Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. PauliP

    PauliP 1st gear

    Totuudennimissä Kole:lle ja hänen tutorilleen (Roadmaster?) kyllä kaikki kunnia tuohon 3,8SFI-touhuun ihastumisesta, eli valon näkemisestä kuuluu. Ja ei se meidän auto vielä tuolleen kulje, mutta ei kerrota sitä naapureille.

    Mutta Kolen auto kulkee. Myy sitä vaan ihan liian halvalla, työstetyt kannet, moottorin yms. tämä vaan osina nähneen kommentti...

    Nyt se kommentti jenkkiautosta: Kylähullu Pontiac heebo istui Kolen kieskin kyydissä ja sanoi: "kyllä mä tällaisen mieluummin ot-tasin kuin Corveten-n".
     
  2. janite2

    janite2 1st gear

    Olipa taas mieltäylentävää nähdä naapuria.

    -Sääki sitte oot onneks vaihtanu sen hirveen lavaletukan poijes ja ostanu sitte oikeen kunnon auton. Tommen MERSU on varmaan työkäytössä todella hyvä ja vakaa ajaa ja polttoaineen...

    -V.tut. Tää paska vie kyllä yhtä paljon, ellei enemmänki naftaa...

    -Niijoo, mutta se ameriikanlotja vei varmaan 50 litraa sataselle pensaa! Ja olihan se niin ruma että ih...

    -Ei se Chevroletti vieny ku n.12l satkulle, naftaa. Sentakia mä tällä romulla ajan ku siitä Skottarista levis kone.

    -Juu, ei ne amerikkalaiset mitään kestäkkään, aina ne on rikki, kyllä toi sun MERSU on sentää lujaa tekoa, sillä ajaa ainaki puolimiljoonaa.

    -Niinpäniin. Eihän sillä Chevyllä ollut ajettu kuin noin 700th.km. Että ihan paskahan se oli.
    Ja luuleksää s.atanan paviaani että mää huvikseen tämmösen v.tun natsipakastimen ostin. Tää on ihan vitun rimpula, helvet.n laiska romu kun paiskaat tänne lavalle yhden 200L tynnyrin polttoöljyä, kauhan tai piikkarin tms. Ihan turha kuvitellakkaan että tällä pysyis edes muun liikenteen tahdissa, saatika sitte vois joskus ohittaa tollasia kuolemaanjoutavia eläkeläisiä jotka pyörii tieliikenteessä muiden jaloissa. :mad:

    -mut.mut.mut...

    -Hetikumää saan sen ruman amerikanpaskan kuntoon, mää voin lahjoittaa tän mersunpaskan sulle. Ja sillon siitä lahjoituksesta ei voi kieltäytyä. Tai jos nykäset kammen nurkkaan ennen sitä, mää kerron sun sukulaisille näppärän säästövinkin ja kärrään sun raatos monttuun tällä autolla. Ei maksa mitään. Osallistumisen riemu riittää.

    -?!?!?!?!?! ...hävytön nulikka... raggari... mutinaa...

    Eli voi olla että ei tarvi tervehtiä enään. Hyvä vaan.
    Oli pakko avata sanainen arkku. Ennenkin patu repiny leukojaan esim. Skottarin lavalla olleesta tynnyristä: -Tarvii varmaan olla iso varakannu ku tolla ajaa...
    Mää vaan mietin että mitä -81 Nussani tai Jojotan pikkari tekis tollakin romumäärällä mikä kulkee mukana. Välillä viä perään rohee traileri ja Bobbari kyytiin. Ei taida riittää panokset liikkumiseen. Ei kyllä tällä mesenpaskallakaan...
    Niijoo, siis tää laatuauto on -87 tai -88 tai jotain, MB207D lavaromu. Muuta en tiedä ku että leimaa on 06/08asti, verot on ok., tää liikkuu jotenki ja makso 800e. :wc:

    Koskahan toi patu tajuaa että se parkkipaikalla oleva STW on mun...

    Stana. Mää muutan maalle, niin kauas että aikamerkkikin tuodaan postiautolla kerran viikossa. :mad: Ei ihan aina jaksa näitä neropatteja.
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    työkaveri tuli valittamaan että mulla on rehvasteluauto 800e maksanut dsl usafarmi paku kovapenkki

    itellään sillä oli uus mondeo v6 kaikilla herkuilla hl yli 40t e

    sanoi sitten että fordi on työläisten automerkki

    sanoi että minun auto saastuttaa. kulutus 8L dsl

    meneekö alle kympillä fordin v6?
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    No annoitko edes vastakommenttia..?
     
  5. Stance

    Stance Gearhead

    Hehe, aika vitsiniekka sulla työkaverina. Kai sen saa menee himpun alle 10L/100km matka-ajossa, kaupungissa menee varmasti yli.
     
