TH700 Omituinen käytös

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Formula400, 8.7.2018.

  1. Formula400

    Formula400 1st gear

    Omassa autossa alkoi TH700 laatikko tekemään sitä että muut vaihteet toimii ihan ok mutta kun laittaa 4 päälle niin heti menee turbiinilukko päälle.Kolmosella laatikko toimii ihan ok kun ensin menee kolmonen päälle ja jonkin ajan päästä menee turbiinilukko päälle.nelonen päällä pitää polkaista kaasu pohjaa ennen kuin turbiinilukko löysää pois.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Minkä vuotinen keksintö kyseessä?
     
  3. Formula400

    Formula400 1st gear

    -85 Mallin Corvette kyseessä ja aikaisemmin laatikko on toiminut ihan ok mutta nyt on alkanut 4 vaihteella turbiinilukko menemään päälle heti kun laittaa 4 päälle ja ei irrota muuten kun polkaisemalla kaasu pohjaan.
     
  4. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Tarkentavana kysymyksenä, irrottaako turbiinilukko jarruttaessa?
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi on sellanen välimallin ploota ja muistaakseni venakoneistossakin oma venttiili lukolle vielä. Ei kait se kolosella lukkoa ole pois tiputtanut neloselle vaihtaessa?
     
  6. Formula400

    Formula400 1st gear

    Kävin testaamassa ja 4 vaihteella turbiinilukon ollessa päällä kun painaa jarrua niin hetkeksi löysää lukon pois ja sitten menee lukko uudelleen päälle.Aikaisemmin loota toimi siten että kolmosella meni lukko päälle ja vaihtoi normaalista 4 ja hetken päästä meni lukko päälle ja jos polkaisi vähän lisää kaasua lukko lähti pois päältä,nyt ei irroita muuten kun kaasu pohjaan polkaisten.Nyt toimii lukko niin että kun 3 vaihteella vauhti nousee 65-70kmh niin lukko menee päälle ja jos pikkuisen reilummin lisää vauhtia niin lukko lähtee pois päältä. 4 vaihdetta käytän vain yli 70kmh vauhdissa maantiellä.
     

Kerro tästä muillekin!