Mopon vakuutuskilpi vuonna -66?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja MICI, 19.5.2008.

  1. MICI

    MICI 1st gear

    Sattuuko kukaan muistamaan minkä värinen vakuutuskilpi oli 66-vuonna käytössä. Jos jollain on oikean värinen kilpi jouten, niin olen kiinnostunut ostamaan.

    0400 - 979 470 / Mikko
     
  2. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Re: Mopon vakuutuskilpi vuonna -64?

    Aikakonettako virittelet?

    Tuolta linkista http://kilvet.com/LINKS.HTM ottaisin yhteyttä vaikka sähköpostilla Hakalaan tai Nylanderiin...
     
  3. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Mulla on jonkunlainen nippu noita kilpiä. on kyllä värikirjoa aikas pirusti. Kun oikea väri löytyy niin ilmoita, katon jos löytys sulle kilpi.
     
  4. MICI

    MICI 1st gear

    Kysymys olikin vuodesta 66, ei 64, mutta kiitos vinkeistä.
     
  5. Polara-73

    Polara-73 Gearhead

    Pohja sininen, numerot/kirjaimet mustia numerot ylärivissä.
     
  6. MICI

    MICI 1st gear

    Kiitokset Polaralle vastauksesta. Jos jollain kyseisenlainen kilpi löytyy, niin olisin kiinnostunut.
     
  7. Qjet

    Qjet 1st gear

    Aikoinaan maalattiin itse vanhoja kilpiä sopivilla sävyillä ja toivottiin värivalintojen virkavallan silmää miellyttävän...
     

Kerro tästä muillekin!