monster jam

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 15.11.2007.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

    olis huomisesta alkaen, sain vapaalipun. onko muita menossa paikanpäälle??
     
  2. bbu-26

    bbu-26 3rd gear

    pomo pisti vapaaliput,että kaippa pitää piipahtaa.
     
  3. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Jaa. Mun pomo tarjoaa tänään saunan, sapuskat ja vinettoa, mutta sunnuntaina mennään omalla kustannuksella pojan kanssa katsomaan jameja. Skaba: bongaa Overdrive-tarra parkkipaikalta :wink:
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    Mulla oli tarkoitus mennä sinne duuniin, kun tarvivat avustajia, mutta kun olisin pystynyt olemaan vaan tän päivän, mutta en lauantaita ja sunnuntaita, niin jäi sitten kokonaan tää vuosi väliin.
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Me mennään rytmiryhmän kanssa lauantain päiväsessioon :D

    Ja jaketin, nyt kun sä olet saanut liput ilmaseksi niin sä luonnollisesti vähennät mun lippujen hinnat tosta Volaren hinnasta :rotfl:
     
  6. jaketin

    jaketin Gearhead

    tottakait lisään hintaan :rotfl:
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Mä luulin, et Jaketin sai sen vapaalippunsa just tota Volarea vastaan, kun se antoi Volaren tonne yliajettavaksi.
     
  8. jankku

    jankku 1st gear

    Sunnuntain näytökseen aattelin mennä. :)
     
  9. Dervish

    Dervish 1st gear

  10. bootsi

    bootsi Gearhead

  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    toiveajattelua :rotfl:
     
  12. jankku

    jankku 1st gear

  13. Putte

    Putte 1st gear

    Sehän se ketjun tarkoitus on, ettei rengas karkaa vaarantamaan väkeä.
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, Putte kun on tottunut näkemään geeäm konsernin tuotteita tuolla niin nyt se halus näkevänsä jotain muuta mut pieleen meni, ne on noi monster-kuskit sen verran valveutuneita et ei ne ala laatuautoja tuolla romuttamaan :lol:

    Muuten, aika erikoista et ei noi teeveekanavat noteerannu tota showta, ainoastaan Bettina S. ohjelmassa oli pieni pätkä Monster Mutt-kuskista, niin, siitä uudesta naiskuskista, juttu, tosin ei ollut Bettina ihan kartalla mut kuitenkin yritti.

    Me oltiin lauantain päivä näytöksessä ja se oli ihan täys, pikkukollit oli aivan tohkeissaan, varikkopartyssäkin ne kiersi kaikki kuskit ja pummas nimmarit.
    Ja onhan se hyvän kuullosta kun +1400 heppaset räyhää sisätiloissa...
     
  15. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

    Silloin kun noi "hirviö hillot" oli ekan kerran suomessa kävin katsomassa noita ja kyllä mun mielestä oli aika aneemista verrattuna jenkkilän isoihin arenoihin.
    Ei oikeen pääse mun mielestä oikeuksiinsa tuolla pienellä arenalla vedellessä varsinkaan kun ei ole edes hiekkaa,hyndiä tms.
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Olosuhteet tosiaan poikkeaa yenkkilän vastaavista mutta joka vuosi nuo on parhaansa yrittänyt, tänä vuonna siellä oli pikkaasen enemmän tilaa mutta eihän toi jaffa-areena noille isoille areenoille pärjää.
    Hauska ja viihdyttävä tapahtuma se kumminkin oli ja noi kuskit oli tosi ystävällisiä jopa mulle :eek:
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Joo ja onhan noissa vehkeissä sentään ahdetut metskumyllyt. Suunnilleen samaa tekniikkaa mitä alkkais dragstereissa ja funnycareissa käytettiin 25 vuotta sitten eli rautalohkoo ja tosi vanhaa ahdinta, mutta ääni ja näyttävyyshän noissa vehkeissä on tärkeintä ja myös luotettavuus. Ja sitähän löytyy kun vehkeistä ei oteta kaikkea tehoa irti niin kuin stripillä joutuu tekemään.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Areena asettaa omat rajoituksensa ja käsittääkseni tänä vuonna piti olla muutama metri enemmän tilaa kentällä kuin aikaisempina vuosina. Niin ainakin viime vuonna suunniteltiin hommaa.
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Mitä, eiks kuskit heittänyt sua pihalle heti kättelyssä.
     
  20. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ei nakannut mitä ihmeteltiin :eek: pikkukollienkin kanssa :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!