Pro, onko se Top (tai edes Alcohol)?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja askom, 2.2.2008.

  1. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    :soosoo: :soosoo: Rupee olemaan niiiin raakaa kirjoitusta et pitäkää tää RAAKA sivussa.Minnee en nouse käynissä olevan pöpöttimen päälle en edes kännissä.
    ps omaan hitusen itsesuojeluvaistoa
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Mistäs lähtien sulla itsesuojeluvaistoa on ollut. Oothan sä ennenkin pommeilla ajellut.
     
  3. askom

    askom Gearhead

    Kattokaas ny hyvät tiimiläiset, noihan meinaa tossa "kilpailija-foorumissa" oikein jyrätä meitin kuitenkin ammattimaisen harrastelun!

    En oo kyllä lukenu paria ekaa viestiä pidemmälle, mut ... ... näyttäisivät kirjoittelevan ihan mieleen tulevia... :rotfl:
    Elikkäs tosissaan näin roo- eli ammattipuolelta: mä kyselen ny ennen deadlinejä (suom. huom. =kuolleitten linjoja), miks just ny on tarpeen olla selvillä kisanumero?, jos ei oo, saaks sen multa (pro-prätkäjätkät muuten saa ku mä tiedän sen salaisen koodin)? ja jos ei saa, miks tulla radalle?

    No, ei-roo -ryhmiä en tässä kiireessä ehtiny käsitellä, niistä en voi sanoo muuta ku et ne on, ainakin junnut ja sit ne muut. Joskus ja ehkä jotenkin, mut hyvä ees niin... kai / ehkä :D
    Mistä mä oikeesti voisin tietää, kun en oo tällä vuosituhannella koettanu?
     
  4. askom

    askom Gearhead

    ,

    Tähän kommentoin ihan näin sisäpiiristä: on se! Ja sitten taas on vaan ehditty jossakin välissä ajaa! Mä kun ajan jos huvittaa ja juon viinaa jos huvittaa! Ja noi molemmat muuten eri aikaan, kun ja jos sattuu niin huvittaan; yhtä- tai eri aikaan tai mihin aikaan vaan (vaikka seiskan ...).
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Pitääkös niitten siellä salöaisilla sivuilla keskustella meitin touhuista, kun eivät taia raukat uskaltaa täällä yleisellä puolella lausahdella asioitaan.
     
  6. atobee

    atobee Gearhead

    "Pitääkös niitten siellä salöaisilla sivuilla keskustella meitin touhuista, kun eivät taia raukat uskaltaa täällä yleisellä puolella lausahdella asioitaan."

    Mitäs teistä on siellä kirjoitettu? En itse ole nähnut mitään teihin liittyvää, ja hyvä niin. Jotenkin noi teidän viinanjuontijutut ei kuulu kisakuvioihin, olette sitte vaikka kuin pro.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Tarjolla herneitä nenään halvalla, ei tarvii kuin lukee muutaman hemmon keskustelua niin johan alkaa paukkua.
     
  8. cuda 72

    cuda 72 1st gear

    Alkoholi ei kuulu moottori urheiluun,vaikka olen muutaman kerran sortunut 15v mekaanikon uran aikana :D tai mikä se oli ja missä se oli. :eek:
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Sitä mieltä ne ruottalaisetkin olivat, kun vaativat Top Alcohol ryhmien nimien muuttamista Top Metanoliksi ja saivat vielä tahtonsa läpi. Aikanaan muuten Top Alcoholissa ajoi yksi ruotsalainen funny car etanolilla, mikä ei nykyään enää ole sallittua.
     
  10. cuda 72

    cuda 72 1st gear

    Saahan sitä tankkiin laittaa mutta ei juoda. Olkoon sit metanol tai alkohol et silleen :D
     
  11. cuda 72

    cuda 72 1st gear

    Anteeksi maalaisuuteni en aijo muuttaa kaupunkiin :eek:
     
  12. askom

    askom Gearhead

    Vähän niinkuin kaksinaismoralistiselta kuulostaa, kuten koko suomalainen alkoholin nauttimisen kulttuuri. Känni ja nautinto ei oo sama!

    Ja kun kattoo missä tahansa kisakuvioissa ympärilleen, niin... mitä näkeekään illan pikkuhiljaa tullessa?
    No, mä itse vaan joskus nautin... ja ajamisesta useinkin :p
     
  13. atobee

    atobee Gearhead

    Mun pointti asiassa on et tälläiset viinanjuontijutut ei kuulu FHRA Drag Racing osastoon, lajia tuntematon lukija voi saada väärän kuvan tapahtumista kisoissa. Mieluimmin tonne Kilpailijat osatoon jossa lukijat osaa eroittaa sen totuuden tarinasta.
    Nautiskellaan ....
    Song & Racing Team
    "Viihdytysurheilua jo vuodesta 1987"
     
  14. cuda 72

    cuda 72 1st gear

    Olette aivan oikeassa,joku voi saada täysin väärän kuvan koko touhusta.
     
  15. gremlin

    gremlin Gearhead

    Missas Asko on? Kello on yli puolenyon ja yo-sahko on halpaa :odroll:
     
  16. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Nyt vasta alkaa pattereiden lataaminen..?! :rotfl:
     
  17. askom

    askom Gearhead

    Sori, jos ei oo pointtia; enemmälti tää ketju oli "tiimin perustamista"...
    Itse asiassa tää lähti siitä liikkeelle ku kattelin koko syksyn ja talven noita tyhjän itkijöitä, hallituksen morkkaajia jne, joita valitettavasti riittää näinkin yleisillä palstoilla! Ja tuntu et se, jos mikä, ei kuulu tähän osastoon!!!

    Mä oon sitä mieltä, et jos ei oo roo tai muu ei auta, kustaan vaan housuun, lämmittäähän se aluksi...

    Lämmintä kevättä!
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Ja alkoholihan kuuluu tähän lajiin polttoaineena, jota käytetään niin autoissa kuin mopoissakin, eli ei kaikki alkkispuheet oo ryyppäämistä. :soosoo:
     

Kerro tästä muillekin!