Löytyykö täältä talkoohenkeä? / kanssaharrastajat pulassa!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Mussemaan, 29.4.2008.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. ei pyöri virkakoneiston rattaat kovin nopiaan... taitaa olla juhannuskin menny, mielessä kävi myös itse viedä mutta ei kiinnosta maksaa ja saada kommenttia "itte oot purkkiis kussu" joten annetaan viranomaisten ihmetellä mitä sieltä löytyikään
    eli pitkiin kantimiin menee tämäkin jupakka
     
  2. Linc

    Linc 3rd gear

    No ketäs ton lystin muka tässä tapauksessa sitten maksaa?
    Tuskin se kaataja sen litkun perusteella sentään selviää... Vai lähettivätkö itse Grissomille..? :poff:
     
  3. JPN73

    JPN73 1st gear

    Re: lkjjlkjlklkjlkj

    Ja oli varmaan juuri täysrempatulla koneella, millä voi päästellä taas sen 300000km ? :eek:
     
  4. kotr

    kotr 3rd gear


    Entä jo kysyjä ois ollu vitun ruma karva naama??Mua rupes etoon koko topikki ku luin tän koko palstan ja mietin :x katotaan ny...
     
  5. kotr

    kotr 3rd gear


    Näia se asia vaan on..

    Jotkut vaan yrittää repiä dollaria lakka pinnan alta :rotfl:
     
  6. kotr

    kotr 3rd gear


    Olipa hyvä,että en ehtinu laittaa killinkiäkään tähän keräykseen..ENKÄ laita seki 10e minkä aluksi aattelin laittaa niin menee matkahuoltoon ja uusien moppe osien hankintaan.mullekki voi laittaa vitusti tonneja jos haluaa


    TYKKÄÄ PASKAA KEN HALUAA :D
     
  7. lexlex

    lexlex 1st gear

    Ei ollu mutta toimi hyvin eikä mennyt vedet öljyn sekaan :poff:
     
  8. jkp461

    jkp461 1st gear

    vedätystä?

    mun 120 ls skodasta meni kansipahvi jyrkässä ylämäessä hivenen vedättäessä.
    varmaan oli joku laittanu jotain skodan mottiin.
    hiilihappoa tai jotain koskaan aikaisemmin näin ei ole käynyt.
    itte viimeksi vaihdoin pahvin kun paloi.
    onko sillä muuten mitään väliä mitenpäin sen sinne laittaa??
    kait ne männät siihen reiät leikkaa jos se on nurinperin
    :oops:
    hiivatti ku kyrsii.
    kesä edessä ja skoda pukilla.

    lahjootuksia tarvitaan :wc:
    uutta pahvia ja tiivisteliimaa tai jotain.
    rahakin kelpaa :D
     
  9. perkele

    perkele Gearhead

    sun skodan jäähdytys järjestelmää ei ole ilmattu kunnolla.siksi palaa kannentiiviste,otappa yhteyttä,kerron lisää....
     
  10. caddy61

    caddy61 Gearhead

    Ketähän mä syyttäsin, GM tehdasta varmaan. Kun cadin mylly ei kestänytkään viittäkymmentä vuotta.

    Vkonloppu työtkin kusi alleen. Saa laittaa avustusta :rotfl: :poff:
     
  11. no eipä se siittä selviä mutta ompahan ainakin virallinen tulos....
     
  12. sipriina

    sipriina 1st gear

    löytyykö täältä talkoohenkeä?/ kanssaharrastajat pulassa

    se varmaan helpottaa sun oloos,kun saat virallisen tiedon,että jäähdytinnesteet ja öljyt oli päässy sekasin jostain kumman syystä.. ps. humppilan pojille hyvää kesää ja aurinkoisia ruisaamiskelejä.
     
  13. Re: löytyykö täältä talkoohenkeä?/ kanssaharrastajat pulassa

    jaa ja mistes olet tästä asiasta niin varma ? kannatas varmaan ensin käydä kattelemassa vehjettä ennekuin paskaa jauhaa.... jos siellä moottorissa olis jäähdytin nestettä ollut niin eipä siitä mitään haloota olisi noussut. saati poliisia sotkettu.
    ja kuhan tulokset tulee niin katsellaan sitten kenenkä hymy hyytyy
    mutta eiköhän nuita ole tuolla toisessa topikissa jauhettu.
     
  14. Jackal

    Jackal 1st gear

    Jos sieltä koneesta löytyy virallisissa testeissä vaikka sitä kuuluisaa happoa niin mikä todistaa että et ole itse sitä sinne kaatanut ??
     
  15. PPPLinkWR

    PPPLinkWR 1st gear

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  16. Aako

    Aako 1st gear

    TAMAKÖ Se nyt on sitten se autoharrastajien tärkein päänvaiva, keskittykää hyvät ihmiset jo omiin asioihinne! Oon vain sivustaseurannut asiaa, vaan alkaa jo kyllästyttämään tämä sääkittävä vääntö, auttaa, kuka auttaa ja sillä selevä, ei tuo pitäs semmosten palleja rapsuttaa, ketkä ei osallistu/liity muuten asiaan millään tavalla!
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tämä on sättipalsta muitten joukossa, tosin ehkä tolkullisimmista päästä.
    Paska roiskuu...
     
  18. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Jonniin verran, ettei vaan oikeen helövetisti on einekset sekaisin kirjoitteluissa... :rotfl:
     
  19. no siihen on todistaja ainakin ettei haku aamuna ole mitään kuulumatonta kaadeltu ja mikähän olisi homman pointti jos itse kaatelisin ? 'vakuuttamattomaan autoon ja vakuuttamattomassa tallisssa ? jos rahastamassa pelkästään olisin niinkuin täälä jotkut luulee, olisi autossa ehkä ollut vahinko vakuutus. ja silloinhan tämä olisi vakuutus petos jos itse olisin kaatanut.
    ja rahastus yrityksenä tallin maineella kiristäen olisi tämä todella epä toivoinen yritys.
    mut mulla on puhtaat jauhot pussissa, onhan tässä niin sanotusti ns. oma mainepelissä.

    hohoijaa mitä juttuja...



    :rotfl:
     
  20. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Etkös sinä ole vielä oppinut näitä kahta
    1. peltilehmäkulttuuri = vittuilukulttuuri
    2. autoilija = autoilijan pahin vihollinen
    ?
    Minäkin yritin täällä aikoinaan saada allekirjoituksia adressiini, tuli vittuilua. Ja kun nyt tein kaksi adressia, sama linja jatkuu, ihan niinkun odotinkin, joten en enää tänä vuonna ole niin pettynyt. Mutta Oldtimerin jätän tänä vuonna väliin, ei enää mitään mielenkiintoa. Eli joltain taholta jää muutama euro saamatta ja kävijätilastosta pari kävijää pois. Ja itse asiasta: otan osaa jos asia on todellakin niin, että joku kusipää on hapottanut koneesi (tai vaimosi koneen tai kenen se nyt onkaan). Varsinkin kun itsellänikin on ollut Buick, tuo "aspenisti" tuli siitä kun niitä Aspeneita kerääntyi 3 kpl. Toivottavasti saat Buickin ajokuntoon ja syyllisen/syylliset selville.
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!