Röyhkeä -71 SS Chevelle 454 alkoi härnäämään.....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja C5_Z06, 12.6.2007.

  1. 63S88

    63S88 Gearhead

    Joku radiokanava mikä suoltaa pelkkää p...aa! :lol:
     
  2. studio57

    studio57 Gearhead

    oli ihan puhdas sattuma :)
     
  3. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Terveisiä vaan alavetelin kultakorvalle.

    Jossain vanhassa kirjassa lukee, että maasta sinä olet tullut. Tässä tapauksessa kuitenkin lasikuidusta ja alumiinista. Nykyään hämähäkit valtaavat alaa, kuten kuvasta näkyy. Hiiristä tuskin on vaivaa, kun talvisin tallissa asustaa villikissa. Enkä tarkoita Buickkia, vaan ilmielävää kattia.

    No, aikansa kutakin.

    http://www.youtube.com/watch?v=k2C5TjS2sh4

    [​IMG]
     
  4. studio57

    studio57 Gearhead

    oon aina luullu et raamatussa lukee et maalta sinä oot tullu ja maalle tulee sinun .... Chevelle ois käynnistystä vaikka siis teknisesti.
     
  5. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Niinhän se onkin. Minä en vain sitä aiemmin tiennyt.

    No se on kiva kun projekti alkaa olemaan käynnistystä vaille...kuten tässä allaolevassa serkkuplikan rojektissa. Täytyskin varmaan taas poiketa Ameriikassa, kun edellisestä kerrasta on jo niin monta vuatta.

    [​IMG]
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

    voisin lähtiä mukaan... joku tuos setupissa silleen viehättää...
     
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Tuo nainen tuossa kontallaan? :rotfl:
     
  8. studio57

    studio57 Gearhead

  9. kaierkki

    kaierkki Gearhead

  10. studio57

    studio57 Gearhead

  11. 440

    440 Gearhead

  12. studio57

    studio57 Gearhead

    no niin eka ajelut ajeltu ja viikonloppuna laite nähtävissä kokkolan näyttelyssä, myös Elmiassa, Seinäjoella ja Oulussa auto esillä. tänään alkaa puleeraus operaatio.
    tässä ote eiliseltä.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ht6kquU ... e=youtu.be

    0.9 bar asti kokeiltiin tuos ajella ja hienostihan se veti, saatiin nuot matalat kierroksetkin lähes kohilleen ja vielä pieniä teknisiä fiksailuja siellä täällä niin alkais oleen lopullisestikin valmis.
     
  13. osaase

    osaase 3rd gear

    on se komiaa!!!!! aaltoja ;-D
     
  14. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Ai kuollut? Siis kuka? Mikä?

    Ei ainakaan tämä keskusteluketju!

    Poikkesin lauantaina Kokkolan jenkkiautonäyttelyssä. Kiva reissu oli. Läksin matkaan jo perjantaina mutta silti heräsin tänään eli sunnuntaiaamuna Pännäisissä. Tarkemmin sanottuna rautatieaseman odotushuoneessa. Kello taisi olla vähän yli seitsemän aamulla...

    Sellaistahan se joskus on. Ja nyt kun näyttää pahasti siltä, että en tule valituksi seuraavaksi pääministeriksi, voi jo vähän juoruta. Niitä viikonlopun tapahtumia.

    Joskus nuorempana tuli lähdettyä reissuun ilman tietoa yösijasta. Aina kuitenkin tärppäsi...paitsi kerran Tampereella, mutta se on eri tarinan aihe se.

    Olin siis lauantaina Kokkolassa ja ihailin aitoa AAR-Cudaa, kuten myös aitoa 1970 LS-6 Chevelleä. Mahtavia laitteita, kertakaikkiaan. Samoin eräs "röyhkeä" SS-Chevelle. Mutta se näyttelystä. Kuviakaan ei ole, kun unohdin kameran akun laturiin kotia.

    Palatessani lauantaina Kokkolasta junalla kohti sivistystä, istuin ravintolavaunussa. Nykysääntöjen mukaan calvadoksen mukana ei tarvita enää salaattia, joten ostin pelkän calvadoksen. Etuvasemmalla ravintolavaunussa istui nainen, joka ilmiselvästi luki väitöskirjaa ja kun lapsia eikä rengasta sormessa näkynyt, päättelin että kyseessä saattaisi olla kansainvälistä uraa tekevä diplomaatti. Tai jotain vastaavaa; esimerkiksi ison firman henkilöstöjohtaja.

    Pääteltyäni tilanteen vaatimat faktat vaihdoin istumapaikkaa ja siirryin Johannan vastapuolelle. Tietenkään tiennyt hänen nimeään juuri silloin, vaan vasta kun kosketimme toisiamme sormenpäillä. Ravintolavaunussa. Keskellä keväistä iltapäivää.

