FOX koppaiset Fordit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Bomber#1, 11.1.2008.

  1. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Re: musse

    Mistä autosta on kyse?

    Meidän `88 GT kettu on varustettu tollaisella sarjalla: http://www.powerdyne.com/pcs.htm
     
  2. välimallinkoppa

    välimallinkoppa Gearhead

    Jep, burnisrenkaita on haalittu ympäri suomea, kiitokset alihankkijoille 8)

    Tuossa on forced fabricationin tekemä sarja masterpowerin t-70 ahtimella. En kerennyt sen kummemmin testaamaan tuota. Oli kaikkea pikku vääntöö ekat kk, esim. ruiskunpuolella sähköhäikkää ja kun sen sain toimimaan niin kytkin laukesi seuraavana päivänä. Ja sitten tulikin jo lumi. Talvisäilöön vietäessä sitten hävis öljynpaineet.

    Ruisku muutettu massamittarilla toimivaksi ja suuttimet taisi olla 30lbs. Kone siis jää hyvinpitkälle vakioksi sisuskaluiltaan. varustetaan korsetilla, kuparipahveilla ja muutamilla arp:n pulteilla.

    Rekisteröinti papereissa on alle 10Kw ero vakioon :eek:

    edit: kuvia löytyy musseklubin puolelta
     
  3. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Miten noi pakosarjat yhdistyy yhdelle turbolle? Meneekö koneen alta yhdysputki vai kuinka?
    Oisko suoraa linkkiä niihin sun musseklubin kuviin?
     
  4. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Melko huono viritystapa tuo turboahtaminen :rotfl:
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Mullahan on siita oikeen rekisteriote ja ostokuitti vak.yhtiolta. Siina otteessa ei puhuta noista mitaan. Mutta kayn huomenissa kysymassa konttuurilta etta voiko siihen tulla jotain saaste merkintoja kun sita rupeaa leimaamaan.
    Silla on kait menty johonkin pellolle ja pyorinyt sitten pitkin pielia. Vahan joka kulmasta se on kait ollu rutussa. 4-pyora suuntaus paperit mulla siihen on ja niissa lukee etta se on ihan linjassa, siis suorassa linjassa :lol:
     
  6. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ei kait sullakaan Valjantissa paljoo enepaa tehoa tullut siihen alkuperaseen 170 kuutoseen verrattuna :rotfl: :rotfl:
     
  7. välimallinkoppa

    välimallinkoppa Gearhead

    Kuskinpuolelta kiertää moottorin edestä yhdysputki. Täytyy kaivaa jostain kuvaa konehuoneesta, ei tuolla sivulla sellaista ollutkaan.
    Sarjasta lisätietoa turboforumilta


    Oli vakiopahvit/kannenpultit antanut periksi dynotuksessa :soosoo:
     
  8. SporttiJanne

    SporttiJanne 3rd gear

    1989 Musse Procharger remmiahtimella ja Autronic SM4:lla

    Miulla on tuommoinen vähäpäästöinen 1989 mallinen 5.0 T5:llä.

    Koneeseen on asennettu Procharger ahdinsarja ja välijäähdytin (jotka on otteessa). Sytytys on vielä toistaiseksi jakajalla, suuttimet 82lbs/hr ja noita ohjataan Autronic SM4 ECUlla.

    Viimeisimmän tehokäppyrän tieliikennekäytön ulkopuoliseen käyttöön löytää tuosta:
    http://www.sporttiauto.fi/tuotteet/...493787293548604/default_FS/NTA90_autronic.jpg
    Noihin kierroksiin asti polttoainepumppu riitti, uutta pumpustoa ei ole vielä asennettu.

    Kai toi nyt 6000 rpm jaksaa pyöriä ja pysyä koossa?

    Tieliikenteessä tehoa on jotain 185kW.
     
  9. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Re: 1989 Musse Procharger remmiahtimella ja Autronic SM4:lla

    Onko vakio bensapumppu, jos on niin varmaan häviää lopuksi paineet...
    Millainen toi sun välijäähdytin on, oisko fotoo siitä?

    Omassa bbk:n 255LPH pumppu tankissa ja harkinnassa hankkia vielä tuollainen bbk:n versio t-rex linjapumpusta. http://www.bbkperformance.com/products/ ... ents.shtml

    Toi Autronic SM4 ECUlla kuulostaa hienolta ja sika kalliilta. :-?
     
  10. Boss347

    Boss347 1st gear

  11. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    :rotfl:
    http://videos.streetfire.net/video/7449 ... 59d872.htm
     
  12. SporttiJanne

    SporttiJanne 3rd gear

    Re: 1989 Musse Procharger remmiahtimella ja Autronic SM4:lla

    Pumppu tankissa on vakio, mutta sen lisäksi on sarjaan kytkettynä boosterina ahdinsarjan mukana tullut. Korvaan tankissa olevan pumpun uudella ahdettuihin tarkoitetulla 225lph pumpulla.

    Konehuoneessa näyttää tältä (ei ole minun autosta, mutta samanlainen):
    http://www.procharger.com/images/artwork/86.93_5.0.jpg
    Koolerista löytyy kuvia Procharer.com sivuilta.

    Autronic ei ole sikakallis, vaan sikahyvä ;)
     
  13. valiant65

    valiant65 Gearhead

    No olihan siinä kutoseen verrattuna paljon muttei nyt niin kauheasti siihen sporttimallin 273:een verrattuna :D
     
  14. Jukka

    Jukka 3rd gear

  15. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Pitää Karille saada siihen perävälitys kuntoon niin sutii sun käsissä paremmin :rotfl: Noh, kuitenkin, tulevaisuuden keräilyauto. Aika harvassa kuitenkin noitten vuosimallien avot, ei kait noita 85/86gt-malleja kahta enempää kuitenkaan ole suomessa, kylmäsen entinen 85gt avo joka on viel kaasariversio ja ns. fully loaded lähes kaikilla hilppeillä paitsi lohkolämppärillä.
     
  16. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Kyllä se suti nytkin jo...nastarenkailla märällä asfaltilla.
    Onneksi oli lainarenkaat alla. :lol:

    Eipä noita nelivaloavoja taida Suomessa yleensäkään hirveän montaa olla?
    http://www.mercuryman.fi/photos/mclaren/photos.htm
    Tuo pitäisi käydä joskus katsomassa ihan livenä.
     
  17. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  18. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Ööö, siis onko Moppehomo tullut järkiinsä vai?
     
  19. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Ilman muuta kuvia tänne!

    Arto:
    Luit rivien välistä ihan oikein.
     
  20. Mach73

    Mach73 Gearhead

    Järki on varmaankin juotu lopullisesti, mutta onhan tuo Foxi vähän huokeampi harrastaa kuin E-body.
     

Kerro tästä muillekin!