Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. dumbovan

    dumbovan Gearhead

    onko kellään hyvää sivustoa jossa kerrottais tuon jakolooran (NP241C)
    sisuksista tarkemmin yks räjäytyskuva sivusto on ,mutta sellanen missä kerrottais onko niillä maali täpyköillä mitään merkitystä kasauksen suhteen.
    viimeksi kun vaihdoin saman haarukan kasasin suurinpiirtein samalla lailla ja hyvin toimi tähän asti kunnes vika uusiutui eli onko asennusvirhe


    -Juge-
     
  2. koiste

    koiste Gearhead

    Mikähän ois järkevä offsetti suburbanin 8 -pulttiselle vanteelle? Ostan 8" leveät ja ei huvittas levikkeitä laittaa!
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei millään maalilla ole merkitystä, mutta toimiiko sulla varmasti se öljypumppu?? Tossa toosassa meinaan ei ole mitenkään normaalia että siirtohaarukasta kuluu ne nailoninpalaset.
     
  4. kane

    kane 1st gear

    Kyllä ne 0 useimmat on. 285/75/15 taitaa silti edessä olla 8" vanteella siinä ja siinä ettei ole ulkona (levike siis se "kapeampi" malli).
    Jossei levikettä ollenkaan, pysyykö 8" + 245/75/16 edessä sisällä?

    Montaa vannetta ei ole - offsetillä näkynyt eri firmojen nettisivuilla.
     
  5. koiste

    koiste Gearhead

    -96 autoon tulossa ja on siinä ne alkuperäiset "levikkeet" muttei niiden lisäksi ollut tarkoitus muuta laittaa!

    No ostan 0 et:llä olevat! Kiitos!
     
  6. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Offsetistä

    Hi!

    tuolainen 8" +6 - +12 offilla olis bueno :poff: noilla orkkis levikkeillä.

    toi 00 tulee edessä väkisin hieman liikaa ulos,mutta noita pienellä ++ olevia on vaikeampi löytää.
    Tosin kun noissa uudemmissa on alunperin nykyään tuo positiivinen offset ,niin on tarjontakin lisääntynyt.
     
  7. Naukkis

    Naukkis Gearhead

    Löytyykö netistä räjäytyskuvaa laatikosta ? purin äsken venttiilikoneiston ja sen peltipöntön irti jonka sisässä olevan kaksi osaisen männän kuvittelen olevan pakin mäntä, mutta ei niissä maallikon silmään vikaa näkynyt.
     
  8. persus

    persus 3rd gear




    tässä kuvassa mulla 8" vanne ja 0 offset ja 285/75-16 rengas kyl se vähä yli tulee mut ei liikaa 8) http://kuvablogi.com/nayta/1006082/
     
  9. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    4L80E pakki ...

    Tässä oli jotain juttua siitä pakki jutusta .

    laitan tuon linkin uudestaan
    http://www.sonnax.com/announcements/34200-01K.pdf

    nimimerkki 95Sub:lla voi olla noita laatikon räjäytyskuvia, mutta löytyykö ja ehtiikö tähän hätään,niin :odroll:
     
  10. Naukkis

    Naukkis Gearhead

    Jos tuo direct clutch on rikki , niin tuleeko palasia öljypohjaan?
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    EI tule, se vaan halkeaa siististi yleensä.
     
  12. lt50

    lt50 2nd gear

    Hopsan, painovikne ;) No jos tähdätään 26" sitten ensi talveksi, paljonkohan pitää sauvoja vääntää kymmenen tuuman korolle? :D
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tollasiin 26" rimmeihin pitää vääntää päälle 10-sarjalaiset gummit :poff: .
     
  14. MotoFan

    MotoFan 1st gear

    Hei!
    Onnistuuko etunavan vaihto kotikonstein tuohon 2500 4WD Suburbaniin?
    Abs herjailee ja laakerit tuntuu kuluneille, joten ilmeisesti lääkkeenä on vaan navan vaihto.

    Oliskos tuo Rockauton vaihtoehto"TIMKEN Part # SP580301
    4WD; 4-Wheel ABS; 8 Stud.; Front Left" varteen otettava vaihtoehto?
     
  15. kojo

    kojo Gearhead

    Kotikonstein on niin suhteellinen käsite, mut ei siinä mitään hirveen ihmeellistä ole.

    toi osanumero jonka heitit sopii 95 malliin, 94:ssä on eri osa :poff:
     
  16. GMC-96

    GMC-96 1st gear

    Tulipa vaihdettua alipainepumppu subbariin. Eikö amerikan poijat ole keksineet turboon parempaa hukkaportin ohjausta kuin alipaineen :eek:, sillä -96 Subbarissa jossa ei ole pakokaasunkierrätysvermeitä (alkuperäinen) ei alipaineetta käytetä mihinkään muuhun kuin tuolle hukkaportille.

    T:Ville
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mites kuumaksi ton FSD boxin "kuuluu" tulla. Kaveri soitti ja ihmetteli että vaikka uus boxi on pistetty piuhan päähän maskin taakse niin hylsy sammuu hetken päästä. Poxiin ei voi sormin koskea kun nahka palaa :eek: . Sitten kun se on jäähtynyt niin taas käy hetken kunnes lämpiää jne. -96 mallinen hylsy kyseessä!!
     
  18. kojo

    kojo Gearhead

    Kai se on jonkunlaisessa siilissä kiinni? :eek:
    Niistä transistoreista menee sen verran isoja virtoja läpi että varmaan palaa näpit jos jäähdytys ei pelaa.. kunnon siilissä ja poissa konetilasta sanosin että normaalia on maximissaan "lämmin" ei "kuuma"
    Jos on tarvetta siilille niin yv:tä kannattaa heittää
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    On se ruuvattu kiinni sellaiseen amuliinikäikäleeseen jossa jotain ripojakin kuulemma on. Tullut uuden FSD:n mukana. Kaveri asuu tuolla saaristossa niin ei viitti lähteä vain koittamaan kädellä kuinka kuumaksi se tulee :oops: .
    Mutta jos toi lämpenee ihan homona niin mikä sen voi aiheuttaa??
     
  20. kojo

    kojo Gearhead

    No äkkiseltään ei tule muita syitä mieleen kun:

    -Riittämätön jäähdytys, ei kai se sentään öljynjäähdyttimeen nojaa tms ja siilistä on noilla tiedoin paha sanoo mitään, mut hattu&hihasta vois sanoo et se amuliinimöykky sais olla reilusti boxia isompi (on nähty varsin pieniäkin joitu myydään nimenomaan boxin kylkiäisenä) ja reilut rivotukset.

    -ylijännite, onko lataussäädin tolkuissaan ettei puske mitään älytöntä?

    -Liian suuri kuormitus johon ei taas tule mieleen kun 2 selitystä:
    1. pumpun fuel solenoid jumii sen verran että vasteajat on tapissa jolloin virtaa kulkee ja lämpöä kehittyy suurempi osa ajasta kun pitäs
    2. ko solenoidin käämistä alkaa eristeet kypsyä ja muutama kierros on jo oikarissa -> pienempi vastus ja kovempi virta.

    Korjailkoot ne jotka tietää enempi näiden sähköistä :poff:
     

Kerro tästä muillekin!