Joskus pännii

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Kähmy 545, 19.2.2009.

  1. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Olen vuosia harrastanut valokuvausta ja nyt siirtynyt video touhuihin,
    jotenkin vaan ottaa pattin ne kaksi traktoria siinä ykkös radan vieressä, eikö niitä vois millään parkkeerata kuuluttaja tornin puolelle, sais nimittäin paljon parempaa kuva materiaalia esim. alkkiksita ja fuelereista.
    Varsinkin Em kisoissa tuskin jotaiain euroopan ihmistä kiinnostaa kuvata traktoria, niillä on niita varmaan kotikylässä tarpeeksi.
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Heh, mulla on muuten kuvia niistä traktoreista... :rotfl:
    Vähän käsi heilahti ja siinähän ne oli, traktorit kuvassa... :rotfl:

    Tilanpuutehan tuolla on aivan hirvee, ne pitäis ne välineet olla saatavilla heti eikä viidestoista päivä eli mä luulen et ne on siel jatkossakin, mä luulen et tilaa ei sieltä löydetä ihan helpolla, vaikee laajentaa huonontamatta muita alueita, esim. lineuppia tai paluurataa.

    Ylläoleva on vaan mun mutua eli en tiedä mitä suunnitelmia siellä on tulevaisuudessa.
     
  3. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    No jos heittäs ne mönkkärit niiden vamettien paikoille jne.... Eikö siitä saatais jotain aikaseksi???
    Ymmärrän kyllä, että ne zetorit on sponssia jne.. Mutta mieleatäni joku raja pitää olla.
    Vai haluammeko mainostaa maatamme kyntöaurojen ja viinan juonnilla?
    Katelin just Nitro Kings jutun juutuupilta.
    Anteeksi kaikki äidin kielen ja kirjoitus opilliset virheet, mutta vielä pännii. :mad:
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    tornin puolella on vielä pienempi se kolo missä nyt säilötään mönkkäreitä sun muita kikottimia.

    sponssattuja vekottimiahan ne on joten kai siinäkin joku sopimus homma on että niiden pitää näkyä??
    niitäkään ei voi oikein missään muualla kuin ns. radalla säilyttää koska muualla on hiekkaa ja muuta roskaa joka kulkeutuisi renkaiden mukana radalle...

    ton vois kyllä joku "setä" pistää korvan taakse että kehittelis uuden mestan niille???
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Niita tratkoreita kait tarvitaan radan kumittamiseen ja harjaukseen?
    Mahdollisesti sopiva paikka nakyvilla (ja nakymattomissa) olisi niille siella rataosastolla missa on nyt kuivurit odottelemassa mahdollista lahtokaskya.
    Yhtalailla niilla sielta paasee rataa fixaamaan kuin lahtoalueeltakin :odroll:
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Sorsiiks ne streettiä jollain tapaa? :rotfl:
     
  7. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Päinvastoin, kerrankin :poff:
    Katukuskithan on tottunu ohittelemaan tollasia raktoreitakin mennen tullen :rotfl:
     
  8. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Tuo on ihan kannatettava ajatus. Mönkkärit ja ambulanssit ym hätätilannekalusto tarvii saada mahdollisimman nopeesti radalle jos jotakin äksidenttiä tulee, mutta itselläkin alkaa olemaan ihan kyllästymiseen asti valokuvia niistä zetoreista että tuntuu ihan piruilulta yleisöä kohtaan tuollaisten isojen nelivetoisten maatalouskoneiden parkkeeraaminen burnispaikan ja katsomon väliin!
    Ja fhra:n kalajoen kisoissa on aina ottanu katsojana päähän kaikenmaailman rekkayhdistelmät, nakkikioski ym matkamuistomyymälät joilla burnis/lähtöpaikka on piilotettu yleisön näkyviltä.

    Katsojana näkee yleensä paljon enemmän kuinka huonosti oikeastaan näkee, kuin toimitsijana ollessa.

