th700 kolmonen luistaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja vantastic, 28.1.2003.

  1. vantastic

    vantastic 1st gear

    no.ostin -89 vaniin "peruskorjatun"laatikon (yksityiseltä)tarjosin.(piti olla vaihto kelpoinen) ensin 30 pykäläistä turbiinia,no eihän se käyny,tais tulla vähän metalli silppua.no ostin 27 pykäläisen turbiinin ja voi sitä riemua kun pääsin koti kujalta tielle,kiihty nätisti 1 ja 2 ja d:llä mutta kolmosella alko huutaa,siis ei ota kolmosta ollenkaan,siis loota kuulemma -87.ilmeisesti laitettu mitä lie osia sisään,voiko lukko turbiinin (sähköliitännän)nastat olla väärissä paikoissa :cry
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei se loota varmaan ole -87 kun silloin oli vain 30spline akseleita. Mutta ei se 27spile akseli lootasta heikkoa tee, olen tasan kerran nähnyt jenkalle menneen akselin. Jos 3. luistaa niin ei siihen sähköt vaikuta vaan 3-4 pakka on koottu päin v.i.t.t.u.a tai venttiilikoneistossa on vikaa joka pakan on rikkonut. Aina jos ostaa vaihtolaatikon niin kannattaa ottaa vanhasta lukkoturbiinin ohjaus systeemit ja mittarin rattaat.
     

Kerro tästä muillekin!