Kanttikonetta hankkimassa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Kalkkuna, 5.11.2008.

  1. Kalkkuna

    Kalkkuna Gearhead

    Joo, eli nyt pitäis saaha jo omaankiin talliin kanttikone. Ihan "pikkanenkin" autais mut biltemat ja clasohlssonit ei kelepaa et ees vähäsen topakampi pitäis olla. Suosituksia koneesta ja myyntiliikkeestä?
     
  2. Smokie

    Smokie 1st gear

    Kysytään nyt samassa rytäkässä onko noista 3 in 1 koneista kellään mitään hyvää sanottavaa? Siis nämä leikkaa - särmää - mankeloi aparaatit.
     
  3. koiste

    koiste Gearhead

  4. crawler

    crawler 1st gear

    mjoo moisen tämän hetken alvillinen hinta on jossain 700-750e välissä kun juuri tuota itsekkin kyselin.
     
  5. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  6. bobst

    bobst Gearhead

    Kolmen vuoden yhteiselon jälkeen itse olen ainakin tyytyväinen ostokseen, merkki on SCANTOOL 3-in-1 1050 ,leikkuu terät vaati alussa tarkan säädön mutta sen jälkeen leikannu millin peltiä hienosti eikä se ole raskas leikkuinen.
    Kantilla saa kanttailtua sellaisia muotoja joita ei normaalikantilla pysty tekemään kiitos kapean painimen .Mankelilla pystyy tekemään putkea=>rullan saa helposti pois pikasalvalla eli voi vetää läpi.

    TOIMII ainakin meillä.
     
  7. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Eikös noissa 3-in-1 laitteissa ole toi kantti lähinnä särmärityyppinen? Eli ei voi kantata kuin 90 asteeseen. Mitä noi tommoset muodot on mitä ei pysty normaalilla kantilla tekemään? Pientä Zetaa vai?
     
  8. VRC

    VRC 1st gear

  9. jny

    jny 1st gear

    ite olen tuommoisia tehnyt=> http://kuvablogi.com/blog/10483/3/ mutta just nyt muita projekteja.kysypä jostain aikuiskoulutuskeskuksesta metallipuolelta,jos ne tekis edullisesti..?
     
  10. Kalkkuna

    Kalkkuna Gearhead

    ...........
     

Kerro tästä muillekin!