    Pari euroa lisää lipunhintaan niin saadaan maatalouskoneet pellolle..! :lol:
     
  9. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    nythän nuo päksterit ovat limittäin, mutta jos kuuluttaja tornin puolelle tekisi hieman tilaa, niin nehän saisi peräkkäin ja sponsori / valtion valumetalli) olisi näkyvämpi ja mökkärit yms, matalat tanhu laitteet ykkös radan puolelle...
    Olisko ihan mahdoton ajatus? :eek: :eek: :eek:
    Ei pitäisi olla mahdoton toteuttaa, edes sponsorin puolesta. :-? :-? :-?
     
  10. Käkö

    Käkö Gearhead

    Niijuu, jos ne laittais tornin puolelle aivan aidan viereen ja siirtäis niitä myyntikojuja vähän toiseen suuntaan niin siinähän ne olis, lähellä ja katsojat näkis ne paluuradan puolelta...

    Hyvin keksitty kähmy 545!
     
  11. kime2

    kime2 Gearhead

    Minusta ne on mukava lisä noille kisoille,tulee niin kotoinen tunnelma kun näkee aina niin halutessaan noita "maataistelukoneita" niin ei ikävä yllätä kesken kisojen :lol:
     
  12. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    ..sitä ollaan sitte nii landelta että?! :poff:
    No, en tiedä mikä meininki alastaron hommissa mutta pohjanmaalla ne rakstorit taitaa olla oikeesti pellolla ihan oikeissa töissä silloon ku räkreissiä ajetaan?
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Huh huh :rotfl: :rotfl:

    Voisko joku ostaa hookoonblöön bussin kisabussiksi niin ei tulis niin ikävä niitä kisamatkoilla :rotfl:
     
  14. kime2

    kime2 Gearhead

    Siinä oliskin tyyliä,ainakin tiukat lootat niissä on :D

    Mulla taas tulee niistä mieleen ne ajat kun olin siellä päin jannuna "osapäivänatsina" ja ajelin ruskeasuolta keskustaan ja takaisin 23:lla :D
    Pitänee käydä verestämässä muistoja,jos acs-reissua pukkaa tänä vuonna?
     
  15. Bitti

    Bitti 3rd gear

    Kalajoella se rekkayhdistelmä sattuu olemaan ajanottotorni. Tosin jos on nätti keli niin voi sen mun puolesta rahdata vaikka särkille..

     
  16. mika112

    mika112 1st gear

    jos ne traktorit on siellä jossain muualla niin sit kirotaan ku kestää ennen ku saadaan taas rata ajokuntoon ku traktoreilla kesti liian kauan päästä tekemään hommia ku niillä oli pitkä matka tulla..........................................................voisko joku oioikeesti joskus olla tyytyväinen edes yhteen asiaan eikä aina ruikuttaa joka v###n asiasta
     
  17. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Ei ruikuteta mutta kysymys,onko tietoa ensi kesän EM kisojen leiriytymis jutuista,onko sama kuin viime kesänä että rinne ei ole käytössä?
    Jos näin niin pitänee tulla pakulla ja ottaa mukaan 3 kylmälaukkua,kottikärryt ja retkisänky :mad:
    Tosin lyhyt matkahan tuo on silti verrattuna Mantorpin "leirintäalueeseen" :wc:
     
  18. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    eiköhän sillon kun niitä rakvaattoreita tarvitaan niin oo kiireet muutenkin kaukana
    eikös ne yleensä suhaa sen suihkumoottoridragsterin jälkeen joten niillä on hyvin aikaa tulla tapahtumapaikalle vaikka moottoripyörävarikolta :rotfl: :rotfl:

    ja kyllä kai tänne valittajia mahtuu alotetaanpa vaikka lippujen hinnoista ja sitten...... :poff: :poff:
    :rotfl:
     
  19. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Joo mut muistaa et noita koneita ajaa ne jotka myös työskentelee radalla lähettäjä,V/O,öljyn-noutajat ja monia muita.
    Sehä olis tietysti ihanne et noissa olis päivystäjät,vapaaehtoisia???
     
  20. mika112

    mika112 1st gear

    pitää varmaan vaihtaa harrastusta :poff: :argue: :poff: :wc: :wc:
     

Kerro tästä muillekin!