Hyvää ulkolaista nettikauppaa autosteroiden ostoon kaivataan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja jameri, 12.2.2008.

  1. jameri

    jameri 3rd gear

    Moi
    Olisiko vinkkiä, huomasin että esim .Kenwood DNX-7200 hinnassa on noin 40% ero kotomaisen ja ulkomaisen välittäjän välillä, pikku ongelma webbi kauppoja on tziljoona.

    Olisiko sinulla linkkivinkkiä EU alueelta kenen kanssa on sujunut taikka muuten vaan olet törmännyt, ilman sen kummempia vakuutuksia, eli anna vinkki ja siitä sitten omalla vastuulla eteenpäin

    EU sen takia että olisi navigaatio kartat kunnossa.

    Mieluiten kotimainen välittäjä kävisi mutta mitä näitä olen läpi käynyt kilpailukyky ( kiitos maahantuojan tai jonkun ) on melko huono.
     
  2. PK

    PK 1st gear

    Mitenkäs PIXMANIA. On jopa suomenkielinen.
     
  3. Vani-91

    Vani-91 1st gear

    Tualta mä oon kaikki mankat viimmevuodet ostanu: http://www.kitupiikki.net/
    Ollu aika iso hintaero paikalliseen ratio myymälän hintoihin. Yritin joskus samaan hintaa tinkiä mankaa täältä niin naurettiin liikkeestä pihalle, " ei kukaan myy niitä siihen hintaan", No hymy hyytyi kun mankka tuli ja menin sitten piruuttaan lähetyslistaa näyttämään.
     
  4. AVRO

    AVRO Gearhead

    Pixmanian kanssa saa varautua odotukseen, mahdollisesti.
    Itselleni ostin sieltä duunikaverin kanssa kimppakyytinä automankan, ja kaveri jotain muuta sälää + kaiuttimet. Kaiuttimia ei ole tähän päivään mennessä näkynyt, eikä rahoja ole tullut takaisin. (muut kamat kyllä tuli)
    Yritti aikansa soitella ja spostilla, mutta aina vaan palloteltiin eestaas ja lopulta ei vastattu enää ollenkaan. Eikä tämä kaveri sinne mitään räyhännyt, kuluttaja-asiamies tai mikä lie sitä on nyt aikansa selvitellyt.

    Vaikka tuo nyt olisi yksi miljoonasta-tapaus, niin itse en osta noilta enää mitn.
     
  5. frimma-q

    frimma-q 1st gear

    Tässä pari : red-carparts.de , elimbo.de , jälkimmäisellä melkoinen valikoima joka lähtöön tavaraa ,Saksassa ja tietenkin saksankielisiä molemmat , mutta hinnat ovat huomattavasti halvemmat kuin muissa maissa EU:n alueella
     
  6. VRC

    VRC 1st gear

    Itse olen ostanut vastaavanlaista tavaraa pääasiassa Saksasta, hinnat on aika hyvin kohdallaan ja postituskulut kohtuulliset (Englannista vastaavasti aivan järkyttävät).
    Hintoja voi hakea esim. www.idealo.de 'stä, sinne voi laittaa vahtikoirankin joka ilmoittaa kun hinta laskee halutulle tasolle.

    Monet liikkeet myyvät nykyisin paljon ebayn kautta, Saksan ebay on www.ebay.de , sama tili käy kuin ebay.com'issa ja ebay.co.uk'ssa.

    Omakohtaisesta suosin aika paljon ebayta, koska siinä pystyy myyjän luotettavuutta arvioimaan kohtalaisen hyvin.
    Kokemusta on kertynyt useamman vuoden ajalta ja yli 50 kaupasta, vain kerran tähän mennessä on käynyt niin että lähetys ei ole tullut perille, silloinkin mitä ilmeisimmin posti hukkasi.

    PayPal -tilin avaamista suosittelen myös jollei jo ole. Se on ehdottomasti kätevin ja nopein tapa hoitaa maksu, olettaen tietysti että myyjällä on myös Paypal-tili. Ja jos myyjä on hereillä niin tapahtumat voivat edetä vauhdilla.
    Esim. Kiinasta tehty ostos, maksettu torstai-iltana Paypalilla, posti toi paketin kotiin 4 päivän päästä maanantaina! Siitäkin ajasta seurannan perusteella meni enemmät puolet Pasilan lajittelimossa.

    Aiemmin mainittu red-carparts on myös tuttu, ostin sieltä hälyttimen, ihan asiallinen liike.
     
  7. itkonen

    itkonen 3rd gear

    www.idealo.de on muuten ihan kätevä hintahaku jolla saa autohifille helposti reaaliaikaiset hinnat saksasta.
     
  8. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    digitalo.de
    visalla oon ostanu pari videokameraa ja dolbysurround vahvarin, kaikki tuli kotiovelle!
     
  9. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Mie oon ostellu tuolta Pixmanialta soittimen, näytön, järkkärikameran ja kaikkee muuta skeidaa, ei oo ollu mitää ropleemeja. En kyllä rupee väittämää ettei jollai muulla ois voinu olla.. :poff:
     
  10. olds 350

    olds 350 1st gear

    mp3-player.com näyttäis olevan halvempaa kuin Pixmania. En ole kyllä tilannut. Pixmanialta tuli kajarit pienen odottelun jälkeen, mutta ei ne kyl kovin halvaksi tulleet.
     
  11. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    idealolle pinnat, sieltä vain hakua ja kyselyä joka puljuun. voi niihin aikas hyvin luottaa, samanlailla kuin Suomessakin.

    caraudio24.de:stä tilasin parit mankat jotka oli halvimmat siellä.
    Pixmanialta lcd-tv ja ihan nopealla tahdilla tuli.
    Pixmanian miinus on se että myy jo vanhentunutta kamaa joten hinta vertailu hyvin vaikeaa. siksi siellä on monesti tavaraa hieman halvemmalla, tai näin ainakin tuntuu, mutta se ei siis ole halvin.
     
  12. JJu

    JJu 1st gear

Kerro tästä muillekin!