Lehtijouset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja flstc, 11.8.2008.

  1. flstc

    flstc 2nd gear

    -83 k5 blazer on vissiin noi jouset väsyny kun näyttäs olevan aivan suorat. Mistä sais uusia/käytettyjä tai voiko korjata?? miel keskisuomen alue
     
  2. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Jos et norraa vaihda, niin sama mitä lehtiä sinne lisäät (leveys 65 mm).
    Itse olen kuorma-auto-purkaamosta hakenut muutamia pakkoja joista on löytynyt lisää lehtiä...
    Ne etupään lehdet on sitten uutenakin melko suorat.... :odroll:
     
  3. radio_king

    radio_king 3rd gear

    Kun nyt ruvettiin lehtijousista lätisemään niin kysyn väliin jotta miten jousista olisi järkevin poistaa vuosisatainen ryönä ja fossiloitunut vaseliini?Miten jouset kannattaisi puhdistamisen jälkeen suojata ettei heti ruostu?
    Muistaakseni POR15:ta oli joku tökötti joka saattaisi kestää???Kokemuksia?
     
  4. sub

    sub 1st gear

    mulla jää varmaan parin viikon sisällä vuoden vanhat 4" korottavat etujouset suburbanista ylimääräseks, käy myös blazeriin. jos kiinnostaa niin yv tai soitto 044-2744247
     

Kerro tästä muillekin!