ovien ulkokahvojen painonapit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja slant six, 20.3.2008.

  1. slant six

    slant six Gearhead

    missä vuosimalleissa oli mustat muovipaiinikkeet? 68-69? Vai olenko väärässä :eek:
     
  2. signet

    signet Gearhead

    Mulla on ollu vain 68 mallisissa,tosin kahvojahan voi vaihdella...
     
  3. MJF

    MJF Double Gearhead

    Jep, ´68-´69 ainakin.
     
  4. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    asiastahan ei mulla varmaa tietoa ole, mutta mulla on tallessa -68 purku darran ovet ja niissä on mustat painonapit
     
  5. slant six

    slant six Gearhead

    No niihän mä aattelinkin, varmistui ,mielikuvat vuosien takaa. Kiitos vastanneille. Hyvää munajuhlaa :D
     
  6. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Jaaa olenko antanut itselleni väärän käsityksen et -73 ja ylöspäin olisi olleet mustat tai valianteissa niin sanotuissa"halpis"malleissa.
     
  7. slant six

    slant six Gearhead

    En minäkään. En ole mistään varma. Siksi kysynkin sitä asiaa.
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Valiant

    RAAKA perkele!! Vai Valiantit halpis malleja :poff: :poff: . Valianthan on kuin LADA, sopii koko perhe ja edullinen. Just tänään sovitettiin "ruostumattomat" etulokasuojat ja ankarasti tehty pohjia oikein metalliväriä varten.
    :rotfl:
     
  9. slant six

    slant six Gearhead

    A body parasta a-ryhmää.
     
  10. L.P.

    L.P. Gearhead

    67 ja kromatut metalliset.

    Kummat ovat paremmat? Muoviset vai metalliset?

    Metallisetkin tuntuvat olevan vanhemmiten niin kuluneita, että jumivat pohjaan. Entä sitten muoviset napit 35 - 40 vuoden käytön jälkeen? Vai onko tilanne sittenkin se, että metallinen nappi kuluttaa kahvan reikää liikaa, mikä aiheuttaa jumimista?
     
  11. Rokster

    Rokster 1st gear

    Jatketaas tähän samaan. Kyseessä -65 Dart, eikös noi kahvat ole kuitenkin melkein kaikissa a-bodyissa ja muissakin ihan samanlaisia? Paitsi tietysti tolla painonapin materiaali erolla. Summit myis Goodmark merkkistä, eikä hintakaan ole paha. 60$ pari.

    http://store.summitracing.com/partdetai ... N=700+150+

    Vai saisiko noita jostain muualta kenties? Oishan se hienoa kun olis kahvat kiiltävässä kromissa, mikä ei aina hilseilis käsiin...
     
  12. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    -67 ja siit eteenpäin vaihtuu vähän erillaiseksi.
     
  13. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    '75:ssa on ainakin metalliset ja kromatut.
     

Kerro tästä muillekin!