Spet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopar, 14.12.2007.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei ne tätä niin pyytettömästi tee kun sä luulet.....

    Sitäpaitsi mikä muu tässä lajissa on kehittynyt kun just noi REE ryhmän kilinpanojaiset ja Et ryhmät. Kerro ihmeessä eriävä mielipiteesi :rotfl:
     
  2. Harald

    Harald 1st gear

    Miksi kaikki pitää yrittää tehdä yksin, kun aukaisee suunsa ja pyytää apua. Marttyyrileikit kannattaa jättää päiväkotien hiekkalaatikoille. :odroll:
     
  3. supo

    supo Double Gearhead

    Joo toi Luppe on tehnyt ainakin tiältä savosta katsottuna hyvee työtä yli 20 vuoden ajan minkä minäkin olen hänet tuntenut.Sitten nämä kilpailuhommat ois hyvä saada johonkin järjestykseen mitä ajetaan tai ei ajeta, kun taas minun hyvät kaverit on etsineet tuota sponssi rahhoo aijoo ensi kausi vanhalla aatolla kilipoo.Sautas olla että tehhään uus aato tuleville kesille ja sautettas vaihtoo luokkoo vaun ei tiijä mikä luokka.Anteeks jäi aumuliäkkeet ottamatta!!Terv:Kari Laitinen,Pro Et 1337
     
  4. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    pikkasen ihmetyttää miten oon toiminnu streettejä vastaan kun nostin kissan pöydälle ja olin huolissani kun ryhmiin ei ilmaan tunnut kilpailijoita.... Suurin syy tais silloin olla sääntöpuolella, kun ei fyyran kisoissa voinnu ajaa... Taistelin että saatiin noi sääntö lievitykset aikaan ja sain siitä muutkin vakuuttuneeksi, sit kutsuttiin tapsan kanssa wcc järjestäjät kasaan miettimään miten voitaisiin yhdistää nämä kaksi samanlaista sarjaa.... Ravasin akk:ssa neuvottelemassa lievityksiä poistettuun kertalisenssiin.... Ja saatiin se rajoituksin kylläkin säilymään... Et-ryhmät ehdotin kansainvälisenä street-ryhmänä mukaan ja kyllä mielestäni se on ollut oikea ratkaisu kun kattoo kilpailija määrä kehitystä... Ja jos katsoo kisa ryhmien kehitystä koko euroopassa, niin kyllä täytyy todeta että super ryhmät ovat olleet hiipumaan päin.... Korvaako tulevaisuudessa ET-ryhmät super ryhmät????

    Se että olin aktiivinen tiedottaja aiheessa keskustelu palstoilla on nyt tulkittu street-vastaiseksi???

    Ja ei mulla oo mitään oikeuksia pomppia johtiksen päätösten yli tai lupailla asioita johtiksen päätösten vastaisesti....

    Mut on sääli lukea täältä muutaman aktiivisen huulilta mitä mieltä "kenttä" on ollut kehityskulusta....

    Ehkä mun pitää jatkossa vähän rajoittaa aktiivisuuttani näillä palstoilla, ettei synny näitä ristiriitaisia mielipiteitä....

    Mut tottahan toki voin jatkossakin vastata jäsenille kysymyksiin kokouksissa ja sähköpostilla....

    Siitä oon lupen kanssa samaa mieltä, et ei nää asiat täällä vatvomalla kehity....

    Olemme suunnitelleet järjestelmää jossa jokainen ryhmä nimeäisi keskuudestaan edustajan ja näiden edustajien kesken voisi järjestää kilpailijakokouksia useamminkin.....
     
