hydr.nokka blowerkoneeseen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Puuha-Pete, 27.11.2007.

  1. cuda 72

    cuda 72 1st gear

    Yleensä männän tai renkaan valmistaja antaa suositus mitan. Ps.soittele
     
  2. Puuha-Pete

    Puuha-Pete 3rd gear

    Vielä en oo uutta nokkaa hommannut.
    Toisaalta kun autossa on aavikkoperä niin nykyinen nokka olisi järkevä pitää.

    Vääntöpaketti muutenkin toi on ja mukava ajaa.

    Noo mutta uudella nokalla ei oo kiire ja katselen miten mieli muuttuu ennen kevättä ja edelleen vinkit on tervetulleita liittyen nokkaan 8)
     
  3. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Tuossa on mielestäni hyvät perusvinkit :

    http://www.aa1car.com/library/weiand_superchargers.pdf

    :D
     
  4. Puuha-Pete

    Puuha-Pete 3rd gear

    Päätös tehty.

    Laitan compin XE284 ja ajoitan sen 2-4ast eteen.

    110lobe
    (050)240,246 ja
    .507/.510 nostolla.

    Tuolla pitäis alkaa hengittää paremmin ja huuhdella vähän puristussuhdettakin.

    Mietein XE274:tä myös mutta kun tilavuutta on 408cid niin päädyin tähän.
    360koneeseen tuo 274 on varmasti pjerkuleen hjyvä.

    Kiitän kaikkia jotka ovat auttaneet. Kesällä kuullaan miten pörisee. :D
     

Kerro tästä muillekin!