taas UUSIttu FOORUMI

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja superB, 14.2.2008.

  1. superB

    superB 1st gear

    Eli uusi foorumi on sitten avattu ja tällä kertaa B-body mopareiden harrastajille. Ennen käytiin keskustelua joko FMAn sivuilla tai merkki- ja mallikeskustelu foorumissa mutta tästä lähtien voi B-body mopareita koskevat keskustelut laittaa tänne. Se jää nähtäväksi onko keskustelu niin vilkasta että kannatti avata oman foorumin. Tosin tämän foorumin avaamiseksi on kyllä toinenkin syy joka selviää myöhemmin.
     
  2. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    hep. minä eka täällä :D


    ja siis mulla noiden a-koppien lisäksi on 68 coronet 500
     
  3. superB

    superB 1st gear

  4. jaketin

    jaketin Gearhead

    candyn jälkeen mä :D ja parin muun jälkeen :odroll:

    10.3 auton pitäisi olla suomessa :D :D :p
     
  5. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tadaaaaaa!!!!!! jipii oma voorumi.
     
  6. 66monaco

    66monaco Gearhead

    no perskles! heti tänne kyssäri, löytyyks keltää kohtuu hintaan 68-69 chargerin konepellin vilkkuja?
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Hieno juttu tämä forum! Olen itse häärinyt pari vuosikymmentä Mopareiden parissa aika aktiivisesti ja huomannut että nykyharrastajien keskuudessa on paljon yleensä varttuneempaa porukkaa jotka eivät juurikaan välitä tästä internetin ihmeellisestä maailmasta. Viekää te aktiiviset internet B-holistit sanomaa eteenpäin tälle porukalla niin saatte rekisteriin paaaaljon lisää tietoa.
     
  8. coronet-65

    coronet-65 3rd gear

    Tottapuhuen ylläytyin tämän foorumin avaamisesta ja vielä B-koppaisille, hienoa!!

    Itelläni kaksi B-koppaista: -69 road runner RM21H ja -65 4D Coronet 440 malli.
     
  9. Wolfman500

    Wolfman500 1st gear

    Täällä -74 Coronet custom ja -71 Charger SEkv...
     
  10. BUMBA

    BUMBA Gearhead

    -----------
     
  11. superB

    superB 1st gear

    laittakaa vaan yveetä niin teillekin selviää onko autonne jo tiedossa :-?

    moni on jo laittanut vaikkei täällä ole edes niistä kertonut 8)

    tarkoitushan ei ollut selvitellä kenellä tai missä autoja on vaan montako on :D

    ja tietoa kyllä löytyy mutta tiedossa on myös yksilöitä josta tiedot vielä puuttuu :oops:

    kaapistahan ei tarvitse tulla ulos, niinkun minä, vaan antamalla vaikkapa rekisterinumeron alku- tai loppuosan niin saan jo selvitettyä onko kyseinen auto jo tiedossa. sama koskee vin-numeroa josta numerosarjasta riittää kolme peräkkäistä numeroa jostain kohtaa.
    merkkiä tai mallia ei tarvitse edes mainita :-?
     
  12. superB

    superB 1st gear

    ja eihän edes tarvitse omistaa kyseistä autoa :cry:

    eli rekisteri numeroita tai pätkiä niistä saa laittaa valokuva albumista löytyvistä autoista 8)

    mieluiten kyllä yveenä

    ja toistaiseksi on kyse vain 2-ovisista B-body mopareista vm 1966-74 8)

    ja ei haittaa vaikka rekisteriotteen vin-numero on 4-ovisen, kunhan autossa nykyään on kahdet ovet, yksi per puoli :-?
     
  13. MJF

    MJF Double Gearhead

    Pistin yyveetä omasta 8)
    Toinenkin on, mutta kun kerran on havaittavissa neliovisrasisimia niin ei sitte :-?
     
  14. superB

    superB 1st gear

    eihän 4-ovisissa ole mitään vikaa mutta niitä onkin sen verran paljon että pysytään nyt aluksi näissä harvinaisuuksissa :-?
     
  15. MJF

    MJF Double Gearhead

    Melkeen uskaltaisin väittää että nykyään on jo toisinpäin :lol: Olipa miten oli, varsinaisessa entisöintikohteessa on 4 ovea ja ajoautossa 2 :rotfl:
     
  16. pötkö

    pötkö Gearhead

    Joo mulla on 5-ovinen B-kori vuodelta -69 eli taitaa olla ihan liikaa ovia tälle osastolle :rotfl:
     
  17. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, kato ku tää topikki on tosiharrastajien jotka omistaa kax :eek: ovisen peekoppaasen, ei noilla 5-ovisilla saati 4-ovisilla laatuautoilla pääse tänne mukaan alkuunkaan, katto ku topikin alottajan mukaan tosiharrastajan pee-koppasessa autossa on vaan kax :eek: ovee...

    Notta, sunkin, pötkö, pitää hitsata ovia umpeen niinkun meilläkin... :rotfl:
     
  18. 66monaco

    66monaco Gearhead

    itellä siis '69 charger kv, ilm. kuitenkin orkkis charger, laitettu vaan '69 coronetin runko numero...
     
  19. dc69

    dc69 3rd gear

    Onneks mä oon jo hitsannut takaovet umpeen...
     
  20. mikä on -69 2d ht Coronetin omapaino?
     

Kerro tästä muillekin!