kerrostalokyttä!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja max, 24.10.2008.

  1. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Kyllä mullekin pari mulkvistia rutisi auton pysäköinnistä ja auton liian kovasta äänestä :wc: Silleen saa ainakin osan kerrostalokyttääjistä hiljaiseks kun kutsuu välillä kylään semmosia isoja, karvaisia tyyppejä jotka ajelee moottoripyörillä ja käyttää nahkaliivejä.....
     
  2. Tero.Rutanen

    Tero.Rutanen Gearhead

    Mulla oli opiskeluaikana semmonen kämppä, josta ei saanut autopaikoja ollenkaan, ne oli varattu osakkeen omistajille, ja "niitä älköön kukaan kyselkö tahi vuokratko vaikka tyhjiä olisivatkin".

    Sisäpihalle ajoin aina autoni, kun olin lähdöss jonnekin reissuun, ja kitaraa ynnä muuta pärtöä piti ottaa mukaan, ja jossain ne piti autoon nostaa muualla kuin ajokaistalla.

    Parhaimmillaan ei saanut ovia edes lukkoon kun jostain ylhäätä kuului ääni -Ei saa jättää autoa siihen, kuulitko?? ... - Korvat punasena vaan kämpille ja kassit autoon ja menoksi.. Se kaveri oli silloin jo 90-luvun puolivälissä tuolla kerrostalokyttien nettisivuilla mainittuna!!

    Eräs hauska juttu oli kun muutimme vanhempieni kanssa eräästä kerrostalosta, jonka pommarissa oli ollut ainakin 8 vuotta semmonen kukkapöytä pölyttymässä. Ja äitimuori ajatteli että jospa otettaisiin se mukaan...

    Pappa värvättiin sitten suorittamaan rikos, mutta ei se päässyt sen kukkapöydän kanssa kovin pitkälle kun yläkerran mummo huuti ikkunasta että

    -Meinaako Herra varastaa hänen pöytänsä?? Jaa.. eikös tää olutkaan meidän kamaa?.. , ja pöytä takasin kellariin! Oli vissiin tarpeelinen.
     
  3. yoko1

    yoko1 1st gear

    Tosi hyvä "Roll-On kaverit" ajaa myös saman asian
     
  4. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    mitä jos on molemmat? ja samassa paketissa. :rotfl: taitaa osua kyllä omalle kohallekin tollanen ulkonäkö. asun tosin maalla,mutta kyllä täälläkin runkkuja riittää.(ainakin pari tai yks tai jotain)
     
  5. max

    max Double Gearhead

    herra x on keski-ikäinen hölmö äijä joka ajaa farmari skodalla,joten ei onneksi tarvitse turvautua pelotteluun/uhkailuun.
    sitä vaan tässä mietin,että miten tällaisen henkilön kanssa voi huomenna keskustella/sopia asiat sivistyneellä tavalla.
    tosin ei mun tarvitse varmaankaan mitään ruveta sopimaan,kun en ole mitään väärin tässä tehnyt.
    uskon vaan edelleen vaan siihen että fiksut ihmiset sopivat asiat puhumalla.
     
  6. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Oli mulla sillon Tampereella muutama mukavakin naapuri. Eräskin semmonen vanhempi mies, jota en muista nähneeni niin että se olis selvin päin, pyysi mua kerran avaamaan auton oven kun sen entinen vaimo oli unohtanu avaimet autoon. Palkkioksi se osti sitten mulle sikspäkin kaljaa.....
     
  7. Jantteri

    Jantteri 1st gear

    Jooh opiskelu paikkakunnalla kämppä krstalon ekakerroksessa jossa ainakin pari mummoa seinänaapureina. Ihme kyllä ei ole koskaan mistään keksineet valittamisen aihetta, päinvastoin ovat ihan mukavia jos satutaan porraskäytävässä kohtaamaan :D
     
  8. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Viis vuotta samassa korttelissa asuneena ja samalla autolla liikkuneena, yhtenä iltana kaverin kanssa istuttiin autossa juttelemassa ja puolen tunnin päästä köpötteli mummo paikalle vastapäisestä talosta ja otti rekisterinumeron ylös edestä ja varmuudeksi vielä takaakin.. jäätiin odottelemaan että oisko soittanut poliisin paikalle niin olis saatu mummo hoitoon mutta kyllästyttiin odottelemaan :-?
     