    Juuri silloin juna oli Pännäisissä. Jos nyt jotakuta kiinnostaa.

    Johanna oli kuin olikin diplomaatti. Hyvästelin hänet kolme varttia myöhemmin. Kysyin häneltä, muistaisiko hän tapaamisemme 20 vuotta myöhemmin. Jossu sanoi että muistaisi; itse en ole enää niin varma. Ja niin nousin pois junasta Kauhavan asemalla. Sanomattakin lienee selvää, että siinä vaiheessa olin jo kohtuullisen humalassa.

    Tuli ilta. Lauantai-ilta. Tiesin, että Johanna oli ollut matkalla kohti Seinäjokea. Ja kun ei nukuttanut, soitin kaverille ja pyysin häntä viemään minut Seinäjoelle. Jonne sitten päädyinkin. Edelleen ilman yösijaa.

    Baarissa oli vallan hauskaa. Erityisesti koska olin pukeutunut Jussi-paitaan ja wanhan mallin pohjalaiseen päähineeseen. Helahoidon (puukkoineen ja vöineen) olin onneksi ymmärtänyt jättää kotia. Mutta huomio oli silti taattu. Erästä nuortamiestä ilmeisesti v*tutti ulkoasuni rankasti ja hän myös tuli kertomaan sen. Vastasin toteamalla, että kyllähän sinäkin voisit, muttet vaan uskalla. Ilmeisesti osuin naulan kantaan, koska nuorimies meni täysin sanattomaksi.

    Illan aikana tapasin verrattoman kauniin naisen. Ikävä kyllä, en muista oliko kyseessä tumma vai vaalea nainen (ei kuitenkaan se punatukkainen, sillä hän antoi minulle pakit). Hieman harmittaa ja kun en ole numeroinut käyntikorttejani, en tiedä annoinko hänelle sellaisen. Ja jos annoinkin, ei minua siitä puhelinnumerosta enää kiinni saa..

    Johannaa tuskin tapaan enää koskaan. Mysteerinaisen saatan tavatakin. Vaan mistä tunnistan hänet? Tanssilattiallapa tietysti, sillä se on ainoa asia jonka hänestä muistan. Se kosketus, liike..voi herranjestas!

    Miten minä sitten päädyin takaisin Pännäisiin? Paikkakuntahan on melkein sata kilometria Kauhavasta.

    No siksi tietysti, etten saanut majapaikkaa ja juna ei pysähdy aamuyöstä Kauhavalla. Vaikka minä nimenomaisesti kysyin konnarilta, olisiko mahdollista pysäyttää kaukojuna ja tipauttaa yksi humalainen pois kyytistä. Ei kait sitten..

    [​IMG]

    Paluumatkalla sunnuntaiaamuna näyttäessäni lippua konnari katsoi minua tarkemmin ja sanoi, ettet taida olla alle 17-vuotias... No en olekaan, mutta koska opiskelijalippu maksaa saman, ei asialla ollut merkitystä. Juniori mikä juniori...:

    [​IMG]

    Jossain kello 01:44...tuhannen...no arvaattekin varmaan:

    [​IMG]

    Siellä Pännäisissä kyllä tuntui, että mysteerinainen voisi...:

    https://www.youtube.com/watch?v=9Jh_c-Mff_A
    __________________
     
  15. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Vai niin siinä lopulta kävi :D
    Palttohan sopi sulle kuin puukko junkkarille.
    Oisit vaan jäänyt meidän kanssa Kokkolaan toiseksikin yöksi.... No toisaalta oisippa nähnyt "kilpakumppanisi" iltapäivällä.
    Ei sekään helpolla "selvinnyt" auton ensi esiintymisestä.
    Oli mukava jutella jälleen kerran ja Masille vielä kerran onnea top 10 ja Peoples Choice 3 pytystä.
     
  16. studio57

    studio57 Gearhead

    kiitokset onnitteluista ja hyvästä seurasta kumpaisellekkin osapuolelle! luulen että pääsit silti helpommalla sielä juna-asemalla kuin mitä minä täällä :) Sanovat että sunnuntai on lepopäivä mut siltä se ei tuntunut yrityksistä huolimatta.
     
  17. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    tuo caminon puskuri kyllä istuu tuohon :) mitä minä sanoin ;)
     
  18. studio57

    studio57 Gearhead

    istuuhan se :)
     
  19. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Stance,vanteet ja koneosaston tyylikkyys täyttä superia. Nyt vaan kunnon powerslideja tuubiin kiitos :)
     
  20. studio57

    studio57 Gearhead

    vielä tuo elmian näyttely ja sit ruvetaan ajeleen jos ilmat sen suo.
     

Kerro tästä muillekin!