turbiini..?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tzeikki, 19.4.2008.

  1. tzeikki

    tzeikki Gearhead

    millaista turbiinia immeiset suositteletta..tci ei käy lukuun on kuullut ettei kovin kestäviä ole...tulis th 350 kaveriksi...stall jostain 2200...ja mistä vauhtiputkasta kannattais kysellä..
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    B&M:n Holeshot 2400 tai pykälää lievempi 2000:nen Racers Placesta kannattanee kysellä!
     
  3. tzeikki

    tzeikki Gearhead

    jeps..pitänee soitella ens viikolla .kiitoksia
     
  4. JanneB

    JanneB Gearhead

    Tiedä sitten mutta mulla oli ensin uusi B&M Holeshot 2000 ja sillä en päässyt pitkälle kun jo hajos. Seuraavaksi TCI Saturday Night Special Truck-malli ja sillä on sitten päristelty.
     
  5. raceman

    raceman Gearhead

    ne on nuo B&M ja TCI turbiinit joko yhtä hyviä tai yhtä paskoja.nuo molemmat on tommosia sarja valmisteita (että äkkiä ja paljon tehtaalta ulos ja myyntiin)oli mulla itelläki tommom Tci:n 3500 stallinen hyvin se ainaki toimi,ajettiin sillä vartilla 11.3/193. :D
     
  6. montego

    montego 1st gear

    Ootko ajatellut että,turbaanin voi teettää mittatilaus työnä myös ihan kotomaassa ja ihan laatutyönä.
     
  7. tzeikki

    tzeikki Gearhead

    kävin tossa racers plasen sivuilla ei näyttäis pahan hintaisia turbiinit olevan200-400 ee...onkohan vielä muita vaihtoehtoja kuin tci tai b&m eihän tässä uskalla kohta laittaa kuin tuon vakio limpun paikalleen :oops:
     
  8. tzeikki

    tzeikki Gearhead

    missä noita mittatilaus turbiineja tehtaillaan ??ja liekkö kovan hintaisia..ja kokemuksia??
     
  9. montego

    montego 1st gear

    Kysy Mudracerilta sillä on ainakin tietoa :wink:
     
  10. raceman

    raceman Gearhead

    eikös jn traiding värkkää turbaaneja
     
  11. raceman

    raceman Gearhead

  12. raceman

    raceman Gearhead

    mutta eiköhän sulle löydy turbiini tolla stallilla joka on hyvä,niin ihan tuolta sarjatuotannon puoleltaki, :D kato jotain turbo action tai JW. jos Tci ei kelpaa.
     
  13. tzeikki

    tzeikki Gearhead

    jeps..enköhän näillä tiedoilla jonkin sinne saa hankittua .en sano että tci ei pelais vaan on kaveriporukassa ja itelle sattunut ja kuulunut.sellaista kiinanpaskaa että oksat pois..esim vetolevy joka valmiiks kiero ropeli frisbee,,kromihihna pyörät ropeleina jasoikeina yms ..joten ensin kuulostelen ennen kuin ostan...kiitoksia vastanneille..
     
  14. PauliP

    PauliP 1st gear

    Kyllä ainakin kysyä kannattaa tuolta JN Tradingiltä, hyvää palvelua myös puhelimessa. Tiedän vaihteistokorjaamoja jotka eivät muuta käytä ihan vaan laatusyistä. Ainakin th700 yms. kohdalla.
     
  15. kime2

    kime2 Gearhead

    Ei se ihan noin yksi oikoista ole,yleensä nuo B&M:n turbaanit on kyllä kuulemma toimineet mut noiden halpojen tci:n turbiinien kanssa onkin sit ollut ongelmia,mut se ei koske taas noita jo hiukan "raceman"-malleja kuin sinullakin raceman on!

    B&M:lläkin on sit nitrous-linja jotka on sit vahvistettuja versioita noista tavallisista holeshoteista ja ovat päälle päinkin hiukan erilaisia/näköisiä!
     
  16. montego

    montego 1st gear

    No itse päädyin teettämään 10" limpun tuohon c6:een tässä menneen talven aikana ja tämän kevään koeajelujen tulos on että,toiminta on aivan eri planeetalta kuin noissa bulkki turbiineissa,elämää on myös stallin alapuolella.Sain tosiaankin rahalle vastinetta.
    Tuo hinta taitaa muodostua osaltaan myös käytetystä aihiosta,tuo Tzeikin haluama 2200 taitaa onnistua tehdä ihan orggis kuoriin.
    Tuo mun 10" on 3000rpm stallilla mutta toimii hienosti alempaakin ja on ajettava maantielläkin,eikä hinta muodostunut ongelmaksi.
     
  17. raceman

    raceman Gearhead

    kyllähän nuo tci ja B&M toimii varmasti ihan pirteissä katuautoissa,mulla itellä ei oo enää sitä TCI:tä.se meni yhteen aika kovaan katuautoon sa nähä miten se siinä kestää.mulle ei varmaan sillä turbiinilla tullu 50 kilometriä enempää ajettua,mutta lähtöjä tuli jonkun verran.että nyt kun ostan turbiinin 5000 stallisen niin merkki on COAN, PTC tai ehkä Turbo action
     

Kerro tästä muillekin!