67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    SUURET ONNITTELUT,myös mielenkiinnolla jään odottamaan ensivuoden seiskan aikoja.
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

    :eek: :eek:


    toi on komeata katsottavaa 8)


    onnex olkoon ennätyksestä..
     
  3. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Aivan huikee laite :eek: 8)
    Kun tuossa kuulin paljonko siellä on vielä koneessa tehoa reservissä ni huh :eek:
    Sitten vielä painoa pois ni myös OL:sakin pärjäis.....
     
  4. Fuell

    Fuell Gearhead

  5. bootsi

    bootsi Gearhead

  6. Caddy Doc

    Caddy Doc 1st gear

    Ehkä finaalikisan hienoin kilpuri :p
     
  7. mg

    mg Gearhead

    jees, ei ollenkaan tavotteettomat tavoteet ollu :)

    Oikeen hyvää työtä, tuloksista puhumattakaan!
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ja meriittilista sen kun kasvaa; tuli sitten voitettua Outlaw:n Baltic Cupkin. Näköjään. 8)
    Muuten on päätetty se, että D:ssä jatketaan ens kaudella, autoon joutuu tekemään muutoksia, ja sitä valitettavasti joutuu myös keventämään, jotta se on sääntöjen mukainen. Vielä ei kuitenkaan oo edes motin syystsekkausta tehty, mut onhan kevääseen aikaa...
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    :D Onneksi olkoon :D

    Tarviitko kantoapuu pytylle?
    Meinaan jos se pitää tuolt lätäkön toiselt puolelta hakea, se voi olla aika "raskas" reissu... :rotfl:
     
  10. Beeb-beeb

    Beeb-beeb 3rd gear


    Yee-Haw, Pyttybileet !!! :rotfl:
     
  11. chevy van77

    chevy van77 Gearhead

    onnittelut täältäkin on ollu komeeta katsottavaa VIP,in meno
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mitä missä milloin??? Perinteisesti teidän tallilla? :rotfl:
     
  13. gremlin

    gremlin Gearhead

    Onnittelut loistavista suorituksista, niin kisoissa kuin tall(E)illakin. Kylla on kommee auto, sano.
    Olisko siita jollain oikeen parenpaa viteota Finaaleista?
     
  14. Petri K

    Petri K 1st gear

    Videota noista finaalien vedoista olis kiva katsella, jos jollain löytyis. Nimenomaan kyseisen Auton vedoista.

    Onnittelut täältäkin hienoista ajoista!
     
  15. skotikka

    skotikka 3rd gear

    on kyl tieto ja taito sattunu kohilleen.. 8)
    onnea ja menestystä tulevaisuudessakin!

    kiva seurata tollasta isoo jenkkii ja pistää luut kurkkuun jutellessa niille, jotka uhoo et näistä jenkkilaivoista oo mihinkään. :lol:
     
  16. Futurage

    Futurage Gearhead

    Wow !

    Ou tsiisus !
    Onnittelut hienoista suorituksista täältäkin rintamalta. Löin noi arvot, 262 kmh ja 1725 kg laskuriin = 1270 hv takapyöristä. Olisiko kampiakseliteho tällöin noin 1350 hv. 262 kmh loppunopeudella hyvähköllä katualustalla pitäisi saman laskurin mukaan päästä 8,43 aikaan.
    Hieno saavutus kertakaikkiaan.
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tossahan hieman vauhtia rajoitettiin loppupäässä, ja alkupäässä ei tehoa kauheesti käytetty. Lähdössä oli enimmillään n. 0.5 baria käytössä, enempi siitä niin tapahtu "temppuja" joidenka seurauksena mm. osa lsitoista ja merkeistä putos kyydistä, eli alusta ei oo ihan kohdallaan. Ihme, vaikka se on ihan ite rakennettu, eikä kasauksen jälkeen oo just yhteenkään tankoon tai ruuviin koskettu. :rotfl: Paljon kaikkii ihmeellisii jutuuja, joita ei oo aiemmin tarvinut ottaa huomioon, vaikkapa jarrut. Ne kyllä sinänsä riittää ihan ok tiheestikin toistuvissa lähdöissä, mutta ilmeisesti niitä ei oo alunperin suunniteltu tuolta 260:stä autoa pysättelemään, palojen kulutus meinaan on suhteellisen ripeetä ja niitä joutuu vahtimaan.

    Finaalien jälkeen autolle ei oo oikeestan tehty yhtään mitään, siellä se häpee tallin nurkassa. Viime viikonloppuna tosin heitin pakkasnestettä sekaan ja käytin sitä hieman. Nyt olis tarkotus sunnuntaina vähän sitä retusoida, putsata ja puunata jos se ens viikolla vaikka suuntais messukeskukseen Helsinki Motor Showhun näytille.

    Sen jälkeen olis tarkotus alkaa valmistautua ens kauteen, motista pitäis mitata sitä sun tätä ja päättää nostetaanko se pois ja avataan vai annetaanko olla. Sitte pitäis purkaa vähän koppaa, lasit ja ovet veke, kojetaulu pois, ja purkaa vanha kehikko pois. Tarkotus olis tehdä eka vähän pikkumuutoksia kotitallissa, jonka jälkeen Holmin Jaffu on lupautunut tekemään autoon uuden SFI 25.5 kehikon kromosta. Sivu- ja takalasit tullaan vaihtamaan kevyempään materiaaliin, ja muutakin pientä kevennystä harrastetaan, tarkoituksena saada paino kuskin kansa painettua SFI 25.5 runkosäännön raameihin max 1633 kiloa. Tai ei se ole tarkoitus vaan se on pakko, että runkoleima irtoaa.

    Samaten on takoitus kartoittaa toi alusta ja tehdä sille perussetupit, sekä listät taakse vakaaja, wheeliebarsit ja jarruvarjo. Moottoripuolella yritetään parannella hieman ruiskupuolen kytkentöjä, että saadaan kaikki tiedonseuranta käyttöön. Muuten ei tekniikan puolelle ole suuria muutoksia suunnitteilla, vaan kokeillaan nyt saada tosta paketista enempi irti sillä teholla mitä se nyt tuottaa, ja vasta sitten kun todetaan, että aletaaan olla alueella, ruvetan kattelee josko lisää voimaa sais. Näin siis ainakin teoriassa. :rotfl: Kunhan saadaan tossa hommat alkuun, niin koetetaan päivitellä kuvia ja pitää immeiset ajantasalla.
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mielenkiinnolla odotellaan Vipin ens kauden kuvioita ja yritetään sit taas aika ajoin uskaltautua naapuriradalle tykinruuaks jos Putte meidät sinne komentaa :poff:
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Eiköhän se naapuriradalle osuminen ole lähinnä siitä kiinni, että line uppiin tullaan samaan aikaan ja ajovuorot on eri radoilla. Eka kierroshan ne jatkon ajovuorot määrää. Varminnin pariksi pääsee, kun molemmat tulee ekalle rundille ekana parina.
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ai siinä on ihan joku tollanen systeemi :eek: Eipä oo koskaan tullu sen kummemmin mietittyäkään miten noi kuviot menee tossa vaiheessa eikä sillä lajitteluaikoja ajettaessa nyt oo mitään väliäkään, oman auton aika on kuitenkin se mitä sen saa kulkemaan ellei sit joku tollanen Vipin tapainen voimanpesä jelppais vähän hinaamalla :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!