Joskus pännii

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Kähmy 545, 19.2.2009.

  1. Jza

    Jza Double Gearhead

    Älä nyt suotta hermostu :wink: Minäkin olen niitä rattoreita joskus kironnut siinä, kun ovatten juurikin hollilla siinä kohtaa kun voisi vielä taviskameralla saada jotain otoksia aikaan. Kaikilla katsojilla ei oo huippukalustoa käytettävissä ja vielä vähemmän paikkoja missä kuvata...

    Nooh, hyvähän se on että vehkeet on käytössä hetijustnytten, mutta voihan tota funtsia että olisiko noille joku toinenkin sijoituspaikka olemassa.

    Se on varmasti totta, että jos ne on kuivausvehkeiden kanssa samassa paikassa, niin sinne pitää sitten jonkun juosta burnispaikan hujakoilta jos niin on traktorikuskit määritelty. Aikaa kuluu rutosti... Lineupin sisäänkään ne ei oikein sovi huonostikaan. Eikä niitä tosiaan voi nurmikolle tai hiekalle viedä, kun sitten olisi koko rata sitä p*skaa täynnä. Tila on valitettavasti aika rajoitettu.

    Luulen, että hyviä ideoita otetaan kyllä vastaan, mutta oletan että pääasia on se että kaluston kimppuun päästään lähtöalueelta nopsaan. Tai sitten tarttis olla niitä vapaaehtoisia päivystämässä jossain kun tulee häly. Itse voisin tuohon(kin) hommaan ilmoittautua, mutta on se vähän hapokasta kun pitäisi yrittää ajaakin samaan aikaan....

    Nyt sitä talkoojengiä mukaan sieltä! :wink:
     
  2. gremlin

    gremlin Gearhead

    No niinpa, tota kuski hommaa ei tullukkaan ekaks mietittya :-?
    Kylla noita vapaa ehtosia varmaan lisaa loytyy, samalla kun loytyy Marssista elamaa :odroll:
    Ota Mika112 rauhallisesti, tassahan vaan funtsittiin etta voisko noi releet olla jossain muualla. Tassa kukaan mitaan sen enenpia porannut :soosoo:
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Yks niitä asioita joka ei oo mua koskaan häirinny. Eli aika uniikki tapaus. :rotfl:
     
  4. mika112

    mika112 1st gear

    ihme mitä muutamalla sanalla saa aikseks :rotfl:
     
  5. vm-72

    vm-72 Gearhead

    ne onkin aika kaukana pädäristä..ja yöllä taas takaisin varikolle päin tullessa niitä ei pimeessä näy
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Nehän on siinä paluumatkalla hyvä maamerkki niin tietää lähteneensä sieltä pädäristä oikeaan suuntaan :wink:
     
  7. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Ahh niitä aikoja kun tuli öljysessio niin pääsi paskalle ja kahville.
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ai "öljysessio" pädäristä tullessa?
     
  9. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    :wink:
     
  10. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Jep! Mutta miks sen tornin pitää olla makuullaan yleisön edessä kun tornit on yleensä pystyssä.. :wink:

    Toi oli sitten huuli! Olen kyllä itsekin miettinyt tuota meidän seuran possubussia joka on olevinaan kuin ajanottotorni. Yritetty aina parkkeerata yleisön toiselle puolelle sellaiseen vinkkeliin ettei haittais yleisön näkymiä. Pitäis muutenkin miettiä järjestäjienkin näitä yleisön näkymiä. Siihen voin kyllä itsekin vaikuttaa joten jää nähtäväksi millaisen aivoriihen saadaan aikaiseksi..?

    :wink:
     
  11. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Älä vaihda! Aina näissä jutuissa on jotakin parannettavaa? Täytyy ajatella mielessään kymmenisen vuotta eteenpäin että "onko tilanne sama?" Tuskin, kaikkien asioiden suhteen löytynee aina jotakin parannuksia joten nämä edellä kerrotut lienee lähinnä järjestelykysymyksiä..? :D
    Tarvitaan ihmisiä tekemään näitä uudelleenjärjestelyitä.. :wink:
     

Kerro tästä muillekin!