6. jarona

    jarona Gearhead

    Ei rokkiautokaan kaikkeen taivu.
    ostin keväällä 6.5 dieselin kampiakselin hihnapyörän,
    vajaa kolmetuhatta mailia ja kumivaimennin keskiöstä irti.
    Otin yhteyttä rokkiin josta ilmoittivat että valmistajan takuu
    kyllä voimassa mutta eivät maksa postikuluja.
    Rockauto tulee vastaan niin että lähetän omalla kustannuksella
    resun sinne ja het uuden ehyen ilmatteeksi.
    Ei siinä mitään muttakun resun lähettäminen kaliforniaan
    maksaa 108 euroa..
    Osa maksoi aikanaan noin 45 euroa rahteineen.
    Tilaan seuraavaksi kalliimman sit sadalla eurolla.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    tilaa kojolta..
     
  8. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Tai ostat multa ehjän 30€:lla...
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  9. speedy

    speedy Double Gearhead

    Kertokaa aina samalla, mikä sen sekundaosan nimike on, niin tietetään varoa . Toki se on haastellista, kun sama osa on useasti eri nimeksellä.
     
    chevytb02 ja Pertti K tykkäävät tästä.
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eikös se ollut se sydämen kuva merkkinä että niihin osiin on oltu erityisen tyytyväisiä (eli vähän reklamaatioita)?
     
  11. speedy

    speedy Double Gearhead

    (Tai sitte niiden osien vuoksi eniten saatuja sydäreitä ? ) Joo kyllä näin on, on tullu itekkin valittua niitä "sydäntuotteita"
     
    riviera56 tykkää tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kaveri tilas hihnapyörän minkä keskireikä oli liian iso. Rokista tuli laput mitkä tulostettiin postipakettiin. Siinä lapussa luki että vastaanottaja eli rockauto maksaa
     
  13. xarper

    xarper Gearhead

    Mulla sama viimeeks, puuttu puslapaketista osia, laittovat valmiiks maksetun lähetyslappusen ja uudet lähti tännepäin heti kun oli kirjautunut sähkösesti että oon noi puutteelliset lähettäny.
     
  14. jarona

    jarona Gearhead

    ATP 102106
    Se vain että ostin myös dampperinkin samanmerkkisenä,
    toivon että se edes pysyy kunnossa.
     
  15. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Dormannia on uspartsikin myyny, sanoo heti ei takuuta...
    Nyt seuraavan kun laitan, niin putsaan maalit pois ja vetelen happista uuden satsin ohuelti pintaan. Sitten sikamassalla "vahvon", eli tilkitsen sen kumisauman vulkanoinnin kohdan, ja sit vasta vetelen uuden mustan päälle. Jokaisesta tutkimastani on nimittäin ruoste hiipinyt siihen kumin alle pienentäen pitopinnan sit repeemisrajalle.
     
  16. jarona

    jarona Gearhead

    Luulen että ei ole tarkoitus asiakkaan korjata valmistajan virheitä?
    Minulle sattui vain olemaan rinkula paikallaan sen 3 tuhatta mailia
    ennenkuin antautui.
    Ymmärrän rokkiauton osasopivuustakuun ja valmistajatakuun eron,
    nyt vain ei kannata lähettää resua sinne että saisi "samanlaisen" tilalle.
     
    Karpov tykkää tästä.
  17. 1320

    1320 Gearhead

    Tilasin viime perjantaina käyttikseen muutamia moottorinosia, kun Suomesta ei saanut kaikkia. Hinta oli edullinen, ja rahditkin oli tälläkertaa siedettävät kun kaikki kamat tuli samasta varastosta. Tänään tuli FedExin kyydillä paketti perille, eli tälläkertaa kaikki pelasi hienosti.

    Toki jos osilla on kova kiire tai ei tarvii kuin yhden tai pari osaa, niin sitten kannattaa hakea paikallisen vauhtiputkan hyllystä. Mutta nyt kun tarvi isomman kasan tavaraa, niin sai kohtalaisesti säästöä tilaamalla tätäkautta.
     
  18. tabs

    tabs Gearhead

    Kehutaan nyt taas Rokkia, Impala tarvitsi nopeasti uuden apusimpukan. Nopea kierros kotimaisilta toimittajilta, EiOoParts hylly tyhjä, muilla perinteisillä toimittajilla hinta haarukka 160€-227€+lähetys kulut.

    Tuntui vähän suolaiselta?

    Rokki autosta kallein vaihtoehto "Proforged metal-to-metal HD bearing" Taxes and Duty prepayed 78.80€ kotiovelle toimitettuna. Maanantaina tilaus vetämään, perjantaina osa kädessä FedExin toimesta ja vielä oli mangneettikin mukana paketissa.

    Nopea asennus suoritus je leima haettuna ens kesää varten. Viikossa.
    Ei helvetti, taisin olla tyhmä, kun ihan itse menin tilaamaan ja silleen...
     
    eilhik, palontie, Powerstroke ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    Käy kysymässä miks mun tarvitsemat osat on tähän asti löytynyt aina halvemmalla/ samalla hinnalla/ tosi pienellä erolla Suomen riistäjäporvarikauppiaalta tai Ebaysta, kun muut saa ilmaseks magneetteja, ja pääsee kirjoitteleen tähän ketjuun kuinka halvalla taas on saanut kaikkia kivoja osia ihan tosta vaan. Johtuu varmaan siitä, että etsin vaan vanhan Moparin osia. Ihan rasistinen letukkapoikien firma koko rokkiauto :)
     
    0132 tykkää tästä.
  20. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Äppäp, toimii fordienkin kohdalla, ei tarvi olla edes homo.

    Jossain vaiheessa maksuvaihtoehtojen määrä on noussut räjähdysmäisesti, eilen laitoin tilauksen ja oli mitä ihmeellisempiä tilisiirtoja tarjolla, laitoin sitten lopulta suomalaisen mastercardin ja toimitus kanadaan, ei mitään nikotteluja ja osat on matkalla.

    Pari viikkoa sitten käteis-pankkisiirron suoraan usalaiselta tililtä, kesti pari päivää mennä läpi.
     
    Muokattu: 6.10.2018

Kerro tästä muillekin!