  5. samppa.s

    samppa.s 1st gear


    Onhan tuo ree-ryhmä kasvanut ja kehittynyt, en ole sitä väittänytkään, mutta tietääkseni myös esim. pro modified-luokkaan on tullut lisää kalustoa ja lisää on kuulemma taas ensi kaudeksi tulossa. Kuulostaa vaan siltä että tuo ree-ryhmä olisi ainoa oikea luokka kun näitä juttuja lukee. Uskon kuitenkin, että nuo top-fuelerit ja muut pro-ryhmän autot ovat niitä jotka sitä yleisöä eniten katsomoon tuo?
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    ProModien määrä on myös lisääntynyt ja yhä lisääntymään päin samoin kuin Outlawnkin mikä on näin oman mielipiteen mukaan oikein hyvä asia kun ovatten oikeinkin kunnon ryhmiä nekin mut lukumäärältään noissakin harrastajat on aika vähissä ja noi ProMod ja Top Fuel ukot harvalukuisuuden lisäks jo niin pro että pyörivät paljonkin pitkin maailmaakin näiden hommien takia niin eipä ne niinkään edes ehdi seurata näitä tavallisempien tallaajien palstoja.
    OL kuskejahan täälläkin on ollu mukana keskusteluissa mukavasti aina jos asia on jotenkin liittynyt niiden ajamiseen ja jonkin verran muutenkin :wink:
     
  7. hauta

    hauta 1st gear

    Voisitteko lainata jostain vähän vielä rahaa 2008 em kisoihin jotta saadaan rata hyvään kuntoon kisoihin ja näin vältytään ettei isot autot menetä pitoaan ja ajaudu ylikierroksille ja räjäytä moottoreitaan.Koko viikonloppu kun mennään öljyämättä niin varmasti kerkeää joka luokka ajaa ja myös eagle bemaritkin kiertelemään mutkarataa.Kannattais kysellä sitä viimeisen kisan suorituspaikkaa ruotsin puolelta sillä stokiksen liepeiltä löytyy kyllä parempia ratoja kun joku pomppuinen peltolentokenttä.Matkan sponssineuvottelut tulisi jo käynnistää hagert linen kanssa kaluston halvan kuljetushinnan aikaan saamiseksi ja paluumatkalla olisi päätösristeilybileet ja rantaan pitää tilata talkoomiehiä ajamaan kalustoa ulos aluksesta.Näin jokainen saisi vielä palkintomatkan oikein ulkomaille kisaamaan ja näyttää tosi proolta seuraavan kauden sponssineuvotteluja silmällä pitäen. Terveisin Hauta,äärettömän nopeanluokan edustaja.
     
  8. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Haluan aivan ensimmäiseksi korostaa, että en kirjoita tätä puolustaakseni sen enempää kuljettajien kuin FHRA:n henkilöstön mielipiteitä.

    Lainaus DS325:n kirjoituksesta:
    ”Toinen syy D-ryhmäläisten kirjoittamisiin ja kannanottoihin lienee se, että näyttäis siltä, ettei noilla muilla kuskeilla oo mitää sanottavaa, ne ei uskalla sitä sanoa tei ei osaa vaan yksinkertaisesti kirjoittaa. Valitkaa kukin omanne vaihtoehto.”

    Muilla kuskeilla on varmasti omat mielipiteensä, tarvittaessa uskaltavat sanoa ne julki ja kenties jonkin tasoisesti jopa osaavat kirjoittaa, mutta…

    Tämä ketju, joka on osuvasti otsikoitu ”Spet”, on paisunut jo 18-sivuiseksi. Mitä on saavutettu? Ainakin viime sivuilla pahaa mieltä.

    Jos asia on niin kuin Raiski antoi ymmärtää, eli ryhmistä valittaisiin edustaja (tai vaikkapa kaksi), on homma kehittymässä oikeaan suuntaan. Tällöin olisi helpompaa keskustella rakentavassa hengessä toimenpiteistä, jotka edesauttaisivat drag racing:in tulevaisuutta.

    Lainaankin tähän Vipottajan viestistä palasen:
    ”Mikä on projektin tavoite, millainen on projektisuunnitelma, miten on mitattu projektin alkutaso, milloin ja miten mitataan projektin tuoma hyöty? Onko projektilla päätepiste jolloin se on valmis ja missä saa ihailla lopputulosta?”