  9. rkr

    rkr Gearhead

    Omakotitalokyttä joo. Siinä vaiheessa kun joku alkaa mulle urputtaan meidän jenkeistä niin otan kunnan vittumaisen rakennustarkastajan kanssa puheeksi kaikki lähiseudun luvatta tehdyt piharakennelmat. Itsellä on luvat pirunmoisen ruljanssin kautta joten pannaan vahinko kiertämään jos homma ei toimi. Arvatkaapa vaan saako naapurit siinä vaiheessa multa puoltoja rakennelmiinsa, purkutuomiohan siitö tulee :lol:
     
  10. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Tuosta rekisterikilpien ylös ottamisesta tuli mieleen että kyllä landellakin ainaki joissakin paikoissa kyyliä löytyy. Yhdessä teiniaikojen vakio kalapaikassa oli siinä viereisessä talossa semmonen ukko joka kävi aina ottamassa kilvet ylös. Aina kun siinä parkissa oli joku semmonen auto tai mopo tai kevari mitä se ei ollu mielestään aikaisemmin nähny, se lähti kävelylle kynän ja semmosen vihkon kanssa. Oli se kuulemma jonkun kai vetäny jostain käräjillekin, mutta hävinny itte koko jutun. Metelöinnistä ja ilkivallasta se aina kaikkia syytteli, tosin kyllä jotkut siihen joskus antoi aihettakin. Kerran esimerkiks me yhden kaverin kans oltiin siinä rannassa ongella, siihen tuli veneellä pari tuttua kalaan ja ne oli ihan kännissä ja huusi ja möykkäs. Vähän ajan päästä tuli poliisiauto ja pysähtyi. Se toinen veneessä oleva tyyppi alkoi äkkiä repiä moottoria käymään ja sitten ne poistui järvelle päin niin paljon kun pääsee.....
     
  11. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kun vielä asuin kerrostalossa asui samassa rapussa vanha mummeli, piti meinaan aika tarkasti lukua mitä talossa tapahtui, jäikö jonkun pyykit liian pitkäksi aikaa pesutupaan, mikäli ruohoa ei leikattu jne. Olisi vähän halunnut taloyhtiön hallitukseen mukaan mutta eipä häntä taidettu sinne päästää sähläämään. Itseasiassa näin jälkeenpäin ajateltuna hän vain noudatti tarkasti taloyhdistyksen sääntöjä eikä mennyt niiden ylitse. Jos pyykkisi eivät ole pois pesutuvasta kun aika loppuu niin se on voivoi, mikäli yhteisessä roskahuoneessa lojuu pahvilaatikoita kuukausitolkulla hän heitti ne pihalle. Ja mikäli joku (joka oli muuten aina sama eikä välittänyt vlaituksista) parkkeerasi autonsa alivuokralaisemme autotallin eteen kävi siitä sanomassa.

    No, muutti sitten pois ja monet siitä iloitsivat, että nyt sitä sitten koittaa vapauden ajat. Seuraavien kuukausien aikana taloyhtiön kellariin sitten murtauduttiin neljä kertaa, se mummo oli nimittäin samalla pitänyt kyllä huolta siitä että ovet yhteisiin tiloihin ovat lukossa jne. Ja sitten toisessa pesukoneessa oli ollut vika jota ei oltu ilmoitettu, kaikki muut asukkaat (mukaanlukien minä) ihmettelimme vain kun oli sukissa taas reikiä, mummo olisi kyllä ilmoittanut sen heti. Että niin uskomattomalta kuin se tuntuukin (ja voin sanoa että minäkään en sitä silloin todellakaan tajunnut) kyllä kyylääjistäkin voi olla hyötyä (kuten Adventurer itseasiassa tuolla aikaisemmin sanoikin).
     
