-88 vanin tuulilasin pyyhkijät??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja mikko69, 28.7.2008.

  1. mikko69

    mikko69 1st gear

    siis millä ihmeellä saa noi vanin tuulilasin pyyhkijöiden varret irti maalausta varten, kun oon melkein kaikkee muuta paitsi tnt:tä koittanu :eek:
     
  2. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Sieltä ei sutin puoleisesta päästä kampeat irti. Pyyhkiän jousikuorma pitää suht lujasti vastaan. Joissain on vielä jokin lukitus pelti . Kuitenkin varovasti kampeamalla lähtee.
     
  3. mikko69

    mikko69 1st gear

    eli vieläkin sitkeempää yrittämistä, meinaa usko loppua :lol:
     
  4. jussi34

    jussi34 1st gear

    Mä olen kyllä yhden sahannut halki... Oli boorit sen verran kovin hapettuneet...
     
  5. magenta

    magenta 2nd gear

    Moi

    Saisikohan nuo pyyhkijän varret jotenkin vaihdettua sellaisiin,
    jotka voisi kääntää ylös ?
    Helpottaisi esim talvella skrapaamista.

    Onkos tuollainen "vähän joustava" pyyhkijän varsi yleinenkin jenkeissä ?

    Mika
     
  6. mikko69

    mikko69 1st gear

    juu oon sitä samaa harmitellu :odroll:
     
  7. wiltzu

    wiltzu 1st gear

    Itellä on talvisin pyykkipojat siellä sulkien alla...

    50g tnt luulis riittävän per tanko :lol:
     
  8. ruuvari

    ruuvari 2nd gear

    Omia kiinni jumittuneita pyyhkijöitten varsia olen nyhtänyt liukulekan kanssa irti. Ruuvari mahdollisen lukituspellin alle, että siirtyy sivuun. Julma konsti, mutta tähän asti ovat lähteneet ehjänä irti.

    Neuvon noudatus omalla riskillä.
     

Kerro tästä muillekin!