    Juuri näin voisimme edetä tässä ryhmäedustajuudessa; Määritellään ryhmien edustajat, kokoonnutaan, luodaan projekti tavoitteineen ja keskustellaan asioista niiden oikeilla nimillä! Olisi tärkeää tietää täsmälleen koko homman nykyinen kulurakenne jotta voisimme yhdessä päättää, mistä kuluista olisi varaa karsia esim. talkootyövoimaa jäsenten keskuudesta käyttämällä ja siirtää saatu etu suoraan kilpailutoiminnan hyväksi. Projektin pituus voisi olla yksi kilpailukausi, vuosi. Projektin onnistuneisuus tai ”reisille meno” arvioitaisiin kauden päätteeksi. Hyvät palkittaisiin ja huonot saisivat kenkää. Väki siis vaihtuisi kunnes koossa olisivat vain ne jotka osaavat asioita hoitaa niillä eväillä jotka on heille annettu!

    Nämä edustajat eivät olisi taloudellisessa vastuussa tekemisistään, vaan toimisivat ”asiantuntijoina” oman ryhmänsä asioista. Win-Win-Situation?

    Kannattaisiko kokeilla?

    Ja vielä lopuksi, omalta osaltani Uusi Vuosi on jo alkanut, joten annan Teille kaikille työrauhan sekä hyvän-uuden-vuoden-toivotuksen ja käyn jääkaapista hakemassa toisenkin ;)

    edit:
    Tällaisia kirjoitellessa on kohteliasta esiintyä omalla nimellään :oops:
    - Late Niskavaara / SG470 -
     
  9. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    SuperGas!!!!

    Puhut asiaa. Joku jos sais vielä tän asian liikkeelle.

    CS244 Jouni Nokkala

    ps. Haen jääkaapilta jo kuudetta. :rotfl:
     
  10. hejo

    hejo 1st gear

    Eiköhän tämä asia ole helposti "liikkeessä"ainaski aktiivit ovat tuoneet kantansa esille ja varmaankin kilinpanijoiden edustusjoukkue on jo valmiina uusiin haasteisiin...jos vaikka sitten saataisiin maan päälle rauha ja ihmisille hyvä tahto. :oops:
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Hyvä Vesa :poff:

    Nyt sä olet onnistunut välttelemään muutamia täällä kysyttyjä ja ihmeteltyjä kysymyksiä ensin heittäytymällä marttyyriksi sitten lajin pelastajaksi kunnes taas olet marttyyri ja suuri väärinymmärretty ainakin D ryhmäläisten keskuudessa. Kyllä on elämä sulla vaikeaa, koittaisit jo päättää oletko sä se väärinymmärretty asioiden vääristelijä vai vääristeletkö asioita vääristelemisen tai kasvojesi pelastamisen sijaan.

    Sulle esitettiin tossa muutaman viime sivun aikana muutamia kysymyksiä ja pohdintoja ja yhteenkään et ole antanut minkäänlaisia vastauksia , arvioita tai mielipiteitä kunnes nyt viimeisenä kirjoitelmanasi ilmoitat vetäytyväsi palstalta pois ettei tarvitsisi lukea sua arvostelevia kirjoitelmia. Aika sekavaa käytöstä mieheltä, jonka PITÄISI virkansa puolesta vastailla jäsenistöä arveluttaviin kysymyksiiin, antaa esimerkillään ja toiminnallaan hyvä kuva yhdistyksen sekä harrastuksen tilasta ja lisäksi vielä olla esimerkkinä FHRAn sponssien ja a sen asioista kiinnostuneiden silmissä. Mun mielestä sä olet ainakin näyttänyt julkisesti sen, ettet osaa, halua tai viitsi olla oikasti kiinnostunut muusta kun omista mielipiteistäsi, tarpeestasi nostaa itsesi jalustalle ja tehdä itsestäsi jäsenistön silmissä korvaamaton. Tossakin epäonnistut niin surkeasti peittelemällä asioita, vääristämällä asioita ja keräämällä irtopisteitä asioista missä sä oikeasti et ole ollut mukana.

