Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

  2. äRTee Haastaja

    äRTee Haastaja Gearhead

    Haaveena ois kesällä ajella, mut saas nähä kuin käy...
     
  3. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    vm 1972 MONACO 2D HT 1 KPL (suomi auto)
    vm 1973 MONACO 2D HT 1 KPL (mokaman)

    vm 1972 MONACO 4D HT 1 KPL (netti auton museo auto)
    vm 1973 MONACO 4D HT 5 KPL (suomi autoja)

    noi nyt tuli heti mieleen.

    ja lisää on kai tulossa kun joku kauppaa sellaista 2-ovista 8)

    niin ja vm 1973 POLARA 2D HT 2 KPL (suomi autoja)
     
  4. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

  5. gm dealer

    gm dealer Gearhead

    ebay:ssa Item number: 330310231784 :eek: .hmm... erikoinen?
     
  6. Elevator

    Elevator 1st gear

    No vähintäänkin erikoinen :eek: Saattaa tässä mennä hetki sulatellessa. Jos tää jotain osoittaa niin ainakin sen että näitä suurempi koppaisiakin aletaan harrastamaan ihan eri tavalla mitä kymmenen vuotta taaksepäin. Silloin kuuli kyllä monen valtavirta auton korimuutoksista, mittavistakin, mutta tää on kyl eka c-body moisessa touhussa, ainakin minun nähdäkseni. Milloinkahan tuo on rakennettu?

    Sinänsä aika tyylipuhdas väline, ei tuota nyt aikaan ihan totaalisesti ole onnistuttu pilaamaan. Vähän vaan erinlainen tutkielma välineestä :D

    Tonne konttiin muuten mhtuu makuulle jo koko perhe. Mä ja vaimo mahdutaan maaten poikittain omankin chryslerin hudlariin, mutta tonnehan mahtuu jo mitenpäin vaan. Kontin pohja on vähän nostettu korkealle, voi olla että maha ei mahtuis mutta muuten kyl :)
     
  7. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Takaviistosta menettelee ja vanteet on ihan jees - mutta jotenkin ruotsi-kustomin näköinen (jostain 80-luvulta) :rotfl:
    Olisi voinut jotain suomalaistakin kiinnostaa takavuosina veronkiertomielessä. :lol:
     
  8. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Sähän voisit tehdä tohon semmosen customscoopin takakontin kanteen niin mahtuu paremmin. :poff:

    Porukka ei enää tietäis ees kumpi osa autosta on pureva pää...
     
  9. gm dealer

    gm dealer Gearhead

  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  11. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

  12. welran

    welran 1st gear

    Hieman asiaa sivuten.. ois kiva tietää missä on 300 avo Hurst -70...
     
  13. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Se on sitten Hurst-klooni, näitähän ei tehty yhtään avona, kaikki oli kaksovisia hardtoppeja...
     
  14. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear


    Mokaman - varo ettei vaimo näe :wink:

    http://fuselage.de/index.html?http://ww ... hurst.html

    kyseinen neito aiheutti aikoinaan Svenssoneissakin haluja, katsoa saa muttei koskea :soosoo:
     
  15. welran

    welran 1st gear

    Noita on kai tehty massiiviset 2kpl. Toinen tuhoutui korjauskelvottomaksi jo 70- luvulla. Tästä johtuen ois ihan kiva tietää kuka piilottelee tallinnurkilla sitä toista.. Ei vissiin ainakaan MokaMika :rotfl:
     
  16. welran

    welran 1st gear

    No piru. Ois varmaan pitäny ensin lukea linkki, siellähän se seisoo, 2kpl tehty avoja.. Mä oon epätoivoisesti yrittänyt jokusen vuoden metsästää tuota mahd. säilynyttä yksilöä kaverien nurkista. Ja oon edelleen ihan varma että se on jollai suomalaisella raggarilla mattamustana ja lommoille potkittuna :poff:
     
  17. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Joo, nyt tuli tehtyä Moka! Oonhan mä ton nähnyt! Eli Linda Vaughnin - kerrankin jäi auto vähemmälle huomiolle, siitä tän täytyy johtua... Eli ootte ihan oikeassa, poijaat, ihan oikeassa!

    Linda Vaughn, juu, vau...

    :oops: :oops: Ja toinenkin Moka, vaimo näki, perskutarallaa, nyt tuli kylmää kyytiä... :poff: :argue: :poff: :rotfl:
     
  18. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    joo kylläpä mokasit :poff:

    katsos vaimohan heti huomasi että tollaisen pitäisi heti saada, nimittäin toi tankotanssihan on nykyään muodissa :oops:

    joten joudutpa rakentaa siihen kohta pihaan saapuvaan sellaisen tanssi korokkeen jossa voitte sitten yhdessä tai erikseen viihdyttää alan tapahtumissa :rotfl:

    ja teet siitä samalla HURTS kloonin 8)

    varaudu vielä siihen että vaimohan vaatii uudet esintymis asusteet, joten jäipä joku uusi fuselage ostamatta :rotfl:


    uusin power meet villitys :rotfl:

    katolla on jo tansittu ja persettä näytetty joten jotain uuttahan pitää keksiä :oops:
     
  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    HURTS-klooni... :rotfl: :rotfl: :rotfl: Hyvä veto tähän väliin...

    Kyllä mä yritän pysyttäytyä noiden fuselagejen hommaamisessa. Nuorena tuli kans tanssittua katolla jne. joten eiköhän ne esiintymiset oo jo aikoja sitten esitetty... Onneksi! :eek:
     
  20. heikkisj

    heikkisj Gearhead

Kerro tästä muillekin!