ford usa granada

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja manuel, 7.8.2008.

  1. manuel

    manuel Gearhead

    onkos kellään tietoo kyseisistä kaaroista ? ois varaosien tarvetta
     
  2. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    jonkin verran avittaa kun kertoo minkä vuosimallin Granusta on kyse ja onko 6- vai 8-kone? Ja mitä kaipaa...

    Mulla on ollu -75 kutosmalli ja -81 kasimalli. Tekniikan osat helppoja mutta erikoisemmat, kuten esmes lampunkehys, paha paha
     
  3. manuel

    manuel Gearhead

    granu

    ettei olis sun vanha granu mulla nykyään kun esim tota lampunkehys kiinnostaa .joo -----------------------------81 on nykyään
     
  4. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Jos Joensuun suunnalta hait, niin sitten on mun entinen ( J**-78 )
     
  5. manuel

    manuel Gearhead

    jep juoppo se on

    sieltähän sen hain onko sulla tietoo onko mahdollisesti suomessa muita saman mallisia? fairmontteja on ainakin pari entä sisarmalleja mercuryn zephyrejä onkohan niitä? oletko se joensuun kundi jolta hopan hain vai oletko aikaisempia omistajia?
     
  6. manuel

    manuel Gearhead

    mul oli ennen -75 Mercury ja se on eri alustalla ja korilla mutta eim sisävalon muovi on mulla puutelistalla joka vaikuttaa samasnlaiselta oisko semmosta. pitää miettiä olisko muutakin...
     
  7. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Re: jep juoppo se on

    Omistin tuon ennen sitä Joensuulaista, mulla on auton täys historia mulle asti tiedossa.
     
  8. manuel

    manuel Gearhead

    VOISKO SULLE JOSKUS SOITELLA AIHEESTA
     
  9. Fordhomo

    Fordhomo Gearhead

    Kyllä voit. Laitan numeron yv:nä
     

Kerro tästä muillekin!