    Ootkohan sä oikeasti saanut mitään hyvää FHRAssa aikaan muidenkin kun omasta mielestäsi :eek: Kerro meille muutenkin kun kiertelemällä ja kaartelemalla vastauksia vältellen ja asiasta toiseen hypellellen niin vedän sanani takaisin ja pyydän julkisesti sulta anteeksi. Siihen saakka sä et kyllä ainakaan mun simissä pääse loistamaan ja tuskin kovin monen muunkaan :poff:

    Sitäpaitsi ihmettelu siitä miksi pitää olla sulle sukua, että saa työpaikan FHRAlta ei ole liian kaukaa haettua kun 3 / 4stä toimistolla työskentelevästä on sulle sukua. Vai kiistätkö tämänkin :poff:

    Kiitos Vesa susta on taas ollut paljon iloa tähänkin viikkoon :rotfl:
     
  12. luppes

    luppes 1st gear

    No vuoden vaihteen jälkeen suhde 2 / 2 ja varmaankin jossain helmikuussa sukulaissuhteet ovat vähemmistönä.

    Sitten vielä siitä Malmista, kyllähän siellä ajeltiin SM-tason kisoja 90 luvun lopussa tämä tapahtui pääkiitotiellä jonkaja FHRA / Motorama Oy omalla kustannuksellaan päälysti 450 metrin matkalta, uskossa että siellä voidaan kilpailla useita vuosia kuten entinen lentokentänpäälikkö lupasi. Näin ei kuitenkaan käynny ja jatkoneuvottelut ovat olleet tuloksettomia, yhtenä syynä on lentokentän sulkeminen kokonaan lentoliikenteeltä 2-3 päiväksi.
    Lisäksi radan epätasaisuus on suuri ongelma.
    X-tream ja radalle com käyttävät siis sivukiitotietä ja tämä ei pakota sulkemaan koko kenttää.

    Ja vielä tuohon ryhmäedustajiin, niin on päätetty että näin tehdään ja vähän ihmettelen miksei asiaa ole sen enempää julkituotu, tarkoitus on että jokaisesta ryhmästä tulee yksi edustaja ja näin saadaan aikaan n. 15- 20 hengenryhmä joka keskustelee ja neuvottelee FHRA:n hallituksen ja sääntövaliokunnan kanssa alan asioista, samalla nämä henkilöt ovat ryhmänsä yhdyshenkilöitä joihin voidaan ottaa yhteyttä kilpailupaikalla ja kertoa ongelmatilanteista ja kisoissa tapahtuvissa muutoksissa, he viestittävät asian muille ko. ryhmän kilpailijoille.
    Eli ryhmän edustajat esille ja nmet FHRA:n toimistolle.

    - Luppe -
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    On toi vessa raiski kyl mainio :poff: tapaus :poff:

    Muutama vuos sitten se ihmetteli fyyran keskustelupalstalla ku ei oo katuautoja kisoissa mukana, no, mä arvostelin silloin sille sitä et osallistumismaksut oli aika korkeet...
    Se vastas mulle et hommaa sponsoreita ja lopeta valitus...
    Niinhän me sit tehtiinkin, saatiin sponsoreita ja tää raiski alkaa kirkuun samalla keskustelupalstalla et ei noi D -ryhmän autot oo mitään katuautoja ku niissä on mainoksiakin kyljessä... :eek:

    Voi hyvää päivää...

    Joku täällä kirjootti et pidetäänkö me REE-ryhmäläiset omaa ryhmäämme muita parempina kun me aina valitetaan joka asiasta mikä ei miellytä meitä...

    Mä en muista ryhmistä niin tiedä mut jos vaikka evättäis jonkun super-ryhmän kilpaileminen eeämmissä niin mä luulen et niitten kuskit kirkuis täällä yhtälailla niinkuin me nyt.

    Mä en edelleenkään tajua minkä helvetin takia street-ryhmät pudotetaan aina pois ensimmäisenä, ei oikeesti mee mun päähän...