  6. F250

    F250 Gearhead

    Työkaveri (automyyjä, ei siis kollega vaan työkaveri) sanoi 79 Dodge St. Regisia hirveen rumaksi. Muutenkin haukkuvat kuorossa usa-autoja ja niiden ajo-ominaisuuksia.

    Aikaisemmin kun mulla oli 80 LTD farmari niin ISOPOMO totesi että taitaa olla liian kova palkka kun on varaa ajaa tuollaisella.

    Totesin että vielä on varaa ostaa bensaa yli 20 000 eurolla ennenkuin on uuden Primeran hinta tuhlattu.
     
  7. miss duster

    miss duster 1st gear

    Niistä kommenteista

    Hupaisimpia on varmaa ollu että äijät ostaa sillä jenkin että mahtuu leveempiperseinen eukko kyytiin.... no onhan se katsantokanta tuokin.
    Ja ainahan sitä jaaritusta bensankulutuksesta joutuu kestämään.
    Parhaita tankkaus kokemuksia oli kun tankkasin salossa tankin täyteen 135l+ jerrykannun20l+varakannun 10l
    niin myyjätäti kysyi että mihin tankkiin tuo kaikki mahtui... minua tämä tapaus huvittaa suunnattomasti.
     
  8. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Re: Niistä kommenteista


    Olisit ihan pokkana todennut, että ei mihinkään. Teidän mittarissa on varmaan vikaa..
     
  9. jaketin

    jaketin Gearhead

    kaipa tämäkin jonkinlainen kommentti on...

    tänään, dartin vieressä ajoi vanhempi mies jollain jaappanilaisella. hän osoitti darttia, sitten suuntasi kädet eteensä, jonka jälkeen levitti kätensä ja heilutti päätä. tämä elehdintä toistui kaksi kertaa :eek: :eek: sitten hän kääntyi pois..
    suoraan sanoen, mulle ei avautunut millään lailla, mitä hän yritti viestittää.

    kun en osaa lukea ajatuksia :rotfl:
     
  10. Stance

    Stance Gearhead

    Miks miulla on niin pieni, miks?
     
  11. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    mun hyvä ystävätär totesi kun kuuli että auto jenkeistä saapui tiistaina.
    Että hän olisi ennemmin otattanut tallinnassa itelleen uudet tissit :rotfl:
     
  12. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    350cid vai 454cid?
     
  13. CandyBee

    CandyBee Gearhead


    Ai kuppikoko vai? :poff:
     
  14. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No nyt selvisi minkä pienuutta Naiset korvaavat Auton koolla.... :D
    Itse ajaisin Kenworthilla tai Mack:illa jos kortissa kirjaimia riittäisi... :wink:
    Tai riittäisi ilman vaunua, mutta siloinkin olisi liian vähän kasvattamaan tarpeeksi... No vaikka itseluottamusta :oops:
     
  15. CandyBee

    CandyBee Gearhead


    Joo mä tilasin tissinjatkeen :rotfl:
     
  16. jaketin

    jaketin Gearhead

    :rotfl: :rotfl:
     
  17. Johnny Motör

    Johnny Motör 1st gear

    Ei nyt suoraan jenkkeihin liity mutta kävin pari päivää sitten tutussa autoliikkeessä ihmettelemässä tarjontaa ja silmään osui 145 vulva. Jäin ihmettelemään tuota ruotsin ihmettä ja vanhempi herra (ei henkilökuntaa) tuli viereen kyselemään että volvoko kiinnostaisi, tuumasin että ei nyt onneksi tohon hintaan ole tarvetta ostaa sitä. Tuon kommentin jälkeen ukko tuumasi että eihän kellään ole edes varaa tuommosella Volvolla ajaa kun vie yli 10l sataselle. Huvittavaa oli tilanteessa se että Chevy kävi koko ajan tyhjäkäynnillä vieressä.
     
  18. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Jos se ukko tiesi mistä puhui eikä vaan ensimmäisenä sanonu jenkkejä bensarosvoiksi. Semmoset volvot kuluttaa kuitenki yhtä paljon
     
  19. sasupe

    sasupe 1st gear

    Ostin kuukausi sitte halvan 240:n ruutta koneella ja automaatilla käyttikseksi. Samalla lailla ihmiset Volvoakin pensarovona pelkää ku jenkkiä - kommentit samantapaisia.

    Ei mee Volvo alle 10 litran ja 8-piste Mercury pääsi samassa käytössä 14 litran paikkeille.
     
  20. Ehm

    Ehm 1st gear

    Mitään älä tunnusta....
    Eihän me mitään jatkeita tarvita... :wink: :oops:
     

Kerro tästä muillekin!