Korjaamoa Etelä-Karjalassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja pesuvi, 16.11.2007.

  1. pesuvi

    pesuvi 1st gear

    Morjesta!
    Onko kellään antaa vinkkejä missä Etelä-Karjalassa olisi korjaamo mikä ymmärtää jenkkiautojen päälle? Joku puhui joskus kempsu huollosta jossain Lappeenrannan suunnalla? :odroll:
     
  2. MotoFan

    MotoFan 1st gear

    Kokemusta ei ole, mutta Kempsua on mainostettu kun itse kyselin samaa. Imatralla Alquist Pekka Tmi ymmärtää ainakin jenkkien sielun elämää.
     
  3. BB Coronet 500

    BB Coronet 500 Gearhead

    Lappeenrannassa Nordlundin Raimo taitaa ainakin automaattilaatikot ehkä muutakin.
     
  4. Letku

    Letku 3rd gear

  5. pylsja-1

    pylsja-1 1st gear

    Kempsuhuolto on partalassa lappeenrannassa.Jos kehua saa niin kannattaa soitella sinne,olen saanut hyvää palvelua sieltä.
     
  6. koiste

    koiste Gearhead

    Kiitos Letku!

    Saa miulle soitellakin työnumeroon arkisin 045-1249573

    -Tero
     
  7. pesuvi

    pesuvi 1st gear

    Kiitoksia kaikille vastauksista :D Kakkosautona astro jota joutunee käyttämään pajalla, kun tallipaikka meni :(
     
  8. Jasse

    Jasse 1st gear

    Samoin hyvää palvelua olen sieltä aikanaan saanut.
     

Kerro tästä muillekin!