    Ja , Vesa, sä et ole mun mielestä tehnyt muuta street-ryhmien eteen kuin vuonna 2003 päästiin ekan kerran alennetulla osallistumismaksulla finaalikisoihin, se oli loistava kädenojennus street-kuskeille ja joka tulee toivon mukaan jatkumaan...
    Sun, Vesa, on ihan turha yrittää ottaa street-ryhmien noususta itelles kunniaa, sulla ei oo mitään tekemistä sen duunin kanssa mitä esim. Luigi ja Jykä on tehnyt REE-ryhmän sekä A-B ja C-ryhmän eteen, sullahan ei oo mitään hajua edes siitä...

    Mikähän tää on ? http://www.raiski.com/fin/ ja liittyykö toi jollain muotoa nimenomaan vesa raiskiin, jos liittyy niin miten ja miten se vaikuttaa hänen työhönsä fyyrassa?

    Kaikkee sitä löytää ku surffaa netissä...
     
  14. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    ok... Homma tuli selväksi... Lupaan olla jatkossa sekaantumatta street-ryhmien asioihin.... Ja anteeks siitä mitä olen tehnyt... :oops:
     
  15. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Nyt ei jaksa,muuten kyllä....taitaa olla meikäläisenkin mitelause ensikaudella
     
  16. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Ei pojat perkele! Ei näin!!!

    Luppe on aiemmin kirjoituksissaan viitannut 2008 Sääntökirjaan. Milloin me saamme sen nähtäväksi? Tämä (sääntömuutokset) saattaa vaikuttaa monen kuljettajan suunnitelmiin.

    Vasta tämän jälkeen, kun tiedämme kuka ajaa mitä, voimme alkaa valitsemaan ryhmäedustajia. Oletan, että äänestämme edustajan, vai tehdäänkö valinta FHRA:n puolesta? Mitäs Luppe oikein meinaat??? Ja jos päädymme kuitenkin äänestämään, järjestääkö FHRA äänestyksen?

    Mielestäni keskustelupalstalla keskustellaan. Viralliset tiedotukset, kuten tämä FHRA:ssa päätetty ryhmäedustaja-asia, PITÄÄ TIEDOTTAA FHRA:n omilla sivuilla!!! Varsinkin kun asia on jo FHRA:ssa päätetty. Tämän voisi tehdä mielellään yhdistyksemme virallinen tiedottaja...

    - Late Niskavaara / SG470 -
     
  17. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    ryhmäedustaja ideasta avattiin vasta keskustelu viime johtiksessa ja asiaa ei sen tarkmmin ole vielä pätetty tai suunniteltu.. minä ja luppe nyt vaan möläytettiin ennakkoon asiasta mitä on kaavailtu...:oops:
    asiasta varmaan tiedottajamme tiedottaa kun se on loppuun asti mietitty...

    EM puolella on vastaava käytäntö ja siellä ryhmät sisältään ilmoittavat edustajansa kokouksiin, sen miten kukin ryhmä valinnan tekee on mielestäni ryhmäläisten oma asia.... FHRA mielestäni ei voi edustajia nimetä. muta uskon että jokaisesta ryhmästä löytyy se oikea "tekijä" joka haluaa kehittää oman ryhmänsä kehitystä ja samalla osaa erottaa oman henkilökohtaisen edun ja osaa edustaa ryhmänsä ja koko lajin kehitystä... :argue:
     
  18. W201

    W201 3rd gear


    :poff:
     
  19. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    tässä vastauksia esitettyihin kysymyksiisi:

    Arvoisa herra toiminnanjohtaja :soosoo: Se ei saa olla sulle ihan sama mitä FHRAn jäsenistö tai kilpailijat ajattelee sun tekemisistä sillä käsittääkseni lain mukaan olet yhdistyksen luottamustehtävässä tilivelvollinen jäsenistölle. Näin siis ainakin muissa yhdistyksissä. Mitenköhän FHRAn ja kentän kanta ja säännöstöt tähän sanovat. Kerro ihmeessä oma versiosi asiasta, niin me muut kaivetaan se virallinen kanta esiin :poff:


    :oops: kirjoitin että henkilökohtainen kantani on..... ja mielestäni olen täällä keskustelupalstalla täysin oikeutettu kertomaan asioista henkilökohtaisen kantani, vai olenko väärässä???? tiedän että en voi henkilökohtaisia kantojani esittää FHRA:n virallisena kantana, ja uskoisin että jokainen täysipäinen osaa erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan, vai olenko väärässä? :oops:

    Ja Street ryhmien lobbamisesi on kyllä sen tason vitsi, ettei nauru ole laantunut meikäläisellä vaikka olenkin tehnyt muita hommia jo tuntikausia luettuani ton lauseen.

