Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    On komea! Huhhuh, aivan kuola meinaa valua...
     
  2. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Asiallisen näköinen 1969 New Yorker 2d HT:
    6300 Euroa
     
  3. kille77

    kille77 Gearhead

  4. persus

    persus 3rd gear

    täällä yksi suht koht tuore moparisti ilmoittautuu muiden joukkoon 8) autona 73 ht monaco 400 pannulla!!!kuvia löytyy kuva blogista linkistä!

    heti ekana voisin kysyä olisiko kellään ylimääräistä 400 pannuun käyvää nelireikäistä imusarjaa!vaihdossa voisin tarvittaessa tarjoita 440 koneen neli reikäistä valurauta imusarjaa!
     
  5. Elevator

    Elevator 1st gear

    Tervetuloo :D Noin hienolla pelillä pääsit varmaan kerralla moparistien kultapossukerhoon! Itte oon aina kuolannut vastaavaa, ehkä 300 projektin jälkeen viel...
     
  6. persus

    persus 3rd gear


    no kiitos kiitos :rotfl:
     
  7. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Joo tervetuloo vaan! Mä ihmettelinkin että eikö tuo monaco kellekään muka kelpaa, ei ollut ainakaan hinnalla pilattu...

    Älä anna ton elevaattorin tulla kuolaamaan liian lähelle. :wink:
     
  8. Elevator

    Elevator 1st gear

    Kuolan pesu miedolla pesuliuoksella sienellä painellen! Tyynyn ja liinan voi heittää myös koneeseen
     
  9. persus

    persus 3rd gear

    nonni !!heti ku heitin autol ekan vähä pitemmän lenkin(kävin töissä yht n.50km) ni nopeusmittari lakkas toimimasta... :mad: se on pitäny se viisari sellasta heilumista ja väpäystä mut nyt lakkas kokonaa toimimasta!!meniköhän vaijeri poikki :oops: ?? mitenkäs kiekka mittari kytkettiinkä???oliko vaa - + ja puolasta + vai miten se oli?? :oops:
     
  10. persus

    persus 3rd gear

    kattelin toossa tän viesti ketjun läpi ...puhuitte noista autojen kappale määristä ni tietääkös kukaa minkä verran suomas on näitä 73 4d ht monacoita? :eek: ei näitäkä ihan joka päivä kuitenka näe :eek:
     
  11. Elevator

    Elevator 1st gear

    en ota kantaa että montako, mutta sun autos on ensimmäinen 4d ht jonka mä tiedän. Nyt noita tuon ikäisiä kaks ovisia on tuotukin ilmeisesti muutamia, mutta toi on jo todennäköisesti harvinaisempi mitä kaks ovisetkaan. Itte luen melkeen n0i 72 ja 73 monacot samaksi autoksi, vaikka ne onkin eestä ja takaa eri settiä:D Hienoimmat c-body dodget ikään!

    Nyt kun tämän sanoin niin sieltä nousee kättä jo tietenkin 50 tyypiltä joka tollasen omistaa tai on ainakin tiettävästi omistanut :poff:

    Mökämän voi varmaan ottaa kantaa tähänkin:D
     
  12. persus

    persus 3rd gear

    ite tiedän ainakin toisen tällaisen neli ovisen ht:n!ja ite tykkään kyl enemmän noista vanhemman monacon keuloista eli joissa se sellainen muskeli mallisempi keula :eek:
     
  13. persus

    persus 3rd gear

    mitäs eroa muuten noissa 72 ja 73 sit on? :eek: kyl äkkiseltää näyttää ihan samalta ainaki edestä
     
  14. Elevator

    Elevator 1st gear

  15. Hunni!

    Hunni! 1st gear

    Edessä ei muuta eroa ole kuin törmäyskävyt -73:ssa, taka-osasta vaikeampi mennä sanomaan, kun itse ajelen farmilla.
     
  16. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Edessä ei taida muuta eroa ollakkaan kuin törmäyskävyt alkuperäisesti 73ssa. Takavalopaneli sitten onkin erinlainen.

    72 http://www.fuselage.de/dod72/72dod_full04b.jpg

    73 http://www.fuselage.de/dod73/73dod_press03b.jpg[/quote]

    Onneks olkoon, elevator, onnistuit sitten löytämään polaran kuvan ton 73 monacon tilalle... :poff:

    Noh, ei tossa niin suurta eroa ole monacon peräpäähän. Polaran pakkivalot on sisimmäisinä, monacossa ne on keskellä... Vitsi kun pystyisin pistämään omasta arkistosta kuvan, toi mihin löysin linkin ei näytä niin selvästi tätä, mutta persus varmaan tunnistaa takapäänsä, hehe...

    http://images.google.fi/imgres?imgurl=h ... i%26sa%3DN
     
  17. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Kai sitä sitten pitää ottaa kantaa... Mullakaan ei ole tosin tietoa kappalemääristä, mutta kyllä noita neliovisia hardtoppeja on tuotu enemmän kuin kaksovisia, sekä seitenkakkosia että varsinkin seitenkolmosia. Olen törmännyt useampaankin (en kirjaimellisesti :poff: ) nelioviseen vuosien aikana, nyt niitä on vähemmän kun veli ruattalaaset on ostelleet niitä sinne päin. (ainakin parin kipaleen tiedän eksyneen täältä sinne, molemmat seiskakolmosia)

    Ainut kaksovinen 73 monaco jonka oon omin silmin nähnyt, on se jonka uitatin viime kesänä tänne. Kaksovisia seitenkakkosia ei taida olla ihan joka kulman takana niitäkään, Riihimäeltä tiedän ainakin yhden... Nyt käsi pystyyn kellä näitä on!

    Niin, ja noista eroista vielä sen verran, että seiskakolmosen jättimäisten törmäyskäpyjen ja erilaisten takavalojen lisäksi siinä on kylkilistat, jotka levenee taaksepäin, seiskakakkosessa ne pysyy saman levyisinä läpi matkan.

    Siinäpä ne ulkoiset erot taisi ollakin.
     
  18. äRTee Haastaja

    äRTee Haastaja Gearhead

  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Hieno ovi, paappas nyt muukin auto samaan kuntoon että nähtäis se pitkästä aikaa liikkeellä. 8)
     
  20. gm dealer

    gm dealer Gearhead

Kerro tästä muillekin!