Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Henko

    Henko 1st gear

    Eilen valomerkin jälkeen hyppäsin johonkin avomallin lauluautoon vauhdista, ni eikö heti liikennevaloissa tullu poliisit vastaan, ja huutanu, että "ylimääräiset pois kyydistä". Ei tarttis noin pienistä.
     
  2. 660

    660 1st gear

    eikös se olis suomessa valkonen hiace :rotfl:
     
  3. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Kyllä se ainakin mulla on valkoinen Chevy Van, on sitä kerran gangsteriautoksi jo sanottukin.
     
  4. Flea

    Flea 1st gear

    Työkaveri näki ekaa kertaa ton mun ramin ja kysy "Onks toi nakkikioski sun?". Siitä jäi pysyvä nimitys mullekkin tuohon kikottimeen.
     
  5. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Ajelitkin juuri viikonloppuna ilmeisesti mun edellä Lahdentietä, pisti kyllä siisti lava-auto silmään.
     
  6. Thunderb

    Thunderb 3rd gear

    Juu, tulihan sitä ajeltua 8)
     
  7. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No valkoinen Vani mullakin on (No en toki kriminalsmia harjoita päätoimisesti, tai en ainakaan myönnä jos kysytään :rotfl: ).
    No omien havaintojeni mukaan taitaa olla yleisempiä volkkarit ja fiiatit nykyään (tai sit en tiedä minkä näköinen se hiaset nykyään on... Noi hiaset -80 luvulla oli kyllä ylesimpiä, mutta myös erinäköisiä kuin nykyään....)
    Ainakin rakennustyömailla on volkkarit ja fiiatit yleisempiä pikkuisen suuremman tilavuuden takia...
     
  8. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    tai halvemman hinnan takia :odroll:
     
  9. hlappis

    hlappis Gearhead

    viikonloppuna tuli kommentti poliisilta että "tuli valitusta siitä että joku ajelee isolla valkoisella autolla kaupungilla,taitaa olla teidän auto" :eek: :eek: ...että tälläistä tällä kertaa...
     
  10. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Olikohan valittajat vihreitä vai kateudesta vihreitä? :wc:
     
  11. hlappis

    hlappis Gearhead

    no en tiiä...kuulemma kova ääninen auto.tottahan tuo että liian kovat äänet tossa kittilaatikossa on..mutta tommostahan tuo...
     
  12. Thunderb

    Thunderb 3rd gear

    Eihän jenkki voi olla liian kova ääninen :) Riippuu tietenkin keltä kysyy :rotfl:
     
  13. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Duunikaveri näki Coronetin ekaa kertaa... " Toi on, toi on.. tollanen tappaja auto".....

    Voi helvetti.. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  14. telsis

    telsis Gearhead

    mun :pinup: -puoleinen duunikaveri sano että "toi on pelottavan näkönen", johon minä, että söpöhän tuo on...

    Seuraavana päivänä kyl totes kun oli kuullu mun lähtevän, että "melkonen ääni siinä oli, silleen... tota... ...eroottisen kuulonen".
    Jäinpä sanattomaks :eek:
     
  15. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No hinnoista en tiedä (kaikki uudet on kalliimpia kuin on järkevää maksaa. Siis hinta/laatu-suhde ihan perseestä)...
    On vaan noitten juttuja kuunnellut kun ovat kehuneet uusia (paskojaan), niin tuo iso kuljetustila (joka kuulemma on paremmpi kooltaan ja muodoltaan kuin hiasessa)...
    Ja kieltämättä onhan noissa melkein samanverran tilaa kuin minun Vanissa :rotfl:
     
  16. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Pomot tänään velmuilivat kahvitilassa kun meikäläinen oli kuulolla...ja Camaro parkkihallissa:

    "Taas siellä on parkkihallissa sellainen jenkkiromu viemässä neljän ruudun edestä tilaa"

    Vastasin:
    - Niin, viehän se Jumbojettikin isomman tilan kuin Cessna vaikka molemmat ovat vain lentokoneita. Mutta vain jumbossa voi matkustaa ensimmäisessä luokassa.

    Tuli oikeasti hiljaisuus.
     
  17. Thunderb

    Thunderb 3rd gear

    Heh heh, toi oli kyllä hyvä :rotfl:
     
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Camaro ei taida kyllä ulkomitoiltaan olla yhtään normi "premium"-luokan perheautoa isompi? Harjoiteltava pysäköintiä vielä, jos menee 4 ruutua kerralla? :rotfl: Vitsivitsi.

    Ainiin, olihan mulla ihan asiaakin. Työmaan parkkipaikalla on viime aikoina nähty avopickisrodia. Ketään ei tunnu kiinnostavan mikään muu kuin laitoksen katsastuskunto:

    "Miten voi olla rekisterissä ilman lokasuojia ja turvakaarta?"
    "Ei taida paljon olla prosentteja lakuperäisestä jäljellä"

    jne. :odroll:
     
  19. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    juu, naapuri ihmetteli myös, kun ajoin valiantin (-64 vieläpä..) meidän rivarin autokatokseen:

    miten sait sen mahtumaan tuonne, noin valtava laiva?

    yritin selittää että toisen naapurin avensis on varmaan ulkomitoiltaan yhtä "iso" ellei isompi.
    kaipa tuo valsu sitten näyttää leveeltä chopattuna ja madallettuna.

    naapurin rouva vaan jatkoi ihmettelyään, minä en kyllä uskaltaisi noin isoa autoa ajaa missään..

    no, hänellä onkin 207 tai joku semmonen pikkupösö..
    ..joka sekään ei ole paljon valianttia pienempi..
     
  20. dart-73

    dart-73 1st gear

    Istuskeltiin pojan kanssa coronetin oven suussa kaupan pihassa, ja imeskeltiin jätskiä kun viereen kurvasi joku perhe corolla ja kyydistä kuului kauhea huuto ja kitinä ennenkuin autosta edes ovi aukeni.

    No pääsihän äiti vihdoin kohti kauppaa poika sylissä, huuto loppui heti kun poika huomasi coronetin vieressään, pyyhkäisi silmäänsä kyynelistä ja sanoi äidilleen HEI ! mä haluun kanssa tollasen, kato nyt äiti... ja loput jäi kuulematta selityksestä kun äidillä oli kiire kauppaan.

    Meidän 3 ½ v poika oli ylpeen näkönen kun tokaisi että tää onkin meidän jenkki...
     

Kerro tästä muillekin!