mopar 6 kone kysymyksiä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jariha, 14.1.2009.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    nyt kun on tullu tää kysely ikä nii jatketaan:

    onko kellään tiedossa minkalainen väljyys 225:sen jakokettingis kuuluu olla? (jotai tehdas arvoo? ehkä)

    miten ootte vaihtanu nokka-akselin laakerit? vai oletteko vaihdattaneet ne?

    kuinkas ootte puhdistanut öljykanavat lohkosta?

    kiitoksia taas etukäteen :D
     
  2. L.P.

    L.P. Gearhead

    Jos isoa ratasta pyörittäessä esiintyy yli 3/16" tyhjä liike, niin jakoketju on vaihdettava. (Haynes)
     
  3. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Nuo öljykanavat on aika hyvä putsata esim pienoiskiväärin puhdistusharjalla. On aika passelin kokoinen niihin reikiin. Eikä ole kallis.

    Ja nuo jakoketjut on aina väljiä. Eikä siitä vaihdosta ainakaan haittaa ole. Jos on kerran kone lihoina, niin kannattaa samaan syssyyn vaihtaa jakopääkin.

    Nokkalaakerit voi vaihtaa itekin, jos tekee sopivan painimen. Mut suosittelen koneistamoa. Ne ei yleensä ota hirveen isoa rahaa niiden vaihdosta. Ja ei tarvii tilata uusia, ku painu ruttuun lakru! HEH!!
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    jakopää menee vaihtoon oli noin 10mm löysää
     

Kerro tästä muillekin!