Oulusta varaosia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja s_juntunen84, 7.1.2008.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mieluummin minä mopen osia myyn ku .......... :rotfl: ei vainkaan meillä tulenee muutto uusiin tiloihin keväämmällä ja siihen asti osat tilaamalla ku ei kannata raahata paikasta toiseen.tarkoitus ois että tavaraa tulis pari kertaa viikossa.
     
  2. Fireball

    Fireball Gearhead

    Muissa kuin Mopsin osissa on cuda69:llä tavannu olla isompi toi käsittelykulu, joutuu nääs asbestipuvussa palveleen ettei ihottuma iske. Merssun osiin riittää puutarhasormikkaat kun ovatten kumminkin samaa konsernia.
     
  3. impala67

    impala67 Double Gearhead

    mitäs sille virmalle tapaahtui joka oli siellä maasillan alla, "usa-osat" tms.
     
  4. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tarkotatko usa parts oulu? tekee ainakin vaihteistoja vielä.
     
  5. kingsway

    kingsway Gearhead

    Kylläpä usa-parts taitaa vielä korjaamoa pyörittää, mutta varaosamyynti loppui jo varmaan viis/kuus vuotta sitte. Tiedä sitten tilaileeko erikseen osia jos kyselee.
     
  6. kingsway

    kingsway Gearhead

    Nii ja A1-autoväriin oon ollu kyllä ihan tyytyväinen, eikä ainakaan mun kohalla hinnat ole poikennu tavanomaisesta linjasta. Ryppyreunan osia ei saa ihan joka puljusta. Löysivätpä mun kotteroon eturistikonki, enkä pitäny sitä kuitenkaan ylihinnoiteltuna. Mulla nuo on ollu tilaustavaraa ja jonkin verran joutu oottamaan. Suodattimia yms. toki näytti löytyvän heti.
     
  7. lehmikangas

    lehmikangas 1st gear

    Mistä olette muuten ostaneet Oulussa ihan raakapeltiä ja palkkia jne?

    Palametalli on paikka mistä olen itse monesti hakenut, mutta möivät ei-oota viime viikolla. Hain sitten Oulunsalosta (Lavander), mutta oli aivan kohtuuttoman kallista tavaraa.
     
  8. Fireball

    Fireball Gearhead

    Lavanderilta oon minäki hakenu, ollu vaan niin pieniä määriä ettei oo tuntunu kalliilta :eek:
     
  9. s_juntunen84

    s_juntunen84 Gearhead

    Lavander mullekin tuttu. Työpaikan puolesta jonkin verran asioinut. Hinnoista en osaa sanoa kun en itselle mitään ottanu.
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Saako cuda näppylöitä ja ihotumaa jos fomoco osia kysellään?
     
  11. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ei tule näppylöitä voortista. :D
     
  12. Aako

    Aako 1st gear

    Ruskossa kaatopaikan kuppeessa oulun metallipalvelu on ollut ihan asiallinen metallien ostopaikka
     
  13. Fireball

    Fireball Gearhead

    Ja minä taas kuulin just viimeviikolla että tuo on tolkuttoman kallis paikka, joten tästä voitaneen vetää johtopäätös että metalli on Oulussa kallista osti mistä hyvinsä.
     
  14. lehmikangas

    lehmikangas 1st gear

    No siltähän tämä nyt vaikuttaa.
     
  15. Aako

    Aako 1st gear

    Onko se sitten nykyään halpaa jossaki? Mikä ei nykyään olisi järjettömän hintaista? Ei oo ennää eurolla paljo arvoa :mad:
     
  16. kime2

    kime2 Gearhead

    Varo vaan,kuume saattaa tarttua...
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ennemmin voorti ku sevy.myös joku rämpylä ois hieno,esim 390 sc
     
  18. typewriter

    typewriter 3rd gear

    Liekköhän tottakaan tämä hintaero... Soitin Astron TPS-anturin saatavuutta ja hintaa A1-autoväristä, löytyy ja hinta 100e. US Centerin nettikaupassa hinta 39,40e? Toki hintaeroja kauppojen kesken on, mutta että noin paljon???
     
  19. cuda69

    cuda69 Gearhead

    aika uskomaton hintaero.ei kyllä ollut tuommosta hintahaitaria silloin kun minä olin tuolla töissä.no eipä se minulle enää kuulu millä hintaa myyvät. :D
     
  20. typewriter

    typewriter 3rd gear

    No selvisihän se, olivat kertoneet jonkun vanhan hinnan. Nykyhinta 47e.
     

Kerro tästä muillekin!