Tieliikenne mönkijä kokemuksia.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Projektipäällikkö, 4.3.2008.

  1. Tällaista menopeliä olen harkinnut kesäkäyttöön. Löytyy osoitteesta www.glanspower.fi . Onko tuhoon tuomittu idea tyyliin paskaa koko rahalla, vai jopa ostamisen arvoinen kapistus? Hinta 1345 € tieliikenne versiona ei kuulosta pahalta ja 200 cc kone varmaan jaksaa jollakin lailla siirtää kehoa eteenpäin? Onko kokemuksia tästä tai jostain vastaavasta saman hintaluokan laitteesta? Minkälaisella kortilla tuommosta saa ajaa yleisillä teillä?
     
  2. bootsi

    bootsi Gearhead

    Kaverilla on just tuollainen, mutta ei tieliikenne malli.
    Sikaa on saanut ihan riittävästi ja mitään isoja vikoja ei ole ollut. (hitsaus-saumat heikkoja)

    Tämä viesti siksi, että kohta tulee viestiä "ettei noilla kiinan mönkköreillä tee mitään".

    Mielestäni Hinta/laatusuhde kohdallaan.
     
  3. J.B

    J.B 3rd gear

    B-kortinhan nuo tuollaiset vehkeet tuppaavat tarvitsemaan.
     
  4. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Sekä katsastukset kuin muihinkin ajoneuvoihin ensin 3vuotta ja sitten välivuosi ja sitten joka vuosi.
    Oli tuttu vähän hammästynyt kun tuli katsastuskonttorilta tarjous katsastuksesta ja piti sitä vitsinä :wc: .(niin pidettiin muutkin)
    Ei ollut sitten edes aprillipilaa vaan ihan totta. :(
     
  5. Hyvä. Kysyin tätä siksi, kun luulin että täytyy olla A. Ja sitä mulla ei oo.
     
  6. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

  7. pas2

    pas2 Gearhead

    Noi kiinalaiset on tosi kummallisia ajaa.
     
  8. Antti P

    Antti P Gearhead

    Kavereilla kans kiinalaisia, kävin kokeilee ja mulle pien kun painoa 110 sekä pituutta 186. 700km nyt ajellu Yamaha 350 ja mulle sopiva.
     
  9. pepechevy

    pepechevy 1st gear

    tul hommattua itelle liio kiinalane halapis tieliikennemönkkär 250kuutioine, iha hyvi männöö ja kulukee. ruuvit välillä löystyy ku täristää. tuo o maastomalli missä o vinssi ja tarakat eessä ja takana. mukava päristellä talavellaki. nii ja joku kyssyy vakkuutuksiaki kohta ni 147eur oli pohjantähessä vuosi. maastovälityksillä kulukee n. 75km/h
     

Kerro tästä muillekin!