Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. kime-81

    kime-81 1st gear

    Aikoinaan kun ehjäsin äitimuorille mazdaa, ni äippä lainasi mun coupe taunusta ja hurautti sillä työmaalle, no äiteen työkaveri oli sit kysynyt mammalta, et onko sitä lotosta voitettu, ku tollasella amerikan letukalla ajellaan :rotfl:
     
  2. mke77

    mke77 Gearhead

    ....tänäpän hain poijaan(5v) hoidosta ja kaverin oldsi(`60 98) (viel koekäytös/hienosäätöö) persiin alla ni "pruuvattiin" kylän kautta sit oikkeenki miesmäisest......peräs tuli mitsu carisma basson/räminä värähtelyn säestämänä, poika kysys "oks toi taas semmonen amis-auto"(meinas olla naurus pitelemist).....tokasin vaan et "joo"....rupesin himmaa liikenne valoihin ja pistin vilkun päälle kääntyvien kaistal, ja mitsu jatko suoraanmenevien kaistal(eli viereen) toppasin ennen stop-viivaa et ei kummallekaan tuu vaivautunuta oloo kun on ikkunat auki! tosiaan tämä kohtelias "amis"jannu hiljensi radionsa kun pysähtys viivan kohdalle??????

    en ois uskonu? nyky päivän? hatun nosto sille!!!
     
  3. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Vantaan Ylästöllä illalla kurvatessani R-kioskin pihaan luulin joutuvani vittuilun kohteeksi, sen verran pahasti katsoivat autoani GM STW. Kun palasin R-Kiskalta, äkeät - 40 v. ukot olivat piirittäneet autoni. Yllätys vaan oli, että alkoivat kehua autoni kuntoa ja muistella omistamiaan GM STW:tä...

    Hassua.
     
  4. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Eilen ikkuna auki luu pihalla ajellessa tuolla Oulun Torinrannalla pikkupoikien suusta : "VANHA PASKA AUTO"...

    Heh, niin oikeassa :rotfl:
     
  5. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Niin,mistäpä pikkupojat olis tuon sanonnan oppineneet,jollei "suuriautontuntija"iskä olis opettanut,jonka taas on opettanut autontuojien loppari pellet! :D
     
  6. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Oisit menny ja antanu tukkapöllyä :poff:
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eilen Prisman pihalla "täti" kurvasi viereen, kun olin kalj... ostoksia nostamassa Oldsin perälle, avasi ikkunan ja sanoi: "Saako sanoa, että sulla on ihana auto ja ihanan värinen?" 8) Mitäpä siihen vastaamaan muuta kuin että: "Saa, olen itsekin ihan samaa mieltä".

    Kumma juttu muuten, eilen töissä pari eri henkilöä oli sitä mieltä, että autoni on nyt eri värinen kuin ennen. Ollut kyllä saman värinen uudesta saakka, 70-luvun alussa (?) tosin ylimaalattu. Pitäisköhän pestä?
     
  8. HRTP

    HRTP Gearhead

    eilen yöltä kuultu kahden nuoren blondin suusta että makee auto,päästäiskö kyydille 8)
     
  9. mke77

    mke77 Gearhead

    heh....tänäpän taas vanhan ohikulkijan suusta"minkä vuotinen.....joo joo minä näin eilen 52 mallisen popedan se oli tosi hieno" :-? ??????? miten siihenki sit olis vastannu
     
