ramcharger+diesel

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja galtti, 12.1.2009.

  1. galtti

    galtti 1st gear

    tietääkö kukaan käykö mikään dieselkone suoraan moparin 727 lootaan (pikkulohkon)?? ettei tarvis väsätä laatikkoa ja jakolaatikkoa ym..
     
  2. freeride

    freeride Gearhead

  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ainakin -91 Ramissa on jo 4 lovinen eli A-528 loota. Mitsubisin 4 litranen pannu oli suoraan 727 lootassa kiinni, mutta vissiin isolohkon jaolla??
     
  4. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Juu, semmonen on tuolla mun tallissa. Välilaippa siinäkin on välissä, eli esim. traktorista otettu Cumminssi ei sovi suoraan. 6BT ei taida onnistua Suomessa, on sen verran painava murikka, mut 4BT varmaan onnistuis. Sama sovituslaippa käynee nelos- ja kutoskoneisiin. Kyllä 4BT:stäkin parisataa heppaa irtoaa.

    Lue tuolta jos kiinnostaa:

    http://www.4btswaps.com/forum/forumdisplay.php?f=14
     
  5. freeride

    freeride Gearhead

  6. Ridge

    Ridge 1st gear

    Eikös tommosessa natikan scoutissa ole nissanin 3.3 kiinni tommosessa 727? Sitä en sit tiiä et onko millanen sovite ollu välissä.

    Tosin en kyl suosittele tommosta japanin kotteron konetta isoon autoon. Ite menin tyhmyyksissään laittamaan väljän fiatin nelosen tilalle ja ilman turboa oli kyl ihan yhtä tyhjän kanssa. Nyt turbolla ton automaatin kanssa vähän parempi mut paikaltaan kun polkasee kaasun pohjaan ni hetki menee et heräilee.

    Eli dieselit on vääntäviä mutta pikkudieslissä alavääntöä on silti huonommin kuin isossa bensa kasissa vaikka turbon kanssa tehoa olisikin ihan tarpeeks.

    Tosta on aikasemminkin ollu puhetta että cummins 5.9 painaa liikaa mut mitä se oikeesti painaa?
     
  7. freeride

    freeride Gearhead

    440kg ilman apulaitteita ja nesteitä.500kg kaikkineen..
     
  8. Ridge

    Ridge 1st gear

    No ei tuo vissiin ois mahdoton ollu jeeppiin katsastaa kun tuosta nissanin möykystä oli ilmoitettu 305kg ja yli 500kg jäi kantavuutta vielä etuakselille. Suurin sallittu etuakselimassa ol 1600kg ja siihen ei kuuluu kuin etumatkustajat 2x75kg.
     
  9. freeride

    freeride Gearhead

    nettiautossa oli joskus myynnissä plymouth trailduster cumminssin 5,9 Bta koneella.eikös toi trailduster oo melkein sama peli ku ramcharger?
     
  10. Sten

    Sten 3rd gear

    On se sama. Ramcharger oli Dodgesta ja Trail Duster oli Plymouth, siinä oli se ero tietäkseni.

    Tässä jenkit vaihtaa cummingsin kone pensan tilalle, tässä vähän vinkkejä;

    http://ramchargercentral.com/index.php?topic=49434.0

    /Sten
     

Kerro tästä muillekin!