Trailblazer vai Blazer

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja turbocooler, 19.10.2007.

  1. turbocooler

    turbocooler 1st gear

    nyt on epätietoisuus mitä eroa on 92 mallisilla kun suunnilleen saman näköisiä ja koneet 4,2 ja 4,3 mut hinnoissa lähes puolet eroa Ruottin markkinoilla
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    92 mallista trailblazeria ei ole olemassakaan.
     
  3. turbocooler

    turbocooler 1st gear


    no ei tietenkään kun olen ääliö tarkoitin 2002 malleja
     
  4. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Voi olla sama syy mikä tekee eron tojotan ja mersun hinnan erolle...
    Eli joku merkki on kalliimpi kuin toinen vaikka näyttää samalta... :wink:
     
  5. turbocooler

    turbocooler 1st gear

    vastaus on aina parempi kun kysymys mut tässä tapauksessa on valmistaja sama mut valmistusmaasta en ole varma voipi olla vaikka eri
     
  6. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No onhan noita vähän vastaavia... Esim. Roadrunner vs. Belvedere...
    Oisiko mahdollisesti joku optio-listan pituus syynä...?
     
  7. tincup

    tincup 1st gear

    Ovien määrässä ainakin on eroa, eikös pikkublazeri ole tuon ikäisenä aina kaksiovinen, kun taas TrailBlazerissa on enemmän luukkuja. Muutenkin käsittääkseni TrailBlazer on jonkin verran kookkaampi kuin pikkublazeri, muttei kuitenkaan ihan täyskokoinen SUV. Tahoe on kai sitten se täyskokoinen veljes ja vanhan kunnon K10 Blazerin manttelinperijä.

    Omasta mielestäni toi pikku-Blazer alkaa olemaan aika vanhahtavan oloinen laite tuon ikäisenä, muistuttaa kovin edelleen 80-lukuista S10 Blazeriä, joten itse ainakin valitsisin ilman miettimistä TrailBlazerin. Sehän vissiin tuli ihan uutukaisena markkinoillekin vasta 2002 ja näyttää ainakin luonnossa paljon modernimmalta :)

    Aika sekavaa on kyllä tuo GM:n SUVien nimeämispolitiikka ollut sitten pikkublazerin markkinoille tulon.
     
  8. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  9. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Näyttipä noita ruottisa olevan myynnissä hinnalla jos toisella, kai se silti on sama 4,2 litranen suora kutoskone kahdella kannen yläpuolisella nokka-akselilla. 270 heppaa ja vääntöökin oli jotain viitisen sattaa njyytonia mut en ennää muista... :odroll:
     
  10. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

Kerro tästä muillekin!