Motonet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Anonymous, 7.5.2004.

  1. Reetu

    Reetu 1st gear

    Ainakin Lappeenrannan Motonetissä on joitan varaosamyyjiä mitkä ei kyllä millään tavalla toimeen sovi.

    Puusilmiä mitä mitä puusilmiä. Jos ei osaa osia tunnistaa, niin katsoisivat vaikka paperin kanssa osanumeron oikealta riviltä. Osasi kyllä kysyä, että ulkoinen vai sisäinen lataussäädin kun olin itse samalla puhelimessa. Sanoin että ulkoinen ja apina oli myynyt hiilisillan... v*ttu!

    Nim. laita lapsi asialle ja mene itse perässä.
     
  2. Ana67

    Ana67 Gearhead


    Juu niin oli Espoossakin yx asiakaspalvelun "expertti"....
    Tein valituksen sähköpostilla, ja kas päällikkö otti välittömästi yhteyttä ja tarkasti kuka oli kyseessä, annoin myyjä numeron.... Eipä ole ko kaveria enää näkynyt koko liikkeessä :D Eli kannattaa valittaa jos palvelu ei tyydytä.
    Ja mitä liikkeeseen tulee niin ihan hyvää tavaraa oon saanu Skoodaan ja :pinup: Renuun.
    Bilhelvetes on ylläri nää autohifi kamat varsin laadukkaita vaikka muuten tavarasta riippuen paskaa myykin. Samoin pitkällä takuulla olevat työkalut ynnä sähkötyökalut ovat hintansa väärtejä, ainakin satunnaisessa harrastus käytössä.
     
  3. Mastodontti

    Mastodontti Gearhead

    Käytitkö tota motonetin sivuilla olevaa palautelaatikkoa tähän?
    Metkaa että motonetin sivuilta ei löydy yhteystietoja muuten kuin puhelinmyynti.
     
  4. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Juuri näin tein ja yllätyin positiivisesti 8)
     
  5. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Motonetin kamoista yks huono kokemus. Äiti nakitti ostamaan sisätilalämmitintä Volkkariinsa. Ostin sit jotakuinkin halvimman tehoihin nähden mitä hyllystä löys. Olikohan joku Motox merkiltään. Eka talviaamu lämppäri päällä ja aivan kylmässä autossa armoton palaneen muovin katku. Ei muut ku vaihtamaan vähän kalliimpaan Defaan ja jo pelittää. En suosittelis kellekkää noita epämääräsiä kiinatuotteita ettei koko auto pala.. :odroll:
     
  6. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Motonetissä ostoksilla Ansatiellä. "Onko rasvanipppoja?" - Mitä ne ovat? "Onko erillistä vedenerotinta dieseliin?" - "Mikä se on?"

    Myyjä jotain 20v. Pyysi vanhemman paikalle, ja kas nippoja löytyi ja ihan lasinen vedenerotinkin oli ihan hyllykössä..
    :odroll:
     
  7. rötvä

    rötvä 1st gear

    muuten on käyttökelpoista tavaraa ollu mutta hehkuja en toiste sieltä osta. oli kyllä halvat muttei ollu pitkäikäset
     
  8. Jasse

    Jasse 1st gear

    No mulla on sitten vissiin ollu kaikki teitin muitten ongelmat motonettien paskojen kanssa, en kyllä jaksanut koko puuta lukea läpi. Laakereissa on ollut useammissa sarjoissa vikaa, sisäkoolin toleranssit aivan perseellään toisissa ja toiset oli alkujaan jo niin väljät että jarrulaikan kehällä oli ainakin 5mm klapia kun sitä väänsi (TIMKEN oli jälkimmäisten valmistaja), tuon nyt arvasi heti kun huomasi että valmistusmaa oli muistaakseni espanja ja sitten nuo alapallot siellä on ainakin ihan kuraa, vuodessa on kumi jo halkeillut aivan kokonaan ja muuttunut lähes atomeiksi, pitäisi taas kohta mennä hakemaan mamman käyttikseen uudet pallo, vastahan ne viimeeksi syystalvella vaihdoin. Ainut hyvä mikä motonetissä on toiminut on ollut takuu, mutta nyt olen kuullut siinäkin käyneen hieman heikkenemistä, saa nähdä mitä käy kun käyn taas palloja vaihtamassa.
     
  9. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Hehee... Ostin frouvan autoon samanlaisen... Kylhän tuo vähän epämäärästä hajua päästi pari kuukautta mut sitten se jo tasaantu... Eikä oo rooppeli viel palanu vaik sitä ootin puol talvee :rotfl:
     
  10. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Kerran kans menin 2.9 v6 voorttiin tulpat.
    Myyjä:Monta tulppaa siinä on?
    Olin hetken sillai :rotfl:
    Katto vähän pahana.. :oops:
     

Kerro tästä muillekin!