Löytyykö täältä talkoohenkeä? / kanssaharrastajat pulassa!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Mussemaan, 29.4.2008.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. ristokakko

    ristokakko 1st gear

    olen samaa mieltä ja tosi on se että jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa.
     
  2. Masa71

    Masa71 Gearhead

    Menee OT mutta IMO jos syöpälasten ja veteraanien hoito on kerjäämisen varassa niin turha puhua sivistyneestä hyvinvointivaltiosta.

    Pitäiskö tässä sit hävetä jos osallistuu johonkin "keräykseen" mutta ei kaikkiin vastaantuleviin?
     
  3. jaketin

    jaketin Gearhead

    kyllä valtion pitäisi kustantaa tämä homma varoistaan...






    korjaus: kirotus vihreitä
     
  4. Sakuveekasi

    Sakuveekasi 1st gear

    Justihin kävi alokas nano-nano keräämäs rahaa sotaveteraaneille...pienelläkin summalla saa hyvän mielen itelle,kun osallistuu.
     
  5. SamiL

    SamiL Gearhead

    Niin kuuluisi, mutta koska valtio ei oikein koskaan ole sitä välittänyt tehdä, on kustantaminen jäänyt kansalaisten harteille. Parempi kuitenkin kohteen kannalta näin, kuin että oltaisiin ajateltu, että kun tuo ei maksa, en maksa minäkään.
     
  6. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

  7. JPN73

    JPN73 1st gear

    Joo'o, toiset kerää toisille ja toiset toisille. Mää oon antanu rahaa syöpäsairaille ja eritoten sotaveteraaneille ja taidanpa antaa perkele Buickin mottiakin varten, niin miksen antais, ihan jokaisen oma asia!!!
    Eihän tässä topiikissa ole alunalkajenkaan ollut aikomus ilmeisestikkään kilpailuttaa tärkeysjärjestystä syöpäsairaiden tai sotaveteraanien tai eläinkokeiden tai ilmastonmuutoksen ja Buickin koneen välillä!!! Jos tälle linjalle nyt lähdetään, niin olis vissiin heti kättelyssä kannattanu sijottaa ne koneremonttirahat vaikka Afrikan nälkäänäkeville, häh :argue:
     
  8. repecab

    repecab 1st gear

    Tässä tapauksessa rahat ehkä tosiaan olis kannattanut antaa Afrikan nälkäänäkeville, vaikkakin näissä keräyksissä vain murtoosa rahoista päätyy avuntarvitsijoille. Uskokaa nyt pr..kele vatipäät että jos yksikin tekee poliisille tutkintapyynnön luvattomasta rahankeräyksestä on poliisin se pakko tutkia mikä aiheuttaa sen että saajan tilit jäädytetään ja asianomaiset kuulustellaan, mistä seuraa taas niitä unettomia öitä ja muuta lisäharmia,.Kerätyt rahat menee valtiolle vihdeiden kansanedustajien palkankorotuksiin ja aiheutatte jenkkiharrastajille vain lisäharmeja.Asiat kannattaa miettiä hieman pitemmälle ennen kuin alkaa touhuamaan. :eek: :eek:
     
  9. bootsi

    bootsi Gearhead

    Annahan sinäkin tilinumeros, niin pannaan sinne muutama euro... jos vaikka loppuis tuo lapsellinen kitinä. :soosoo:
     
  10. Dewpoint

    Dewpoint 3rd gear

    Lahjoitappa tietokoneesi ensimmäiselle vastaantulijalle. Näin toimimalla teet uskomattoman ison porukan onnelliseksi.
     
  11. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    :rotfl:
     
  12. mie

    mie Gearhead

    Afrikka on pohjaton kaivo, sinne on turha avustaa, mulle ihan sama, laitoin 15e yv:lla tulleelle tilille, tuollaista ennemmin tuen, kuin jotain hanki vaikka pullo vetta pohjattomaan kaivoon. Jos meni vaaraan tarkoitukseen, so what, ei mua kirpaissut isommin kolmen ~malluaskin hinta, jos meni vituiks, sit meni, joku saa hyvat kaljarahat. Ei mua harmita, mut jos jotain hyodyllista aikaan saa rahoilla, niin hyva. Pitkakaton lotketta kuulee aina mielellaan. En muuta kommentoi, danke. (sori skandien puuttuminen, oon kaukana Suomesta talla hetkella.)
     
  13. D 51

    D 51 1st gear

    Pitää sanoa että on noilla buickin moottoreilla vaan ihmeellinen voima.
    Keskustelu on rönsyilly jo medihelistä afrikan keräyksiin...saattaspa olla hapenoton paikka. :odroll:

    Mutta tosiaan jos joku haluaa auttaa niin auttakoon.Jokainen tekee romuillaan ja rahoillaan niin kuin parhaaksi näkee.

    Joskus jos itelle kävis noin tai jotain muuta.Niin oishan se nyt helvetin hienoa että sais asiaan apua vaikka jopa tuntemattomilta.
     
  14. repecab

    repecab 1st gear

    Vastauksena Dewpointille. En edes omista tietokonetta mutta olen juuri aloittamassa rahankeräystä hankkiakseni sellaisen. :eek: :D
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Aika paha :rotfl:
     
  16. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    JOS olisin vähistäni tähän tarkoitukseen lahjoittamassa, en tekisi sitä siksi että buick paranisi taas pian, vaan ihan vaan **ttuillessani niille keitä se tuntuu häiritsevän.

    enkä muuten ole aivan varma, et onko tää rahankeräys. hehän eivät itse aktiivisesti kai kulje ker(j)äämässä, eivätkä käsittääkseni itse myöskään aloittaneet puhetta mokomasta kolehdista. (salaliitto)

    kyllä ihminen saa toiselle lahjoittaa pieniä summia rahaa, ovat sit aivan toisenlaiset summat kun lahjaveroja maksellaan.

    niin, buick-mimmi, älä lähetä yv:llä tilinumeroa. sympatiat kummiskin saat. toivon edelleen että auto on pian taas nielemässä kilometrejä.
     
  17. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Ja passi kanssa matkalla laivaterminaaliin...
     
  18. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Nyt kun rupeette oikein lahjoitteleen, niin muistuttaisin mielelläni etten oo edes joululahjaa saati synttärilahjaa saanu vuosiin! Synttärikakun saaminenkin on ollu täysin sen varassa että uskaltaako mennä kuokkimaan kavereitten synttäreille vaikkei ne kutsukkaan... :-?
     
  19. repecab

    repecab 1st gear

  20. repecab

    repecab 1st gear

    Ei kannata vetää herneitä nenään näistä mun sepustuksista ne on ihan tarkoituksella provosoivasti kirjoitettu, tämä nyt vain on hyvä esimerkki siitä kuinka helppo huijareiden olisi kerätä rahaa kunhan vaan tarina on sopivan uskottava ja säälittävä.En tosissani tarkoita että tämä Buick tarina on huijausmielessä laadittu, siihen se on liian huono, mutta hyvällä tarinalla teiltä kyllä keräis helposti näköjään muutaman tonnin.10 000 on nopeasti kerätty, tyhmiä ei tarvita kuin muutama sata, ja huijatuilla on aina sama puolustus että eihän sitä mennyt kuin muutama kymppi ihan sama. :D :D :eek:
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!