Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. persus

    persus 3rd gear

    kyllä!juurikin noin eli kuormaauto on N2 ja maastokuormaauto N2G.
     
  2. Tur_re

    Tur_re 1st gear

    Myöskin surffailin aken sivuilla ja en löytänyt yhtään mitään tietoa, vain jotain exel tiedostoja jossa kirjailtu ylös liikenteestä poistettujen tietoja..

    Mut persus varmisti asian jo, ei tartte konttoriin soittaa :rotfl:
     
  3. hyeena

    hyeena 1st gear

    N2G:ssa ei myoskaan tarvita N2:ssa pakollisia alleajosuojia..
    (Tosin vakio subbarissa ei tarvita muutenkaan, jaa niin matalaksi)

    Eli suomeksi, moni pakollinen "lisavaruste" joka pienentaa maavaraa tai vaikeuttaa kayttoa maastossa voidaan jattaa maastoajoneuvoissa pois.
    Myos pain vastoin, eli joitakin muutoksia jotka helpottavat auton kayttoa maastossa sallitaan.
     
  4. lt50

    lt50 2nd gear

  5. Tur_re

    Tur_re 1st gear

    Onko tietoa et mikä ois ns. maksimi korotus N2G luokan ajoneuvolla maasta helmaan/runkoon ennen kuin alkaa konttorilla napina.

    Ainu vaan et taitaa korotukset jäädä akseleiden osalta 3-4 tuumaan erillisjousitetun etuakselin takia..
     
  6. lt50

    lt50 2nd gear

  7. rkr

    rkr Gearhead

    Lukkoperä pitää olla, se ei tietääkseni ollut vakiovaruste vaikka löytyykin useimmista subuista.
     
  8. persus

    persus 3rd gear

    maastokuormaautoa saaa korottaa maksimissaan sen verran että helma nousee max.150mm sisältäen renkaiden aiheuttaman noston!näin mulle on kerrottu konttorilla!
     
  9. kane

    kane 1st gear

    oolrait, kiitos tiedosta. Jos tuossa ens viikolla kävis konttuurilla hieman "haistelemassa" kuorkki-inssin ajatuksia.
     
  10. sub

    sub 1st gear

    mulle sanottiin viimeks konttorilla et 4.2 metriä maksimi korkeus... et taitaa paljon riippuu konttoristakin...
     
  11. kane

    kane 1st gear

    Chevy/GMC Suburban/Pickup FAQ page 1

    :wink:
     
  12. persus

    persus 3rd gear

    juman kauta sub minkä korkunen toi sun kajakki on :eek: :eek: joo konttoristahan se nimen omaan riippuu....mut sillon herra insinööri luki oikeen laki kirjaa ku ite muutin suburbanin maasto kuorkiks ja korotin!
     
  13. sub

    sub 1st gear

    onhan se vähä korkeempi ku vakio... mä oon ite tos kuvas ja mä oon kaikki 175cm...
     
  14. kane

    kane 1st gear

    :rotfl: :rotfl: Tuolla subin Subbella ei parane parkkitaloon eksyä...
    Niissähän yleensä max. korkeus 2.1 => 2.4m...
    Minkäkokoiset fillarit sulla on tuossa alla?

    Tilasin rokkiautosta orkkismalliset umpioasetelmat... capa ceritified eli ne kalleimmat reilu 50$ kpl.
    Hinta rahteineen 111€ johon alv päälle. aattelin vaan kun joku myy samantapaisia nettivaraosassa 249€.
     
  15. -ari p-

    -ari p- 1st gear

    Täytyy kyllä yhtyä tähän mielipiteeseen :D Aivan hemmetin siistin näköinen peli. Minkälaiset on ajo ominaisuudet tuollaisella krotuksella ja läskeillä? "Huojuuko" pahasti ja pitääkö renkaat miten kovaa meteliä vai oletko tehnyt äänenvaimennusta autoon lisää?
     
  16. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Hauska bongata tällainenkin keskustelu! Pirusti näemmä vuodessakin tullu tekstiä, täytyy ajan kanssa lukaista läpi. Alkoi yhtäkkiä olemaan ajankohtaisen kiinnostava aihe kun käyttöautoksi ilmestyi viikko sitten tuollainen takavetoinen -91 Fleetside bensakutosella ja 5-v manuaalilla.

    Autoliikkeestä jäi käteen kun näköjään kammoksuvat isomoottorisia bensa-autoja nykyään, ja tuo 100tkm ajomäärä oli ostettaessa jonkinlainen kummitusjuttu johon ei myyjä eikä meikäläinen laittanut sen enempää painoarvoa sillä hetkellä. Jälkeenpäin selasin dokumenttikansion läpi ja katkeamaton leimattu huoltohistoria löytyi! Melko huomaamaton läpyskä tuo "huoltokirja" :eek:
    Hankintaani olen toki tyytyväinen, paitsi että kulutuslukemia ei ole tullut tarkemmin tutkailtua.. Jumalattoman iso tankki kun korttiautomaatti stoppasi 85 litran ja tasan 130€ kohdalle, ja vasta kolme neljäsosatankillista oli täynnä.. Runsaat parisataa kilsaa takana ja 1/8 tankillista mennyt vasta, noin suurinpiirteen silmämittatarkkuudella!

    Niin ja vanhasta loppuun ajetusta käyttiksestä eli saman vuotisesta, 350tkm ajetusta leimaamattomasta vw jettasta annettiin niin reilu hyvitys että montaa rahaa ei tarvinnu laittaa väliä. Kenties elämäni paras käyttöautokauppa?! :wink:
     
  17. sub

    sub 1st gear

    noi pyörät on 44x18,5x16,5 ja ajo-ominaisuudet....... no, ei nii pahat ku vois olettaa, maantiellä tollane 90 km/h menee aikas lailla tasasee, mitä nyt välillä löytyy hieman uria.. ja kyllähän se vähän huojuu, noi on rättirenkaat ja painetta 1.3bar... mut kyl se mun käteen istuu... :D
     
  18. kane

    kane 1st gear

    :odroll:
    OBD II 96 => tdco... Kokeilkaa jos toimii noin. Scannerilla pitäisi varmistaa muuttuiko TDCO.
    OBD2 truck, get the truck up to operating temp, turn off, turn on ignition and hold gas pedal for at least 45 seconds, then turn off for at least 30 seconds.
    I did just that procedure today on my '96. I'm going to adjust the TDCO this weekend and just wanted to "practice" to see if it would do the stumble when it started up after the re-learn.

    Yep, it did the stumble so I figure I got the re-learn.
     
  19. forssi83

    forssi83 3rd gear

    lähteekö toi ratin keskusta irti vaan vetämällä? en uskaltanu kokeilla ku pelkäsin tota airpäkkiä... ei toi töötti toimi ja virta ei tul töötille asti.. eiks toi crank tarkoita tööttii tual sulakeboksisa?
     
  20. kojo

    kojo Gearhead

    crank sulakkeella ei oo mitään tekoa töötin kanssa, crank on "startti sulake"
    torvi on lontoon murteella horn
     

Kerro tästä muillekin!