    :oops: olen pahoillani jos lisenssi, sääntölievennys, wcc yms. ajamillani asioilla olen jarruttanut street-kehitystä :oops:

    Osallistumismaksujen suhteen olet kenties voinut vaikuttaa, josta suuri KIITOS sinnepäin :rotfl:

    :lol: kiitos :lol:

    Tosin kun olit perustellut Street ryhmien poisjäämistä varikko / aikataulu perusteella kuten tänäkin vuonna

    :oops: kukakohan on sanonnut että olen vastustannut street-ryhmien mukaan tuloa EM-kisaan 2008???? olen tuonnut tänne keskustelupalstalle asian tiedoksi ja vielä vihjassut että jos asiaa perusteltais hyvin , niin voisin uudestaan nostaa sen pöydälle johtiksessa.... :oops:

    kysyn edelleen kuten viime vuonna kasvokkain: Miten se vaikuttaa aikatauluihin ja varikkotilaan jos ko. ryhmät ajaa omissa ryhmissään tai sitten sulautettuna muihin ryhmiin. Selkokielinen vastaus kiitos :soosoo:

    :oops: tiedustelin asiaa viisaammilta ja sain vastaukseksi että 64-kaavio putoaa vaan käytännössä nopeammin kuin esim 8 kpl 8-kaavioita. tilasta sanoin jo silloin kokouksessa että se ei ole ongelma, koska alastarossa on monta kilometriä mutkarataa jota voidaan käyttää varikkona... sähkö on suuri ongelma, koska se ei vaan riitä kaikille ja vaikka viimevuonna sinne vaihdettiin suuremmat pääsulakkeet (=6000 euroa), niin silti se ei riitä... joudumme ehkä tulevassa kisassa rajoittamaan sähkön saantia useassakin ryhmässä, mutta en usko että tästä muodostuu ongelmaa... eihän kalajoellakaan ole sähköä ja hyvin homa pelaa. :oops:


    Nykyään sun on vaan kohdattava se totuus, että Street ja Et ryhmät on varikon suurimpia ja ilman niitä laji pikkuhiljaa kuihtuu pois.

    :oops: jos olen tämän muka jossai kieltänyt, niin pyydän anteeksi, mutta ihmettelen jos olen näin sanonut :oops:

    Syy miksi suurin osa sun motiiviesi epäilijöistä on just Street D ryhmäläisiä on ihan sun omaa aikaansaannostasi, kun FHRAn edellisellä "virallisella" palstalla esittelit mielipiteitäsit Street ryhmiä kohtaan. Katsoisit peiliin hyvä mies, olethan aikuinen ja sellaisena sunkin olisi joskus kyettävä myöntämään virheesi, vaikka se olisikin vaikeaa.

