caprice classic nykii

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 25.11.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Olisiko jollain heittää pikku vinkkiä mistä lähtisi hakemaan moiseen apua. siis 307 pensa olds ja noin 70-90km/h tuntuu sellaista pientä nykimistä. auto lähtee moitteettomasti käyntiin niin kylmänä kuin kuumana ja kiihtyy mielestäni normaalisti. ainoastaan tasaisella nopeudella tuntuu tuo nykiminen, paikallaan antaessa koneelle kierroksia jossain kohtaa kierroksia tuntuu lievää röpötystä mutta se häipyy kun vähentää kaasua hieman. lievää pensan hajua voi haistaa mutta missään ei näy selviä merkkejä esim. vuodosta. ps.auto on ollut vasta joitain kuukausia ja toiminut moitteettomasti tähän asti.
     
  2. mulla oli vähän samantapaista vikaa ja syynä oli pentsuuni pumppu,joka ei antanut tasakaasulla tarpeeks ainetta.
     
  3. MadMan

    MadMan Gearhead

    Voipi olla myös lukkoturbiinin solenoidi.
    Jos et benssiinipuolelta löydä vikaa niin kokeile ottaa vaihteiston kyljessä oleva liitin auki ja eikun ajamaan.

    niin juu, jos kyseessä lukkoturbiiniloota.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tarkistappas onko kaasuläpät väljät, meillä nimittäin oli samanlainen ongelma joka johtu siitä.
     
  5. CC69

    CC69 Gearhead

    Tarkista tulpat, tulpanjohdot ja jakajan kansi + pyörijä. Ne aiheuttavat vanhemmiten usein tuon ilmiön.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kiitos vinkeistä, alan etsimään.
     
  7. Lettu

    Lettu Gearhead

    mulla oli vastaavaa ongelmaa, aiheuttajaksi paljastu rikkinäinen alipaine-letku.
    Lähtee imusarjasta siitä kaasuttimen takaa ja mutkittelee vänkärin jalkatilaan kompjuutterille ja toiseen suuntaan venttiilin kautta puhaltimien luukuille. Rikkinäinen letku siis aiheutti myös sen ettei alipaineella toimivia puhaltimen läppiä voinut säätää vivustosta.
     
  8. Timmo

    Timmo 1st gear

    Minulla taas vikana oli virranjakajan kansi ja pyörijä. Nimenomaan tasaisella nopeudella nyki. Vilkaiseppa sinnekin.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    vielä kerra kiitos vinkeistä. tämä on tosi asiallinen ja tarpeellinen paikka. kunhan viikonloppu alkaa niin rupean katselemaan vikaa ja informoin kuinka kävi.
    T:caprice classic nykii
     

Kerro tästä muillekin!