  10. hillo-

    hillo- 3rd gear

    ei sinänsä liity aiheeseen paljookaan mut kuiteski: muistan tossa keväällä koulun päättäreissä on ollu perinteenä mennä traktorilla kouluun pokkaamaan todistukset.. noh jengiihän tuli sitten uuden karheilla valtroilla sun muilla hienouksilla ja meikkis painaa sitten harmaalla fergusonilla bensa petrooli vehje kaiken lisäks. noh pakkohan se oli tietysti sitten ajella joka välissä jahka kerkes kylillä niillä rakkoreilla noh siitähän reksi suivaantuneena soittamaan poliisit hoitamaan riminaalit kaduilta. porukkaa jäi sitten pois leikistä koppalakkien astuessa areenalle milloin mistäkin syystä: oli ollu liikaa jengii hytis tai sitten verotonta tankis yms. noh minähän jolla mitään hätää ollu karautin sitten siihen maijan toiselle puolelle kun toisella puolella kirjotettiin sakkoa eräälle luokkalaiselle. poliisit kun olivat saaneet asiansa toimitettua tulivat mun luo ja olivat hetken hiljaa ja kysyivät sit - et minkäs maan hökkeli tää on? minä siihen et - tää on fergusoni että tuota tehdäänkö perus tarkastus eli ajokortti ja rekisteriote? - ei me niitä vaadita mutta jos sä kerta heluat.. - noh totta kai mä haluan! toinen otti kortin ja toinen otteen ja tän otteen lukia sit et - täs mainitaan 2säiliön tankki. et mitäs tää meinaa? mää nostan kone pellin ylös ja kopautin säiliöö - niin tää on bensa petrooli kone. mut petrooli ei tietenkään oo nyt käytös et bensalla kuljetaan.
    - ja sä et ole kuskannu tällä ketään? - en tietenkään sehän on vaarallista! - no asia on sitten sitä myöten selvä. turvallista matkaa. - sitä samaa. tapahtuman pääteeks oli ympärille kasautunu aika paljon porukkaa...

    sama fergu olin kerran kylillä viettämässä iltaa ku patu tulee siihen viereen et lykkääs käyntiin. tein työtä käskettyä. patu siihen sit - ja mulle ku sanottiin et nää ei lähe pilvisellä säällä käyntiin...
     
  11. ei passaa sitten ruveta bongaa pöllö kilpailun piä palkinoks... :rotfl: pitää löytyä jottai vastinetta toinen alkaa pehmeellä peellä ja toinen vaihto ehto kovalla 8)
     
  12. mke77

    mke77 Gearhead

    :rotfl: asiaa....

    velipoika(joskus 18vuot aikaa) kerran "varasti" ukon 313 McCormicin(ei rekisterissä) ja porhalsi "huhki"-trukki piikkien kans uiman paikalliselle rannalle kun solifieteri ei lähteny käymään...oli siin ihmettelelijöitä silloin ympärillä :rotfl:
     
  13. Thunderb

    Thunderb 3rd gear

    Näinhän se tuppaa meneen :lol:
     
  14. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    Tänä yönä nähty joku vaalee tukkane, kaks jalkane NAINEN keikistelemässä liikennevaloissa auton eessä :wink: Hävis kylläki samoitein ku pieru saharaan :soosoo: Ei hän tiiä millaset arvet jätti pikkupojan sieluun :-?

    Täh? :wink: :lol:
     
  15. nikke92

    nikke92 1st gear

    eiks tää kuulu "Mitä bongasit liikenteessä?" -osioon :poff: :rotfl:
     
  16. HRTP

    HRTP Gearhead

    taitaisi kuulua :rotfl:
     
  17. Terosu

    Terosu 1st gear

    Ajelin ikkuna alhaalla yks päivä tätä meidän katua ja pysähdyin sitte risteykseen kadun yläpäässä, nurkan takaa tuli muutama muksu pyörillä ja yks huusi että "TOI ON JUST SE!" ja kaikki alkoi tämän yhden mukana mulkoilla mun autoa ('86 Buick farkku ), siitä vielä kun ohikin olivat menneet niin päät pyörivät ja olan yli vilkuilivat yhä. 8)
     
  18. goofy

    goofy 1st gear

    vapunpäivänä otin nelivuotiaan tyttären syliin et nyt saat cruisailla
    vähän aikaa neiti ajeli killerin parkkipaikalla yllättävän hyvin ympyrää.
    sit kun kysyi miltä buickki vaikutti: ihan hassulta kun siinä on rattikin :rotfl:
     
  19. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Vappuna oltiin Vammalassa kun oli se vanhojen ajoneuvojen paraati. Me vähä myöhästyttiin ja ajettiin letkaa vastaan, voi olla että täältä joku näkikin. Vietiin sitte käkkylä parkkiin ja mentiin siihen kadulle katselemaan muita ajoneuvoja. Joku ukko oli siinä ja se jupisi itsekseen että "kylläpä noista jenkeistä tulee häkää ja kuulostaa käyvänkin huonosti, jupinaa, murinaa, lässyn lässyn" Tais herra olla vähä katkera kun ei itsellä ole jenkkiä......
     
  20. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    Jätkät sen sano 8)
     

Kerro tästä muillekin!