Vaniin Webasto, MIHIN ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja cdv 77, 25.9.2008.

  1. cdv 77

    cdv 77 Gearhead

    Mihinkä Webasto vanissa mahtuu, kyseessä 6.2 D. Oisko kellään jopa kuvia
    mahdollisesta sijoituksesta ???
     
  2. cool

    cool 1st gear

    olen nähnyt yhessä penkin alla, vesi kytkettynä takatilan kennoon.
     
  3. metriläinen

    metriläinen Gearhead

    Mulla oli aikoinaan -90 vanissa laitettu webasto apparin sisälokariin kiinni, siihen paisuntasäiliön alapuolelle.
     
  4. stw307

    stw307 1st gear

    Kaverilla on pommikoneessa etupuskurin sisällä...
     
  5. PeteN

    PeteN 1st gear

    Lämppärinkennon etupuolella on hyvä paikka, saa lyhyillä vesiletkun muutoksilla kytkettyä. Tuu vaikka oikein tiiraileen joku päivä.
     
  6. cdv 77

    cdv 77 Gearhead

    Laitappa puhno yv:n
     
  7. PeteN

    PeteN 1st gear

    Jos en ole erehtynyt henkilöstä niin sulla taitaa olla jo mun numero, jos et oo hävittäny. Hait meinaan keväällä multa valtteriin laatikon osia, tuu poikkeen tallilla jos kiinnostaa tai munhan on pitäny tulla käymään mutta ei millään oo muka kerenny. :odroll:
     
  8. magenta

    magenta 2nd gear

    Moi

    On näkynyt semmoisia asennuksia, että vasempaan lokasuojan akun tilalle.
    Akku/akut siirretty takatilaan.
    Luulisi hyväksi paikaksi kun oikealta ottaa lämppärin ilman,
    niin ei savut tunge sisään...

    Mika
     
  9. kimim

    kimim 1st gear

    Mulla on Webasto oikealla puolella sisälokarin vieressä kiinni. Siitä oli hyvä vetää pakoputki puskurin taakse piiloon. Samoin lyhyet vesiletkujen vedot. Tarvittaessa nopee ottaa pois jos tulee kipu. Tosin mulla ei oo ilmastointivermeitä edessä...
     
  10. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tuolla mullakin on ollut :mad: , tosin pakoputki on tullut eturenkaan sivusta ulos. Kello ja vaimennin olis vieläkin...
     
  11. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kaverilla oli webasto siin etupenkkien välissä "karhunperseen" takana, kivassa itetehdyssä vanerilaatikossa se webasto. Kytketty takalämppärin letkuihin. Pakoputki auton sisään, koskaan ei toiminut. En suosittele kyseistä asennustapaa. :rotfl:
     
  12. MTH80

    MTH80 1st gear

    stw307:n vihjaama pommikone taitaa olla meikäläisen jossa todella edellinen omistaja tunki sen etupuskurin taakse! Ei välttämättä paras paikka! Ainakin toistaiseksi toimiva! Onneksi on karjarauta suojana! :lol:
     
  13. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Karvanaamarivanissa näyttäis olevan sohvan alla, mutta ei taida lämmittää moottoria vaan pelkästään sisätilan
     

Kerro tästä muillekin!