  12. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Mulla on eräs sukulainen luiskahtanu tohon samaan. Siis siihen kyttääjän osaan. :mad:
    Valitettavasti vaan osa ihmisistä menee tohon ilmeisesti tahtomattaan.
    Tulkitsen sen sisällöttömäksi elämäksi. Miks fitussa pitää kaataa muitten niskaan väärät valinnat?
    Toivon mukaan itte ymmärrän pitää huolen lähinnä omistani.
     
  13. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Ehkäpä herra oli vain rekisterikilpibongari? Siis moinen harrastus on todella olemassa! :poff:
     
  14. yoko1

    yoko1 1st gear

    Pitää paikkansa
    Itselläni siitä on vaan aikaa yli kolkytvuotta
    Ruutuvihko ja kaikki tiedot ylös
    :D
     
  15. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Miulla tuon vähä aikaa mitä raaskin kerrostalossa asua, oli kyllä ihan asialliset naapurit.

    Varovainen pyyntö tuli, että jos kehtaisin autoa pitää omalla autopaikalla enkä talon päädyssä, kun ei kuulemma koko talon tarvitsis herätä aina ku mie lähen töihin. :poff: Muuten kehuvat ääniä ja kyselivät kaik autosta, ei mitn sanomista.

    Sanottakoon nyt vielä että auto oli Olssi 5,7 suorilla 2,5" hormeilla ilman vaimentimia.. :wink:
     
  16. Stance

    Stance Gearhead

    Vähän sama homma täällä ukin kanssa. Eläkkeellä kun ei ole muuta tekemistä niin tuokin käy harrastuksesta. Oli ehdottanut jopa puomien rakentamista parkkipaikan tuloväylälle. :eek: Mutta minä kun menen kylään tuolla letukalla niin se sanoo että pistä siihen X:sten paikalle, ei ne sitä paikkaa käytä kun on tallikin. :rotfl: Mutta auta armias jos siihen joku muu vieras jättää autonsa.
     
  17. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mulle tuli kerrostalossa asuessani kerran joku HETI valittamaan kun olin tuonut jääkiekkomaalivahdin varusteeni talon pyöräkellariin kuivumaan, koska jäähallin kuivaushuone oli remontissa.

    Menin keräämään kamani pois, ja ymmärsin heti miksi akka oli tullut valittamaan.

    Märät lätkäkamat eivät tuoksu ruusuvedelle.... :odroll:
     
  18. vintage

    vintage 1st gear

    Jep jep, kokemusta täälläkin. Alakerran rouva valitteli muille taloyhtiön asukkaille muutaman kerran että me pidetään bileitä. Hassu juttu kun me ei edes oltu paikkakunnalla noihin väitettyihin aikoihin :eek:

    Että kyllä näitä kyttääjiä riittää ja tässä tapauksessa rouva oli aika nuori, varmaan n. 25.

    No onneksi pääsin pois kyseisestä taloyhtiöstä :p
     
  19. pontiac safari

    pontiac safari 1st gear

    oisko sillä sit ollu ne bileet siellä kallon sisällä :rotfl:

    meillä oli yks tehtaan komm... huoltomies valittamassa jos kerhokuoneessa porailin jotain alkuillasta ja josd vähän jotain maalas niin heti oli ikkunat avattu ja samaten kaikki mahdolliset ovet niin että maalinkäryt nousis paremmin kerrokseen. sensijaan jos ikkunat on kiini niin ko tiloissa suora hormi katolle eli ei yhtään käryä ulkopuolelle. mutta kun piti aina käydä nuuskimassa joka nurkka ja valittamassa että kuka on siirtäny heidän parvekekalusteita yms joita jemmaili puolessa osassa noita tiloja.

    mielestäni ikävin kyttääjä on toisten asiallisiin tekemisiin puuttuva ja itse erivapauksia ottava toisia häiritsevä jollei noita sekopäitä lasketa
     
  20. Tupis

    Tupis 3rd gear

Kerro tästä muillekin!