    :oops: olen pahoillani siitä kun toin keskustelun palstoille, koska street-ryhmät oltiin lakkauttamassa koska niissä ei ollut syntynyt kilpailua moneen vuoteen. jos en ihan väärin muista niin myös sinä olit siellä ensimmäisenä huutamassa ja mesoomassa ennen kuin edes tajusit mitä siellä oltiin ehdottamassa että street-kilpailijoita saataisiin lisää fhra:n kisoihin... suurimpana syynä ilmoitettiin sääntörajoitukset, jotka me saimme tapsan kanssa vihdoin runtattua läpi jotta ko. este poistui. ei mulla ole nyt mitään tarvetta hilata prenikoita rintaan, mutta ihmettelen vaan suuresti mistä olet tuon mun vastaisuuden päähäsi kehittänyt, vai onko se ollut siellä aina? WCC kisojen järjestäjien puolesta väänsin pitkään ja hartaasti AKK:n kanssa jotta heillä edes jotenkin säilyisi mm. kertalisenssi yms...? enkä ole missään vaiheessa ottanut kunniaa siitä että saitte porukan kasaan joka rupes puuhaamaan autoja viivalle, siitä iso kiitos puuhamiehille? mistälie kipinänsä saivatkaan? 8) . niin ja sit vielä ihmettelen käkön kommentteja, koska juuri häneltä kyselin mielipiteitä fyyrassa tupakki tauolla mm. sääntöyhdistämisistä wcc:n kanssa, kertalisensseistä yms. ja silloin käköllä ainakin oli aivan samat mielipiteet kanssani, mut ehkä takki on kääntynyt sen jälkeen??? :odroll: :oops:

    Kaikenlisäksi sulla on kumma tapa vastailla jäsenistön sulle asettamiin oikeutettuihin kysymyksiin syyllistämällä, uhkailemalla ja kyseenalaistamalla heidän oikeuksiaan kysyä, esittää mielipiteitään ja arvostella.

    :oops: olen täällä keskustelupalstalla henkilökohtaisilla mielipiteilläni ja monesti "metsä vastaa kun sinne huudetaan", toivon että edelleen erotatte vapaan keskustelun täällä ja fhra:n tiedottamisen :oops:

    Muistaisit luottamustehtäväsi yhdistyksessä ja käyttäytyisit sen mukaan. Sun tekemääsi panosta FHRAn talouden eteen tuskin kukaan kiistää, mutta kyllä meillä jäsenillä on silti oikeus kysyä ja kyseenalaistaa motiivejasi taloudenpidon suhteen.

    :oops: muistan työvelvoitteeni ja vastuun johtokuntaa ja jäsenistöä kohtaan. ja uskon että jos toimiani ei arvosteta, niin kyllä jäsenistö äänestää asian selkeästi kokouksissa. ja johtokuntahan minut on palkannut ja jos en heidän mielestään suoriudu tehtävistäni, niin myös asiaan puuttuvat :oops:

    helpottiko???? :eek:
     
  20. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    eikä se et jos en jaksa kuunella tätä valitusta tarkoita sitä et heittäydyn martyyriks, mut mulla on kädet täynnä fhra:n hommia ja turha tuhlata aikaa asioihin jotka ovat jäsenistö mielipiteiden vastaisia, vaan keskittyä muihin hommiin... :lol:

    sit noista sukulais suhteista niin mona tuli fyyraan silloin töihin kun ei ollut varaa maksaa palkkoja kenellekkään, eikä ehkä tulevaisuudessakaan... silloin ei ollut kovin helppo löytää ihmisiä ilman palkkaa töihin ja mona lähti talkoisiin mukaan... jos jollain on jotain monankin työpanosta ja tekemistä fhra:lle vastaan, niin kannattaa varmaan tuoda julki....

    sit vielä unohdin sanoa et kirjoitin jo aikaisemmin et en todellakaan ole nostanut fyyraa yksin, vaan siinä on tarvittu niin toimitsijoidenkin ja kilpailjoiden tukea... yms, mut se nyt varmaan jäi lukihäiriöisiltä huomaatta :eek: , tai sit sitä ei vaan haluttu huomata.... :lol:

    ja sit vielä haluan korostaa tota toimitsijoiden osuutta jotka ovat jaksaneet pakertaa monta tiukkaa vuotta, kun välillä ei ollut mitään resursseja edes kilpailujen järjestämiseen... he ovat useasti venyneet uskomattomiin suorituksiin ja vielä jaksaneet kuunnella tän jälkeen "ammattilaisten" arvostelut heidän tekemisistään.... ja edelleen he ovat mukana seuraavassakin kisassa.... :rotfl:

    eli missään tapauksessa en ole nostanut fyyraa yksin! :soosoo:

    ja iso kiitos kaikille jotka ovat siinä olleet mukana.... :D
     

Kerro tästä muillekin!